• Nou een vriendin vn mij die is duss gwn op son jongen die in de pause altijd een paar metertjes verder staat ookal segt se self van niet,,
    En als hun dan bij haar komen staan of zij gaat bij hun staan doet se altijd haar armen over elkaar anders staat se helemaal te trillen vn zenuwachtigheid.. En dat is egt soo melig om te sien.. En als ik dan seg als se weer eens daarna toe gaat: Veel plezier bij je vriendje word se een beetje rood en dan gaat se weer met de armen over elkaar staan.. En vandaag ging een ander kind dat ook nog bij mij stond son sms'je sturen:
    Veel succes in de liefde
    Duss wij lagen helemaal dubbel maar sei pakte haar mobiel niet maarja sij stond duss een paar meter verder en duss ik:
    Kind ,Check je mobiel
    SIj keek om ,pakte haar mobiel en werd weer rood..
    Maar se is wel een matenaaier ¬¬
    Se staat de heletijd bij hun son beetje en se gedraagt sig gwn anders met hun in de buurt¬¬
    En nu maar hopen dat se dit niet leest ^^
    Sowel: Dit droom je ,lieve sgaat (A)

    MariekxBjorn
    aniekiee
    xdreamxOn
    Zijn matennaaiers
    en matennaaiers sijn SEXXIE!!
    Vette SEX hierr !!!
    Whaa ,,kben egt tè melig gwn ,,
    EN IK HEB EEN LOLLY


    Crack a bottle

    whahaxD


    Why don't you break my heart

    Wij hebben in de klas ook matennaaiers, ik ben erzelf ook een!

    Das zo grappig!
    Dan is zo'n jongen propjes aan het schieten tegen mij, en dat zeg ik dan tegen de leraar ofzo, en dan krijgt ie vette straf!:)

    Da's lachen,
    Serieus, ik heb een hekel aan hem, dus dat zit wel goett..:P

    Nu ben ik zelf met propjes schieten aan het oefenen,

    die dingen gaan hard..

    Remo, als jíj dit leest: Maandag ga je eraan!! :P(A)

    (denk ik)


    My fairytail stinks, does yours?

    Whaha,,
    Maar als je een hekel aan hem hebt is het duss ook geen MATENnaaien ,,maar self bn ik er ook 1 hoar ,,daar niet van :P Set me vrienden ook soo vaak voor sgud ^^


    Crack a bottle

    Das waar!,

    Oke, zullen we zeggen dat het een halve maat is, dan ben ik nog een matennaaier(A)

    Hij is (heel) soms wel aardig..


    My fairytail stinks, does yours?

    Whaha ,, Jaa dan bn je wel een matenaaier :P


    Crack a bottle

    Jeej ik ben een matennaaier:P


    My fairytail stinks, does yours?

    Whaha xD
    En ikke hebb nogsteeds,:
    Chocopindas,energy drink, TOHO MUZIEK,quizlet en lollys :D En ,kijk nou tog: IK HEB OOK NOG EENS EEN LOLLY VERSLAFING .. xD
    Oewhh srry ben melig,,


    Crack a bottle

    Dat merk ikxD

    Lolly's zijn sexy!xD

    (ik ook melig zijn:P)


    My fairytail stinks, does yours?

    WHihi !!
    Ik weet het!!
    En nu sijn we met sn 2en melig :D:D:D:D


    Crack a bottle

    Samen is beter dan alleen:P


    My fairytail stinks, does yours?

    whaaahaaaahhhaaa

    ik heb laatst mijn vroeger beste vriendin bij haar vriend genaait.... zij ging vreemd met een van mijn beste vrienden en toen ging ze nog lelijk doen dus ik heb haar vriend ff mooi verteld dat mijn beste vriend haar geneukt heeft en iedereeeeeeeeeen moet het weten

    sorry dit verhaal moest ik ff kwijt

    whaaahaaaahhhaaa

    ik heb laatst mijn vroeger beste vriendin bij haar vriend genaait.... zij ging vreemd met een van mijn beste vrienden en toen ging ze nog lelijk doen dus ik heb haar vriend ff mooi verteld dat mijn beste vriend haar geneukt heeft en iedereeeeeeeeeen moet het weten

    sorry dit verhaal moest ik ff kwijt


    Whaa ,, lkkr voor die wauslander
    Braaf meisje :P [jij = braaf hè :P]
    Matennaaien is eigenlijk best wel lachen :X


    Crack a bottle

    Samen is beter dan alleen:P

    Daarom :P


    Crack a bottle

    en of ze verdient het gewoon... en ik kon het niet laten... lolly's zijn trouwens te coowl. Waarom mag je die opschool niet constant eten ( heeft ook lolly verslaving

    xdreamxOn, heb jij msn ofzo, kunnen melig doen op msn ofzo:P


    My fairytail stinks, does yours?