• Nou look, ik heb dus me eigen styl blablablaaaaa. Maar de mensen om me heen vinden dat wat raar.. en niemand in me familie ziet er zo uit als mij, een beetje een standaard kutzooitje :'D Maar nu ga ik Zaterdag naar me opa en oma en dan gaan ze me vast een preek geven -_- daar heeft me moeder me al over gewaarschuwd. En ik weet ook dat ze dat gaan doen, want ze vinden piercings in het gezicht en dat Alternatieve niks!

    Wie heeft hetzelfde? Dat de familie wat kuttig doet over jou uiterlijk..?


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    ja men ma vind het ook niet zo en als ik naar mijn opa en oma gaa mag ik niet te veel zwart aan of rond men ogen >.<
    maar eigelek vinden mijn opa en oma het eigelek heet stoer! zij zijn de enige die er zo over denken...


    A Noble was Born in Chaos

    Mijn familie kan het niet schelen hoe ik er uit zie [nouja tenzij ik naakt rond ga lopen ofzo.. :S]
    maar het is wel kut, ja je mag toch zelf wetenhoe je eruitziet?
    Bij mij is het meer een of andere nep[ex??] vriendin die kut doet over mn uiterlijk..
    maarja dat is zo'n rihanna tutje dusja.. :S


    AAP

    Alle mensen zeggen dat ik veel knapper en ouder eruit zie. Iedereen vindt het volgensmij leuk hoe ik mezelf kleed enz.
    Maar van mijn pa moet ik kappen met haar stijlen x']

    Ja natuurlijk maak ik dat zelf uit ^^ krijg nou wat, als hun dat gaan bepalen, pff .. maar ik ben wel de enige en als er een familie feest is, iedereen dom kijken naar mij >_< nouja ik kijk altijd dood terug :'D Maar ik mag dan ook niet te veel zwart rond me ogen. kutzooi.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Alle mensen zeggen dat ik veel knapper en ouder eruit zie. Iedereen vindt het volgensmij leuk hoe ik mezelf kleed enz.
    Maar van mijn pa moet ik kappen met haar stijlen x']


    Mijn ouders willen ook dat ik kap ermee, nouja me moeder dan :'D Me haar is al dood van al dat geverf en dan stijl ik het toupeer ik het, en dan nog 1 bus haarlak per dag dusja, over een jaar moet ik het dus weer knippen vrees ik :'D


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    nou, over mijn uiterlijk zeiken ze niet, omdat ik geen piercings ofzo heb! 'k heb ook geen zwart haar, omda'k mijn haar nie mag late kleuren, 'k heb ook geen donkere mascara ofzo, omda ik geen make-up op mag...'k ga pas woensdag een zwarte broek krijge...dus ze kunnen niet veel over mijn uiterlijk zegge he? maja, ze hebbe mij al gewaarschuwd, da'k der nie té emo ofzo mag gaan uitzien, ma da is dus ook nie als ge geen make-up moogt en je hare nie moogt kleure he! best wel jammer! maa kleer er mee leve :)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    'Madena, even serieus, begin jij emo te worden?'


    ok

    nou, over mijn uiterlijk zeiken ze niet, omdat ik geen piercings ofzo heb! 'k heb ook geen zwart haar, omda'k mijn haar nie mag late kleuren, 'k heb ook geen donkere mascara ofzo, omda ik geen make-up op mag...'k ga pas woensdag een zwarte broek krijge...dus ze kunnen niet veel over mijn uiterlijk zegge he? maja, ze hebbe mij al gewaarschuwd, da'k der nie té emo ofzo mag gaan uitzien, ma da is dus ook nie als ge geen make-up moogt en je hare nie moogt kleure he! best wel jammer! maa kleer er mee leve :)


    Hmmmm. dat is vrij kuttig voor je! |D Stom dat je dat niet mag dan!


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    das best kut.. men ma begind het een beedje te acepteren.. ik mag mijn haren wel kleuren maar het is nu ook al zo half dood.. want ik toupeer het ook enz.. en ik heb een wenkbrauwpiersing gehad voor men 13e verjaardag ik ben nu net 15 en nu mag ik ene lippiersing (: men ma begind het normaal te vinden.. alhoewel ik wel alles zelf moet betalen x3


    A Noble was Born in Chaos

    das best kut.. men ma begind het een beedje te acepteren.. ik mag mijn haren wel kleuren maar het is nu ook al zo half dood.. want ik toupeer het ook enz.. en ik heb een wenkbrauwpiersing gehad voor men 13e verjaardag ik ben nu net 15 en nu mag ik ene lippiersing (: men ma begind het normaal te vinden.. alhoewel ik wel alles zelf moet betalen x3

    Ik gelukkig niet :'D Ik heb nu een lippiercing, en vanaf me 11e me haar al geverft, en alleen zelf betaalt toen ik het zwart wou, want me moeder wilde dat niet betalen ^^


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    myn ouders vinden het nix en da late se ook merke mr trek me er nix vn aan..


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    Mijn ouders willen ook dat ik kap ermee, nouja me moeder dan :'D Me haar is al dood van al dat geverf en dan stijl ik het toupeer ik het, en dan nog 1 bus haarlak per dag dusja, over een jaar moet ik het dus weer knippen vrees ik :'D
    Touperen kan ik niet, want ik wilde mijn haar niet in laagjes, omdat ik dacht dat ik daarvan krullen zou krijgen. Ik moet denk ik tot december wachten dan mijn haar weer knippen. Ik kan ook geen speciale shampoo voor beschadigt haar gebruiken, want ik zit al vast aan mijn ARshampoo die ik steeds moet gebruiken.

    als ik binnen kom lopen en egt iets vaags heb gedaan (bijv. me haar zwart maken^^) dan kijken ze wel zo van: wow!
    maar ze vinden het wel oké; zelfs wel stoer. als ik maar niet te ver ga; zoals piercings (:()


    I am an idiot, I move.

    mijn neven; Hee, vleermuis!! :P
    Maar de rest vind het wel leuk enzo^^


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Normaal. x]


    She is waiting for you, so don't break her heart.