• Nou.. ik ga van augustus dus met mijn vriend naar een plaatje vlak bij Bled (Slovenië, naast Italië ;P) voor een week. Met zijn tweeën in zo'n huisje. :$
    Nou heb ik zo'n vaag vermoeden dat ik daar zo'n beetje iets belangrijks ga meemaken als je begrijpt wat ik bedoel :$.. dus ik wil eigenlijk graag aan de pil. Ik weet er alleen niet zoveel vanaf, zoals waar je hem koopt, hoe duur die is, of je persé naar de huisarts moet (of dokter?) en.. hoe ik het aan mijn moeder ga vragen. Ik vind het gewoon genant als zij weet wanneer ik serieus met die dingen begin, daar kan ik niks aan doen :$..

    Kunnen jullie me helpen? :$
    <3


    ars moriendi

    de dokter schrijft dat voor en dan kan je het gratis halen bij de apotheker. en om het aan je moeder te vertellen kan je het auw ik heb menstruatiepijn .. bij mij heeft het ten minste geholpen , zelfs tegen de dokter heb ik die reden gezegd (: succes!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Seel schreef:
    de dokter schrijft dat voor en dan kan je het gratis halen bij de apotheker. en om het aan je moeder te vertellen kan je het auw ik heb menstruatiepijn .. bij mij heeft het ten minste geholpen , zelfs tegen de dokter heb ik die reden gezegd (: succes!

    Bedankt jongens ^^
    Ik denk alleen niet dat ze daar in gaat trappen nu ik met mijn vriend wegga :')
    Maar hartstikke bedankt allemaal <33


    ars moriendi

    Mercury schreef:
    (...)
    Bedankt jongens ^^
    Ik denk alleen niet dat ze daar in gaat trappen nu ik met mijn vriend wegga :')
    Maar hartstikke bedankt allemaal <33


    Je dokter heeft zwijgpicht. Als je het haalt mag hij het niet tegen je ouders zeggen. Je kan het ook als je terugbent vragen of je aan de pil bent, terwijl je er al aan bent.


    Your make-up is terrible

    Mercury schreef:
    (...)
    Bedankt jongens ^^
    Ik denk alleen niet dat ze daar in gaat trappen nu ik met mijn vriend wegga :')
    Maar hartstikke bedankt allemaal <33
    ik zweer het je bij mij heeft het gewerkt en ik heb ook een vriend en toen ging ik ook bij hem slapen :'D en anders doe je tijdens je volgende menstruatie alsof je crepeert van de pijn, nou mss is het niet zo , ik had er ook echt heel veel last van :'D


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik heb het gewoon eerlijk verteld. ^^
    Maar je dokter heeft geheimhoudingsplicht, dus kun je er gewoon een afspraak maken. Dan vraag je tijdens je afspraak gewoon achter een receptje. Tot 21 wordt het terugbetaald door de mutualiteit. -Maar je kan misschien wel op de uitstrijksels ervan zien dat je de pil gehaald hebt. -
    Je kan de pil enkel bij de apotheek halen.

    Veel succes in ieder geval. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Dokter heeft zwijgplicht maar als de situatie het enigszins toelaat zou ik wel gewoon open en eerlijk zijn, dat is immers een pak van het hart en open wegen tussen het kind en ouders zijn heel belangrijk. Natuurlijk hoef je niet te zeggen: 'Mam, ik ga in Slovenië flink batsen,' maar het zou wel een keer aan de orde kunnen komen van 'Zeg, ik ben even naar de dokter geweest en het één en ander aan voorbehoedszaken aangeschaft.'


    No growth of the heart is ever a waste

    Wordt je trouwens dik van de Pil..?


    ars moriendi

    Mercury schreef:
    Wordt je trouwens dik van de Pil..?

    Hangt er vanaf welke pil. Maar bij sommige heeft het dat wel als bijwerking.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Naar de huisarts gaan en zeggen dat je de pil wilt ö. Maar er is toch niets raars aan om dat te vragen aan je mam? Ik moest zelfs van mijn moeder, ik bedoel al dat gedoe met meisjes die verkracht worden tegenwoordig :')


    I don't need words to feel those lips.

    Hiphopqueen schreef:
    jap de dokter moet een resept schrijven enzo en als je zegt voor ongesteldheid krijg je ook mee van de dokter alleen ik zou wel eerlijk tegen je ouders zijn.


    If you believe in yourself anything is possible

    de dokter moet ik recept schrijven.
    en zo raar is het niet om het aan je moeder te vragen. er kunne zo veel reden zijn.
    maar echt de pil is mega fijn.


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Ik ben de pil beginnen te nemen om mijn gezondheid, omdat mijn regels ongelooflijk pijnlijk kwamen en héél onregelmatig, en je kan zeggen dat je bang bent dat ze net die week komen, dat heel je vakantie naar de bom is. Of je kan het je moeder eerlijk vertellen, dat moet je zelf zien.

    De eerste keer moet het op recept, daarna niet meer.(:


    everything, in time

    Nog 1 tip.
    Sommige pillen werken niet vanaf de eerste maand.
    Dus ik raad je aan zo snel mogelijk hem te halen. Anders heb je kans dat hij niet als anti-conseptiemiddel kan gebruikt worden.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury