• OHMYGOSH. Sinds dit weekend zat er een suuuperenge spin op mijn kamer. Hij was zwart, groot en dik. Hij was echt heel eng. Hij heette Harrie. Maargoed, ik vroeg zo aan mijn vader of hij de spin weg wilde halen, maar dat wilde hij niet ;o
    Toen ik de volgende ochtend wakker werd was hij verplaatst!! Hij was dichterbij m'n bed gekomen. En de ochtend dáár weer na was hij verdwenen.
    En toen ik zo tijdens aardrijkskunde dat zij tegen mijn vriendinnen gingen ze verhalen vertellen. Dat iedereen gemiddeld 8 spinnen per jaar in je slaap eet -dat is echt waar-. Tijdens je slaap lopen ze dan je mond in omdat het daar donker en warm is ofzo. Nu zit ik hem helemaal te flippen dat ik een spin heb opgegeten. Want hij was echt supervies en dik en zwart en harig. IEL.


    it's so empty living behind these castle walls

    Haha ieuw. Dat is vies. Ik werd een keer wakker en er zat een spin op mijn deken voor me.


    Your make-up is terrible

    Soms word ik 's ochtends wakker met een rare smaak in m'n mond en dan vraag ik me af of ik een spin heb verorberd. Naja, ik kan er prima mee leven. Ik vind die honderdduizend stofmijtlijkjes in m'n matras enger (ik zeur al jaren voor een nieuw matras).


    No growth of the heart is ever a waste

    Ja da moeste we nu echt wete..
    Nu ga ik er wss veel aan denke, ookal wist ik da, terwijl ik het vergete was en nu nimeer..
    Bedankt hoor --"


    Stop wishing, Start doing..

    JustLikeYou schreef:
    Ja da moeste we nu echt wete..
    Nu ga ik er wss veel aan denke, ookal wist ik da, terwijl ik het vergete was en nu nimeer..
    Bedankt hoor --"

    Het staat toch duidelijk in de titel en als je er niet tegen kan dan moet je het niet lezen ;)

    Ontopic: Ik vind dat altijd zo'n vieze gedachte, gelukkig merk ik er niks van als ik slaap.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Lekker :Y). Nee het idee is best nasty (krul) maar veel kun je er neit tegen doen, het gebeurd gewoon. Bedenk je maar eens hoeveel insecten je gegeten hebt toen je klein was, zonder dat je er erg in had, of juist wel en dat je het helemaal niet erg vond. :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    Maar dat kun je toch voelen? : O

    * ik ben als de dood voor spinnen *


    You can run but not hide

    Versace schreef:
    Maar dat kun je toch voelen? : O

    * ik ben als de dood voor spinnen *
    Naah.. als je slaapt heb je dat meestal niet door.


    Wie du mir, so ich dir.

    Miauw schreef:
    (...)
    Het staat toch duidelijk in de titel en als je er niet tegen kan dan moet je het niet lezen ;)

    Ontopic: Ik vind dat altijd zo'n vieze gedachte, gelukkig merk ik er niks van als ik slaap.

    Haha lol, daarom juist. Daar kun je juist niet omheen x]


    No growth of the heart is ever a waste

    lekker dan. gatverdamme ik haat spinnen >.<


    Orders say shoot, you pull the trigger?

    ik had een keer enorm geschrokken omdat er een spin onderop mijn nachtkastje liep. en ik was net wakker dus ik keek hem recht in de ogen en begon mega hard te schreeuwen! en doordat ik snel overeind probeerde te komen, zakte mijn bed ook nog eens in!
    (mijn nachtkastje staat naast mijn bed!)


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    ^^ Wat ik allemaal wel niet hoor.
    Die spin die jij "at" heb je waarschijnlijk helemaal niet opgegeten! Het klopt Dat je gemmideld 9 spinnen eet, maar die zijn vaak zo klein dat je ze amper kan zien. Een rare smaak in je mond komt gewoon door hetgene wat je gisteren had gegeten. Trust me! Gij heeft echt geen spin naar binnen gewerkt ;)


    We'd be forever young, think of it!

    Ach joh, beetje extra vlees is toch nooit weg.xD


    *insert philosophical cringe expression here*

    ImTheWolf schreef:
    ^^ Wat ik allemaal wel niet hoor.
    Die spin die jij "at" heb je waarschijnlijk helemaal niet opgegeten! Het klopt Dat je gemmideld 9 spinnen eet, maar die zijn vaak zo klein dat je ze amper kan zien. Een rare smaak in je mond komt gewoon door hetgene wat je gisteren had gegeten. Trust me! Gij heeft echt geen spin naar binnen gewerkt ;)
    thankgod. _O_


    it's so empty living behind these castle walls

    Hahaha arme jij. Maar inderdaad dat kan echt ik zag het eens op tv over die spinnen, lekker dan.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Nouja, veel boeit het ook niet. Je merkt er helemaal niets van als je slaapt. Het zou erger zijn als je wakker was geweest, right?


    Quiet the mind, and the soul will speak.