• Ruud is dus een klasgenoot van me en hij is dus écht obsessed met tieten. maar goed, hij wou dus een beha dus wij- een paar vriendinnen en ik- gaan een beha voor hem kopen en dat zei ik net tegen hem op msn krijg ik heel droog terug 'wel rekening houden met mijn grote cupmaat.' maar goed, heeft iemand van jullie wel eens een beha gekocht voor een jongen? haha :D


    We can only learn to love by loving.

    Nee. hahahahaahah, maar het lijkt me wel geweldig. Maak er wel een foto van he? En zet hem op Q.


    it's so empty living behind these castle walls

    nou niet gekocht maar heb laatst mijn vriend nog mijn bh omgedaan want hij vond het kant wat er opzat zo mooi xD
    het zag er echt lachwekkend uit xD


    I solemny swear i am up to no good

    Haha :3

    Nee, wel een mega grote ballenknijper voor mijn mentor toen ie jarig was (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Washington schreef:
    Nee. hahahahaahah, maar het lijkt me wel geweldig. Maak er wel een foto van he? En zet hem op Q.

    Washington schreef:
    Nee. hahahahaahah, maar het lijkt me wel geweldig. Maak er wel een foto van he? En zet hem op Q.


    zal ik doen ;)


    We can only learn to love by loving.

    Nee, hahaha. :p

    Hahah nee maar het is wel een idee.


    when words fail, music speaks.

    Washington schreef:
    Nee. hahahahaahah, maar het lijkt me wel geweldig. Maak er wel een foto van he? En zet hem op Q.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ik wil ook een BH. :Y)


    I hope you die :3