• Goh wat hou ik toch van straf.
    Ik raak mijn laptop kwijt en ik mag een week lang niet op de pc omdat ik te lang op de pc zat. Ik zou mee gaan met mn ouders uit eten en naar de bios en dankzij een 'vriendin' zijn mijn ouders boos op me, heb ik zo als ze terug zijn geen laptop meer en dus geen internet. D:
    Ik ga jullie missen <3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Assassin schreef:
    Wat heeft ze geflikt dan? Dat jij er niet meer achter kan?

    We moesten samen een economie verslag maken en morgen inleveren. Ik had mijn deel gister al gemaakt en naar haar gestuurd. Zij zou haar vragen vandaag maken en de naam en slogan voor 'onze' politieke partij sturen zodat ik een plaatje kon maken. TOen ze online kwam vroeg ik haar naar die twee maar die had ze niet. Ik zei dat ik na driekwartier weg moest. Want ik zou met mijn ouders uit eten en naar de bios en volgens mn ouders zat ik al lang genoeg achter mn laptop. Omdat zij het niet af had moest ik wachten en steeds weer ging ze die vragen aan mij vragen dus heb ik haar moeten helpen. Én de slogan heb ik moeten denken. Mijn ouders waren me toen zat, werden pissig, en zijn weggegaan zonder me. En ik raak mn laptop kwijt als ze terug komen. Nadat ze weg zijn gegaan heb ik ook nog alles in elkaar moeten zetten en nu mag ik het ook nog uitprinten D:
    -lekker lang verhaal maar dit heb ik even ingekort. Geloof me, het is een heeeel lang verhaal om uit te leggen.-

    [ bericht aangepast op 7 juni 2010 - 20:57 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    een week? arme, arme jij. heel veel succes & sterkte met je pc-loze weekje!


    It's time to be happy again.

    Flashpoint schreef:
    (...)
    We moesten samen een economie verslag maken en morgen inleveren. Ik had mijn deel gister al gemaakt en naar haar gestuurd. Zij zou haar vragen vandaag maken en de naam en slogan voor 'onze' politieke partij sturen zodat ik een plaatje kon maken. TOen ze online kwam vroeg ik haar naar die twee maar die had ze niet. Ik zei dat ik na driekwartier weg moest. Want ik zou met mijn ouders uit eten en naar de bios en volgens mn ouders zat ik al lang genoeg achter mn laptop. Omdat zij het niet af had moest ik wachten en steeds weer ging ze die vragen aan mij vragen dus heb ik haar moeten helpen. Én de slogan heb ik moeten denken. Mijn ouders waren me toen zat, werden pissig, en zijn weggegaan zonder me. En ik raak mn laptop kwijt als ze terug komen. Nadat ze weg zijn gegaan heb ik ook nog alles in elkaar moeten zetten en nu mag ik het ook nog uitprinten D:


    Lol, dat is flink lullig. Ik zou gewoon weg zijn gegaan en later gezegd hebben dat het haar schuld was, en die van je ouders.
    Mja, mocht je er dan ook niet opblijven voor school?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Lol, dat is flink lullig. Ik zou gewoon weg zijn gegaan en later gezegd hebben dat het haar schuld was, en die van je ouders.
    Mja, mocht je er dan ook niet opblijven voor school?

    Nee want mn pa vond dat zij het dan maar moest doen omdat ik mijn deel al had gedaan. Maarja, ik moest dat plaatje nog doen. En dat kon niet zonder naam en slogan. Ik zei ook tegen d'r dat het me geen fuck meer kon schelen en dat we dan maar een 1 zouden krijgen etc. en toen begon ze dat het ook haar cijfer was en dat ze geen onvoldoende wou blablabla en ze wou weten hoe ver ik was waarop ik antwoordde dat het haar geen fuck aanging. Ik was gewoon écht pissig. En toen riep ze haar vader erbij xd. Ik wou gewoon echt serieus alleen mijn naam erbij zetten en dan mocht ze het zelf maar uitzoeken. Ik heb meer gedaan dan zij.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik zou doodgaan ;o


    Keep on smiling

    Flashpoint schreef:
    (...)
    Nee want mn pa vond dat zij het dan maar moest doen omdat ik mijn deel al had gedaan. Maarja, ik moest dat plaatje nog doen. En dat kon niet zonder naam en slogan. Ik zei ook tegen d'r dat het me geen fuck meer kon schelen en dat we dan maar een 1 zouden krijgen etc. en toen begon ze dat het ook haar cijfer was en dat ze geen onvoldoende wou blablabla en ze wou weten hoe ver ik was waarop ik antwoordde dat het haar geen fuck aanging. Ik was gewoon écht pissig. En toen riep ze haar vader erbij xd. Ik wou gewoon echt serieus alleen mijn naam erbij zetten en dan mocht ze het zelf maar uitzoeken. Ik heb meer gedaan dan zij.


    Haha, had je gewoon moeten zeggen: 'Het is ook jou cijfer, had je maar beter je best moeten doen, bitch.' En dan weggaan.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Haha, had je gewoon moeten zeggen: 'Het is ook jou cijfer, had je maar beter je best moeten doen, bitch.' En dan weggaan.

    Haha wou ik ook gewoon echt zeggen maar toen kwam dr pa zich ermee bemoeien xd.
    Maar ze is echt schijnheilig want ze ging helemaal zeggen dat ik haar niet vertelde dat ik weg moest enzo terwijl ik dat wel deed. En ik zei gewoon echt heel pissig 'MOET IK FOTO NEMEN EN JE SHOWEN OFZO. jammer voor jou maar ik bewaar mn berichtgeschiedenis'


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Dat is niet leuk. Tot over een week.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Assassin schreef:
    Wat heeft ze geflikt dan? Dat jij er niet meer achter kan?

    God D:
    Ik zou 't een hel vinden.
    Succes he :o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hoe ga je die tijd überhaupt doorkomen zonder PC. ö


    *insert philosophical cringe expression here*

    Nein! -drama geluid!- Damn it! Hier baal ik echt van :"S Ik hoop dat je de week snel doorkomt Rose<3


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Caithlyn schreef:
    Hoe ga je die tijd überhaupt doorkomen zonder PC. ö

    Dát vraag ik me dus ook af.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Tragically schreef:
    Nein! -drama geluid!- Damn it! Hier baal ik echt van :"S Ik hoop dat je de week snel doorkomt Rose<3

    Dankje Karin <33


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Waarom mag je niet meer op je Pc omdat die vriendin zo deed?