• Morgen is het dan eindelijk zover: de nieuwe server is klaar om in gebruik te nemen! :yeah:

    Dit houdt in dat er tussen 13 en 15 uur geen quizzen ontworpen kunnen worden of berichten gestuurd.

    Na die tijd zou Quizlet.nl eindelijk weer snel moeten zijn (Y)


    Dit is mijn signature...

    kan je wel quizzen maken?? :P

    ale morge ad ik juist nen dag vrij .. :( ma alé zoveel quizzen maak ik dn ni


    HaveFun!

    Eindelijkkkkkkkkkk (dance)

    Ik verheug me er nu al op (Y)

    (doeg)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    (hoera)Maar dat is echt super!! alleen wel helaas dat het morgen is xD Ik ben er super blij mee, begrijp me niet verkeerd, maar dan moet ik voor de 20ste keer (precies 20ste keer) mijn plannen voor morgen wijzigen xD maar goed... Een nieuwe server, staat boven aan op mijn verlang lijstje (A)(hoera)(Y)
    (flower)(doeg)

    Yesssss.

    Heb er zo'n fucking zin in :D.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    kan je wel quizzen maken?? :P

    Je kunt wel quizzen invullen, maar je resultaten zullen niet bewaard blijven.


    Dit is mijn signature...

    Nou, dat ging dus voor geen meter :(

    De nieuwe server heeft PHP 4 ipv PHP 5 zodat er nog wat dingen hergeprogrammeerd moeten worden. Daarnaast zit het hostingbedrijf met een crisis zodat ze me bijna niet te woord kunnen staan.

    Ben bang dat het ingebruiknemen van de nieuwe server nog even op zich zal laten wachten.

    Meer info volgt nog...


    Dit is mijn signature...

    ok:)


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    ben benieuwd...

    denk ni da et gewertk eeft...
    want quizlet is ng alty traag
    Xx


    everybody needs a song.

    Nou, dat ging dus voor geen meter :(

    De nieuwe server heeft PHP 4 ipv PHP 5 zodat er nog wat dingen hergeprogrammeerd moeten worden. Daarnaast zit het hostingbedrijf met een crisis zodat ze me bijna niet te woord kunnen staan.

    Ben bang dat het ingebruiknemen van de nieuwe server nog even op zich zal laten wachten.

    Meer info volgt nog...


    nu in het nederlands aub -_-


    death to the one at the end of the serenade.

    De nieuwe server draait!

    Als het goed is is Quizlet.nl nu niet meer traag wanneer het wat drukker op de site is!

    Mocht je nog iets tegenkomen dat niet werkt, dan hoor ik het graag!


    Dit is mijn signature...

    De nieuwe server draait!

    Als het goed is is Quizlet.nl nu niet meer traag wanneer het wat drukker op de site is!

    Mocht je nog iets tegenkomen dat niet werkt, dan hoor ik het graag!

    yoepie x] had het al een beetj door da het nie meer zo traag ging :D


    HaveFun!

    De nieuwe server draait!

    Als het goed is is Quizlet.nl nu niet meer traag wanneer het wat drukker op de site is!

    Mocht je nog iets tegenkomen dat niet werkt, dan hoor ik het graag!

    Geweldig :D.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    keey, super!

    alleen de site neemt geen tremas en accenten enzo meer :Sen het schijnt dat je geen foto's kan uploaden, maar dat weet ik niet zeker, dat zij iemand tegen mij..


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?