• Hoii.
    Ja Chan gaat weer rollen uitdellen.
    Ik heb wel wat anderen Sirie's, maar daar heb ik geen zin in, en zit een betje vast.
    En ik had een iedee!
    Waar ik een paar rollen voor nodig heb!

    Het gaat over een meisje, (Hoofdrol) Ze is zo verwent als wat. en krijgt alles wat ze will, en wat haar hartje begeert, Dat is dan ook het eenige wat ze heeft. Ze heefd geen vrienden, haar vader is overleden sinds pas. en haar moeder is aleen maar aan het werk, Haar meoder is FotoGraven, van bekende sterren, de hoofdrol is dus altijd aleen tijs, met de dienstmeisjes, de sgoonmaker de kok, en dat soort mensen, Eigenlijk, is het meisje dus ontsetend eenzaam, ze verbergt dat egter haar rijkdom. Todat, ze op een uit verveling met haar moeder mee gaat. en haar moeder ToHo moet fotograveren. En Tom haar brobeert te verzieren, Blijft ze zoon Bitch en slaat hem af, of valt ze voor zijn Sjarmens!?

    Rollen;
    Hoofrol;BiLlSMuRf
    nieuwe dienstmeisje, Lateren vrienin Hoofdrol;StereoWorld
    Vriednin Bill;FAKEDOLLx
    Vriendin Gustav;MILLIONAIRx3
    Vriednin Georg;Nickaaii

    Ik weet eht,, niet heel veel rollen, Maar mischien komen er nog meer bij, en Als je zelf nog een roll in gedagten heb,, altijd welkom natuurlijk!

    Wat ik wil weten;
    Naam;
    Foto;
    Tekstje met alles er op en er aan;


    Dunno ><

    Vriendin van Bill of hoofdrol, Info volgtxD

    Naam;Linda

    Foto;http://pic71.flodeo.com/photos/71/AJ/AG/emokitty/325178-1895405.jpg

    Tekstje met alles er op en er aan;

    Hii Kiddo's, Ik zal me ff netjes voorstellen, Linda is de naam^^
    ik ben 17 Jaar en ben Half duitser half Nederlander^^
    Mijn karakter?, tja daar valt niet veel over te lulle, aleen vinden mensen nogal dat ik Arrogant ben, But i dont Care.
    Music, Uitgaan, Zingen en Concerten vind ik helemaal te gek, 1 belangrijk dingetje nog, im addict to Ice-Cream, Because its Jamm, dus dont steal it, of je bent de lul!
    Ik heb een ***hekel aan Huppelkutten, ik noem ze ook wel Wandelende Make-up Skeletten^^, Laatst heb ik er 1 nog een mep verkocht, en janken wat ze deed, tja moet ze me maar niet iriteren hea.
    Maar people i must go^^
    Byee(H)


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Rol: vriendin Georg of Gustav of bill maakt mij niet uit welke van de 3 bij wie jij denk ik het beste pas ;)

    Naam; Nickita

    Foto;
    http://www.scene-hair.net/wp-content/uploads/2008/06/scene-blond-girl-520x689.jpg

    Tekstje met alles er op en er aan;
    Haay ik ben Nickita ik ben 18 jaar en altijd vrolijk ik sta altijd klaar voor mijn vrienden en laat ze ook echt niet vallen ik hou van kauwgom en muziek is mijn verslaving ja ben echt verlaafd een muziek kan niet leven zonder daarom ga ik de deur nooit uit zonder mijn mp3 ik hou ook van teksten schrijven en complimentes krijgen vind ik niet zo leuk wand dan word ik verlegen en weet ik niet wat ik er mee moet dus dat is 1 van mijn zwakke punten wat de rest is mogen jule lekker zelf uitzoeken xD shoppen is niet echt iest wat ik graag doe maar als iemand vraagt of ik mee ga ga ik altijd wel mee voor de gezzeligheid ;) maar ik ga nu mijn telefoon gaat af doei doei <3


    You can't touch music but music touch you

    VRIENDIN GUSTAV (L)


    Naam; April

    Foto;

    http://i284.photobucket.com/albums/ll38/tuttie__fruity/zoe%20kimball/sdfgsgf.png

    Tekstje met alles er op en er aan;

    Hii,

    Ik ben hier z'n 16 jaar geleden gedropt en kreeg de Naam April.Ik woon nu een jaar in een weeshuis omdat myn ouders zijn omgekomen in een brand in een warenhuis. Sinds dien kijk ik Nooit meer Mirrors de film dan denk ik altyd aan mijn ouders. Ik ga z'n 2 x per week naar mijn tante maar voor de rest ben ik ook vaak buite te vinde. Ik ben dan bij de Skatebaan. Ik zit ook vaak op me kamer te drume. Ja te drume. Me ouders waren rijk doordat me moeder een kledinglijk had [Dior], Nu heeft mijn tante Die kledinglijn en krijg er altyd super veel geld van ^^.

