• Rechter en griffier doodgeschoten in Brussel
    dat kan je vandaag overal lezen,horen en zien
    voor degene die een beetje achterlopen op de media klik wel mijn mama werkt als griffier voor datzelfde vredegerecht, nu ben ik echt doodsbang dat zij ook gaat neergeschoten zal worden. het klinkt meschien onnozel maar toch, ik heb de schrik te pakken.

    en julie zouden julie bang zijn in zo een situatie?(dus dat 1 van julie ouders daar zou werken)


    Change, the only good thing in this world.

    jah egt wel...maar dat ben k zowiezo(m'n vader brengt pakketjes rond,en pakketbodes worden heel vaak bedreigd enzo)


    If you believe in yourself anything is possible

    Jeetje, natuurlijk D:
    Succes!


    I don't need words to feel those lips.

    Er gewoon niet aan denken. En als je moeder in datzelfde vredegrecht werkt, dan denk ik wel dat er meer beveiliging zal komen. Dus je moeder zal vast en zeker wel veilig zijn. Ik denk dat je je dus geen zorgen hoeft te maken. (':


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    tuurlijk

    Het is erg wat er gebeurd is.
    Maar misschien is dit een klein lichtpuntje. Na dit voorval zal de veiligheid wel verbeteren denk ik. Wel is het erg dat er daarvoor eerst slachtoffers zijn voor moeten vallen!

    ah ik heb weer geluk gehad mijn mama is net twee weken ziek dus ze mogen zoveel schieten als ze willen (niet dat ik dat wil ofzo)


    Change, the only good thing in this world.