• Oke ik ben dus niet iemand die obsessed is met zen gewicht terwijl ik helemaal niet dik ben ofzo. Ik ben echt dik -.- ik deed net BMI test en ik kwam eruit dat ik dus 'overgewicht' heb >_> dus ik vroeg me af heeft iemand tips om af te vallen, of om gezond te eten. Want ik vind het soms best wel moeilijk om gezond te eten ><

    Cloudburst schreef:
    (...)

    Maar het is ook niet zo dat het precies om tien uur is. Ze moeten ergens een getal kunnen geven aan de mensen. Het gaat erom dat je voor je gaat slapen best niet meer eet, want als je slaapt werkt je vertering niet en slaat je lichaam alles op in vet. Tien uur is gewoon genomen omdat in het algemeen het grootste deel van de bevolking rond elf uur (of zo) gaat slapen.


    Heh... ik denk niet dat het zich dan opslaat als vet hoor. Ik val in mijn slaap juist af, terwijl ik voor het slapen gewoon van alles naar binnen werk. 's Nachts weeg ik altijd een kilo meer dan de volgende ochtend dat ik wakker word. Of snapt mijn lichaam het nou gewoon niet helemaal?


    Scream for mercy!

    Beelzebub schreef:
    (...)

    Heh... ik denk niet dat het zich dan opslaat als vet hoor. Ik val in mijn slaap juist af, terwijl ik voor het slapen gewoon van alles naar binnen werk. 's Nachts weeg ik altijd een kilo meer dan de volgende ochtend dat ik wakker word. Of snapt mijn lichaam het nou gewoon niet helemaal?
    Haha, nee hoor, ik heb precies hetzelfde. Ik weeg altijd veel lichter 's morgens, voordat ik wat gegeten heb. Nog een bewijs dat je lichaam weldegelijk verteert 's nachts.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2010 - 17:21 ]


    Life is hard and then we die

    Beelzebub schreef:
    (...)

    Heh... ik denk niet dat het zich dan opslaat als vet hoor. Ik val in mijn slaap juist af, terwijl ik voor het slapen gewoon van alles naar binnen werk. 's Nachts weeg ik altijd een kilo meer dan de volgende ochtend dat ik wakker word. Of snapt mijn lichaam het nou gewoon niet helemaal?


    Haha ja dat is waar. Dat is bij mij ook. Dat is normaal - denk ik, dat je 's morgens minder weegt dan 's avonds. Maar hé, ik weet er zelf echt zo goed als niets over. Ik zeg gewoon wat ik gehoord heb en ik zeg dat ik daarin geloof. Ik probeer hier niemand mee te sleuren in mijn redenering of zo. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Cloudburst schreef:
    (...)

    Haha ja dat is waar. Dat is bij mij ook. Dat is normaal - denk ik, dat je 's morgens minder weegt dan 's avonds. Maar hé, ik weet er zelf echt zo goed als niets over. Ik zeg gewoon wat ik gehoord heb en ik zeg dat ik daarin geloof. Ik probeer hier niemand mee te sleuren in mijn redenering of zo. (:

    Mij heb je wel meegesleurd, haha :]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik ben de laatste tijd veel bezig met mijn gewicht -obsessed- dus ik denk dat je hiermee wel wat bent (sinds mensen zeggen dat ik toch al afgevallen ben):
    -Gezond eten! Als je nu enkele keren (lees: niet meer dan 10!!) fastfood in een maand eet, is dat niet erg.
    -Zoveel fruit eten als je maar wil! in plaats van naar koekjes of chips te grijpen, neem je beter vers fruit. Daarbij moet je zeker 2 stukken fruit op 1 dag eten.
    -Verse groenten is ook goed.
    -Qua vlees en zo vermijd je best vettige dingen zoals worstjes. Eet kip, kalkoen en magere dingen zoals vis. Kaas kan je ook best vermijden, dat is echt een vet en caloriebom!
    -Veel, heel veel water drinken! Minsten anderhalve liter per dag. Drink ook voor elke maaltijd een groot glas (of meer grote glazen) water, dat vult de maag en zo ga je ook minder eten.
    -Beweeg! Ga sporten, wandel elke dag een uur (niet slenteren, doorstappen), ga joggen, dans,... Maar beweeg en blijf niet gewoon achter je computer zitten.
    -Blijf van die restjes af. Hoe verleidelijk het laatste stukje van dit of dat ook mag zijn, blijf er af! Dat is allemaal extra vet. Naar het schijnt heeft je maag pas na 20 minuten door dat er eten in zit/komt en overeet je je vaak.
    -Houd korte pauzes tussen je eten en kauw traag, zo ga je ook sneller genoeg hebben.
    -Ontbijt! Maar in plaats van chocolade vlokken, neem je beter bruin brood, vers fruit en yoghurt (laag aan vet-yoghurt).
    Voor de rest weet ik even niets meer, maar ik hoop toch dat je hier iets aan hebt (:

    gelukkig de rusie is gestopt xD maarja, veel sporten zijn echt heel goed voor afvallen vooral: touwtje-springen, dansen, hola-hoop, yoga en hardlopen (veel vechtsporten ook maar niet iederevechtsport is even goed werkent als de ander

