• Gegroet(cat)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)
    Waar woon jij eigenlijk, Willy??

    Zegge, een heel klein dorpje/gehucht eerder, in brabant. Ligt vlakbij roosendaal (daar leef ik xD)
    en roosendaal staat bekend om zijn drugs xD en de bekendste straat is naast mijn school xD en dan heb je nog een paar leuke moorden, een vent die iemand met een bijl door zijn hoofd heeft geslagen op het station, ÓÓK naast mijn school(A) vet hea xD
    vinden mijn ouders het nog gek ook dat ik soms zieke ideeën heb-_-"
    en ik heb een straat, genaamd de leemstraat, daar moet ik altijd door naar school fietsen en daar ben ik al 3 keer lastig gevallen. Tis een wonder dat ik nog niet verkracht ben. Echt altijd, stoppen ze naast je, checken of je een hoertje bent of oud genoeg en rijden, als het niet het geval is, door.
    en roosendaal ligt in de buurt van Bergen op Zoom en Breda:P


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    owjah, het ligt tegen de belgische grens aan, en waar ik woon is aan de snelweg xD zo'n groot caravanbedrijf (das van mijn ouders-_-") en daarachter woon ik xD


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Ik ben even weg^^ Tot zo
    Niet dat er mij iemand zal missen -.-'

    doei hein en fred!!


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Judo ziet er best Gay uit hé... op tv is het net of 2 mannen aan het neuken zijn xD


    death to the one at the end of the serenade.

    en ik ga wnt word gek vn visite xl


    We can only learn to love by loving.

    Judo ziet er best Gay uit hé... op tv is het net of 2 mannen aan het neuken zijn xD

    hahahahaha xD ik heb op judo gezeten toen ik 8 was xD
    verschrikkelijk:P
    en nu zijn alleen wij twee nog over:|


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    (...)
    Zegge, een heel klein dorpje/gehucht eerder, in brabant. Ligt vlakbij roosendaal (daar leef ik xD)
    en roosendaal staat bekend om zijn drugs xD en de bekendste straat is naast mijn school xD en dan heb je nog een paar leuke moorden, een vent die iemand met een bijl door zijn hoofd heeft geslagen op het station, ÓÓK naast mijn school(A) vet hea xD
    vinden mijn ouders het nog gek ook dat ik soms zieke ideeën heb-_-"
    en ik heb een straat, genaamd de leemstraat, daar moet ik altijd door naar school fietsen en daar ben ik al 3 keer lastig gevallen. Tis een wonder dat ik nog niet verkracht ben. Echt altijd, stoppen ze naast je, checken of je een hoertje bent of oud genoeg en rijden, als het niet het geval is, door.
    en roosendaal ligt in de buurt van Bergen op Zoom en Breda:P

    Ik ga soms te fiets naar Roosdaal, naar pamel weet je dat liggen????


    death to the one at the end of the serenade.

    Ik negeer ze niet, iedereen neggert mij juist [/slachtoffer]
    En ik ga, Doeii<3333333
    BYE Hein <33

    Ik ben trouwens terug

    Ik ben trouwens terug

    Ik heb je gemist x'D


    death to the one at the end of the serenade.

    (...)
    Ik heb je gemist x'D
    Ik jou ook x'D

    (...)Ik jou ook x'D

    * dikke Knuf *


    death to the one at the end of the serenade.

    Maar btw, ik ga zo weer.. naar een film zien xD
    Asterix en de olympische spelen xD
    Ik ben een Geek! i know... maar ik las die strips zo graag dat ik dat zo grappig vind xD
    Sorry


    death to the one at the end of the serenade.

    (...)
    * dikke Knuf *
    * is blij en geeft een dikke knuf terug*

    Heej meiden!!