• Ik heb nog maar 3/4 weken school, en ben dood zenuwachtig voor mijn nieuwe school!
    De ene reden is omdat ik bij mijn pa ga wonen er daar niemand ken op die school die tegelijk over gaan, en ook omdat veel kinderen al weten bij wie ze in de klas komen begin ik natuurlijk te balen!

    Ik vind het ook vreselijk als ik moet huilen, want ik durf amper te huilen voor meerdere mensen:$

    Hopelijk hebben jullie tips of iets en kunnen jullie mij, én andere helpen! :) Het zou super geweldig zijn als jullie ons willen helpen!

    Xox'

    [ bericht aangepast op 7 juni 2010 - 17:45 ]


    ' Nyctophilia '

    Het is juist leuk om naar een school te gaan waar je bijna niemand kent. Dat had ik ook, maar des te eerder krijg je nieuwe vrienden en bloeit je hele leven op. (: 't is echt beter, maar natuurlijk kan je nog wel gewoon met je oude vrienden om blijven gaan.(:


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Gewoon niet te veel aan denken en op 1 september kei blij naar school gaan. Da hielp bij mij toch ;p


    007

    hier heb ik wat tips voor je

    1. wees jezelf, dan ben je minder zenuwachtig.
    2. maak je niet bang dat je geen vrienden krijgt, die komen na een paar weken wel.

    ik hoop dat je hier iets aan hebt


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Ik ging na mijn 2e jaar op het middelbaar verhuizen. De eerste dag is eng, maar na die dag heb je al door bij wie je past en vind je vanzelf aansluiting. Sowieso ga jij naar de 1e dus dat is voor iedereen spannend! Succes (flower)


    -

    Als je er eenmaal bent gaat het prima. Die vriendinnen komen wel en blijf gewoon jezelf en doe vooral enthousiast, maar niet te.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik was ook de enige van mijn school die naar mijn nieuwe school ging. maar op de eerste dag maak je vaak al vrienden omdat er wel meer zijn die niemand kennen. als je al een telefoon lijst van je klas hebt(anders kan je die bij je school opvragen) kan je al iemand die in je buurt woont bellen om samen naar school te fietsen.


    Leef nu, anders is het straks voorbij.

    Ik ga ook volgend schooljaar naar de middelbare school. Het lijkt me vreselijk om niet meer bij mijn vrienden in de klas te zitten omdat er maar dan 2 kinderen van mijn school naar dezelfde school gaan als ik en dat zijn jongens met wie ik helemaal niet bevriend ben, maar aan de andere kant lijkt het ook wel leuk om een nieuwe start te maken.


    .

    Je zal heus wel leuke vriendinnen vinden, en beschouw als het een nieuwe kans.


    we've only said goodbye with words

    Bedankt(flower)
    x!


    ' Nyctophilia '

    Reckless schreef:
    Je zal heus wel leuke vriendinnen vinden, en beschouw als het een nieuwe kans.

    En wees gewoon jezelf.

    Hellow!
    Ik ga morgen met de hele klas op kamp, tot woensdag, en die avond is het afscheidsfeest,

    Daaar heb ik geen zin in, want ik durf niet te huilen voor een hele groep, Inclusief! OUDERS!

    Hebben jullie hier ook tips voor??

    Xox'


    ' Nyctophilia '

    YoFemke schreef:
    Hellow!
    Ik ga morgen met de hele klas op kamp, tot woensdag, en die avond is het afscheidsfeest,

    Daaar heb ik geen zin in, want ik durf niet te huilen voor een hele groep, Inclusief! OUDERS!

    Hebben jullie hier ook tips voor??

    Xox'

    Gewoon niets van aantrekken. Als één iemand moet huilen, zijn er vanzelf meerderen en misschien hoor jij daar ook wel bij. Dat maakt helemaal niks uit, het is alleen maar een mooi gebaar.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Wij gingen na de musical nog even naar het klas lokaal. Mijn emoties schoten alle kanten op, dus de ene keer lachte we de andere keer huilen. Tja, niet veel aan te doen.
    Maar toen ik na de middelbaar ging, kende ik daar ook helemaal niemand. Hou wel in je achterhoofd: iedereen is daar nieuw, iedereen is zenuwachtig, iedereen wil vrieden maken. Dus je moet gewoon naar degene met de leukste uitstraling afstappen en aan die vragen of je naast hem/haar mag zitten. Had ik ook gedaan, en zij was gelijk mijn beste vriendin voor vier jaar lang. Totdat ik weer naar een andere school moest. Dat was dit jaar. En toen was ik nog zenuwachtiger xD
    Ik dacht dat ik de weg nooit zou gaan vinden, maar dat valt echt mee. Binnen een week ken je de weg, leraren half. En de klasgenoten leer je ook zo kennen.


    A line is a dot that went for a walk.

    Thnx!!
    Ik ga mrgn super veel lol maken! En toch super veel huilen/lachen/gekke bekken trekken op Woensdag avond!

    x'D


    ' Nyctophilia '

    Kamp was vandaag afgelopen,,, Maar,,,Vanavond het afscheid,, Ik heb het met de juf er al over gehadn, (HetHuilen) maar zelfs zij gaat huilen...

    Maar het enige wat ik vandaag zowat gedaan heb is gehuild. Ik kam niet zonder die klas, Mijn beste vriendinnen, (Melanie,Simone,Marianne) mijn 2 achterneven, (NetWatOuder) en de jongen waar ik vorige maan op verliefd werd (Liam)

    En wat moet ik daar nou mee? Ik krijg seinen dat hij mij ook heel leuk vind en andere kinderen vinden dat ook,,,

    Maar volgens goede vrienden(1AchterNeef+GoedeVriend) Ken ik de 'ware' Liam niet....Ik word daar best nerveus van...

    X Nog bedankt voor de tips!


    ' Nyctophilia '