• Want ik moet 28 vragen over een Duits boekje maken. 28 grote, lange vragen.
    Alleen word ik door alles afgeleid, vooral door internet. Helaas kan ik mijn pc niet uitzetten, want die opdrachten staan op de pc en ik moet internet gebruiken.
    Lol, ik doe alles weer op het laatste moment XD

    Ik wens jullie dus allemaal een fijne zondagmiddag terwijl ik in mijn stookhok die opdrachten ga maken, waar ik toch nog wel een paar uur over doe.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    hahaa, schatje toch. Alles komt wel goed ^^
    En nu sluit je Q/ Hyves / MSN af en ga je het verdomme doen of anders kom ik je slaan!

    [/zou dat helpen?]

    MOD: Hoofdletters!

    [ bericht aangepast door een moderator op 6 juni 2010 - 13:16 ]

    You can do it! Succes :'D


    -

    i know what you're going through: ik ga mijn hele dag, mijn kostbare zondag, besteden aan scheikunde en natuurkunde omdat ik anders niet overga. Dus ik ga tot twaalf uur nog even sociaal doen, en daarna sluit ik me af en kom ik om 5 uur pas weer naar buiten. Jippie!


    It's time to be happy again.

    Haha heb ik ook altijd (; internet vraagt gewoon te veel aandacht van je ;D
    Veel plezier anyway, het zal wel lukken (:


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Ach tja, ik moet werken, is ook zoiets.


    Life is hard and then we die

    Kun je die vragen niet in een Word-document plakken?? Dan hoef je ook niet op internet. En beloon je zelf. Als je nu die 28 lange vragen afmaakt kun je straks doen wat je maar wilt:D


    La credenza è una medicina contro il timore

    Succes! (:


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Succes. Ik zou nu moeten leren voor mijn GS pw. Maar ik wil niet, het is te saai.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Succes! Ik moet ook nog een hele berg huiswerk maken.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Blijf maar lekker op Q._O_

    Hahahaha. Nee sorry, ik zou gewoon wat ontspannende muziek opzetten, Q aflsuiten hyves etc en wat dan ook ook, en je helemaal storten op DUIST, whiehoe!

    ikenTH schreef:
    Blijf maar lekker op Q._O_

    Hahahaha. Nee sorry, ik zou gewoon wat ontspannende muziek opzetten, Q aflsuiten hyves etc en wat dan ook ook, en je helemaal storten op DUIST, whiehoe!

    Dit zijn gewoon echt kutvragen:
    7. Anfang 1943 herrschte im kritischen Teil der deutschen Bevölkerung große Empörung über einen katastrophalen militärischen Misserfolg („die Schlacht um Stalingrad“). Beschreibe Anfang, Verlauf und Ablauf dieses Kriegsereignisses (mit Zeitangaben).

    Arg, ik word hier echt gek van ._.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Heel erg veel succes !


    Keep on smiling

    Volgens mij heb ik ook nog een hoop te doen, argh. Succes meis (:


    your eyes are like stars in the night.

    Ik moet ook mijn Zondag middag verpesten moet nog een 20 verslag maken van 20 kantjes voor Levensbeschouwing. Das pas erg ;o!


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!