    Bubaaix33

    Mensjes,, jullie hebben de rollen nu nog maar 2 :D


    Dunno ><

    Mensjes,, jullie hebben de rollen nu nog maar 2 :D


    yeaaah danke danke danke(K)


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Rol; Welke het best bij me past.
    Naam; Loes
    Foto; http://www.quizlet.nl/foto.php?id=45496
    Tekstje;

    Haai^^

    Zal ik jullie even iets over mijn leven vertellen. Mijn naam is Loes en ik ben 18 jaar oud. Dus geen school meer voor mij. Ik neem dit jaar een jaar vrijaf . En volgende jaar ga ik werken in een hotel als hulpchef. dus je kunt al raden wat mijn grote passie is, koken. Ik kan me er echt helemaal in uitleven. Ik heb ook nog een oudere broer, Chace. Met hem kom ik echt heel doed overeen. Mijn karakter heb ik echt van mijn vader. We zijn allebei even koppig en nieuwsgierig. Van mijn moeder heb ik dan weer mijn passie voor muziek, ze was vroeger zangers. Maar spijtig genoeg is ze een paar jaar geleden overleden. Ik luister echt heel graag naar van die oude rock groepen zoals The ramones en AC/DC. Ze zijn echt geweldig. Uitgaan met mijn vrienden vind ik ook super.
    Dat was het zo een beetje over mezelf.
    Nog veel plezier!

    Loes xx!


    It's all for you, my butterfly.

    Uuh,, StereoWorld
    Je tekstje klopt niet,, teminsten niet voor bij mijn sirie, en voor de rollen die nog over zijn.
    Want de hoofdrol,, ik geen kokin,, en haar dienstmeisje ook niet.. Dus,, wil je je tekstje even aanpassen mischien?!


    Dunno ><

    THANK YOU ^^

    Rol; Welke het best bij me past.
    Naam; Loes
    Foto; http://www.quizlet.nl/foto.php?id=45496
    Tekstje;

    Haai^^

    Zal ik jullie even iets over mijn leven vertellen. Mijn naam is Loes en ik ben 18 jaar oud. Dus geen school meer voor mij. Ik neem dit jaar een jaar vrijaf . En volgende jaar ga ik werken in een hotel als hulpchef. dus je kunt al raden wat mijn grote passie is, koken. Ik kan me er echt helemaal in uitleven. Ik heb ook nog een oudere broer, Chace. Met hem kom ik echt heel doed overeen. Mijn karakter heb ik echt van mijn vader. We zijn allebei even koppig en nieuwsgierig. Van mijn moeder heb ik dan weer mijn passie voor muziek, ze was vroeger zangers. Maar spijtig genoeg is ze een paar jaar geleden overleden. Ik luister echt heel graag naar van die oude rock groepen zoals The ramones en AC/DC. Ze zijn echt geweldig. Uitgaan met mijn vrienden vind ik ook super.
    Dat was het zo een beetje over mezelf.
    Nog veel plezier!

    Loes xx!



    Tuurlijk wil ik da veranderen ^^


    Haai^^

    Zal ik jullie even iets over mijn leven vertellen. Mijn naam is Loes en ik ben 18 jaar oud. En ik werk als dienstmeisje. Ik heb ook nog een oudere broer, Chace. Met hem kom ik echt heel doed overeen. Mijn karakter heb ik echt van mijn vader. We zijn allebei even koppig en nieuwsgierig. Van mijn moeder heb ik dan weer mijn passie voor muziek, ze was vroeger zangers. Maar spijtig genoeg is ze een paar jaar geleden overleden. Ik luister echt heel graag naar van die oude rock groepen zoals The ramones en AC/DC. Ze zijn echt geweldig. Uitgaan met mijn vrienden vind ik ook super.
    Dat was het zo een beetje over mezelf.
    Nog veel plezier!

    Loes xx!


    It's all for you, my butterfly.

    Oke,, zo is die goed ;)
    Je hebt de rol hoor!!
    Nu aleen nog de hoofdrol,, wie wil, anders neem ik hem zelf ;)


    Dunno ><

    WIL NIEMAND DE HOOFDROL O_o

    NIEMAND WIL MET TOM :O

    Merci ^^


    It's all for you, my butterfly.

    Nouw, ja zeg. Blijkbaar niet -_-''
    Als er binnen 5 minuten, nog niemant hem wil,, pik ik hem zelf in hoor!!


    Dunno ><

    Nouw, ja zeg. Blijkbaar niet -_-''
    Als er binnen 5 minuten, nog niemant hem wil,, pik ik hem zelf in hoor!!


    neem de hoofdrol lekker zelf, dat doe ik zelf ook altijd


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Oke,, weet iemand nog een Titel,, daar benm ik altijd zoo slegt in!!!!


    Dunno ><