    Conspiracy schreef:
    Ik ben de laatste tijd veel bezig met mijn gewicht -obsessed- dus ik denk dat je hiermee wel wat bent (sinds mensen zeggen dat ik toch al afgevallen ben):
    -Gezond eten! Als je nu enkele keren (lees: niet meer dan 10!!) fastfood in een maand eet, is dat niet erg.
    -Zoveel fruit eten als je maar wil! in plaats van naar koekjes of chips te grijpen, neem je beter vers fruit. Daarbij moet je zeker 2 stukken fruit op 1 dag eten.
    -Verse groenten is ook goed.
    -Qua vlees en zo vermijd je best vettige dingen zoals worstjes. Eet kip, kalkoen en magere dingen zoals vis. Kaas kan je ook best vermijden, dat is echt een vet en caloriebom!
    -Veel, heel veel water drinken! Minsten anderhalve liter per dag. Drink ook voor elke maaltijd een groot glas (of meer grote glazen) water, dat vult de maag en zo ga je ook minder eten.
    -Beweeg! Ga sporten, wandel elke dag een uur (niet slenteren, doorstappen), ga joggen, dans,... Maar beweeg en blijf niet gewoon achter je computer zitten.
    -Blijf van die restjes af. Hoe verleidelijk het laatste stukje van dit of dat ook mag zijn, blijf er af! Dat is allemaal extra vet. Naar het schijnt heeft je maag pas na 20 minuten door dat er eten in zit/komt en overeet je je vaak.
    -Houd korte pauzes tussen je eten en kauw traag, zo ga je ook sneller genoeg hebben.
    -Ontbijt! Maar in plaats van chocolade vlokken, neem je beter bruin brood, vers fruit en yoghurt (laag aan vet-yoghurt).
    Voor de rest weet ik even niets meer, maar ik hoop toch dat je hier iets aan hebt (:

    goh das egt veel! ik probeer er ook van af te blijven maar de chocola wint meestal! maar ik steek geen vinger in me keel -blegh- maar sluit me op in me kamer zodat ik niet naar de chocola toe kan (of de chocola naar mij :P) en dan ga ik meestal dansen/touwtje springen/hola-hopen waar ze benede gek van worden xD

    [ bericht aangepast op 1 juni 2010 - 17:43 ]

    Rifles schreef:
    (...)
    Idd. Het beste is om voor je gaat slapen niets vets te eten, want als je slaapt werkt je lichaam niet en slaat het de voedingsstoffen niet op. Zo verandert het is vet.

    Laatst heb ik gelezen dat het niet zo'n ramp is dat je na 10 uur nog wat eet, zolang het maar geen vettige dingen zijn zoals een broodje hamburger bijvoorbeeld. In plaats daarvan kun je beter een crackertje nemen of iets dergelijks :) Wat JoJudicious zegt dus.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    als je zin heb om te snoepen eet fruit of zo. of een boterham. doe ik ook. en het werkt. als je niet op die boterham een dikke laaag pasta ofzo smeert dan. maar gewoonmet kaas of met worst. suc6 xxx


    When words fail music speaks

    Trouwens het is best wel crap dat je niet meer zou verteren na tien uur. Zever? Mijn oma is een hele tijd naar Weight Watchers bijeenkomsten gegaan en dat slaat helemaal nergens op, dat van dat je niet meer verteert na 10 uur.

    Iedereen zegt meestal trainen gezond eten of niet eten en sporten maar dat helpt helemaal niet.
    Als je nou gewoon 3 daagsemaaltijd eet.
    'smorgens: Onbijt
    Middag: Lunch
    Avond: avond eten
    Geen tussen doortjes!
    Bij mij helpt t ook(alleen ik voel me dik maar kinderen zegge dat ik dun ben=.=)


    high of love, drunk from the hate <3

    gewoon blijven eten alleen snoep en hele vetten dingen en sausjes laten staan. als je je zelf gaat uithongeren is het lastig volhouden en ga je weer slechte dingen eten en het is ongezond. Zo val je wel langzaam af maar dit kun je lang volhouden. en als je er bij bv elke dag 5 minuten gaat hard lopen is het overgewicht er zo af.


    Leef nu, anders is het straks voorbij.

    Mijn moeder dieet en dit is wat de dieetiste voorschreef.

    Ontbijt: 08:00 - 08:30
    2x snee bruin brood of 4x knäckebröt.
    2x dieethalverine
    1x 30+ kaas, casselerrib, schouderham, ei, vis.

    Tussenmaaltijd: 10:00
    1x fruit
    2x kop thee of koffie

    Lunch 12:00 - 13:00
    2x snee brood
    2x dieet halvarine
    1x hagelslag, jam, etc.
    1x 30+ kas.
    2x glas water, thee of koffie

    Tussenmaaltijd 16:00
    1x fruit of cup a soup
    1x melk of optimel of 1x knäckebröt
    1x kop thee

    Warme maaltijd 18:00-19:00
    - 3 stuks aardappelen of 150 gram rijst of 150 gram pasta of 250 gram bruine bonen.
    - 200 gram groente
    - 1x Valess, kipfilet, rosbief en ander vetvrij vlees of vleesvervangers.
    - 2x glas water
    - en je mag 1x per 2x fruit plus snack naar keuze

    Tussenmaaltijd 20:30 - 21:00
    1x fruit
    1x magere yoghurt of 1x vla of vruchten yoghurt
    1x optimel of andere light drank

    Belangrijke afspraken

    3 uur voor dat je naar bed gaat niet eten
    3 hoofd- en drie tussen maaltijden eten
    3 uur extra beweging per week

    Drink ook genoeg water want daarvan val je ook gezond af

    NIET ZEGGEN DAT DIT NIET GOED IS OFZO PLEASE WANT IK HEB DIT LETTERLIJK VAN MIJN MOEDERS EN ZUS DIEET OVERGESCHREVEN DIE BEIDE OVERGEWICHT HEBBEN.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2010 - 19:42 ]

    Ik ga mijn manier van afvallen maar niet noemen want die is niet erg gezond.

    :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Highway schreef:
    Ik ga mijn manier van afvallen maar niet noemen want die is niet erg gezond.

    :')


    Same here. x'D


    You were much more muchier, you've lost your muchness.