• Wie heeft hier een Ipod Touch? (:
    Ik wil er ook 1 gaan halen alleen wil ik ff wat horen van jullie hoe die is, wat je er allemaal bij krijgt (oplader? usb kabel? oordopjes? itunes?) etc.

    Ik ga waarschijnlijk wel een 8 gig halen want 32 is te duur volgens me pap :/ dus nog een vraag voor de mensen die een Ipod Touch 8 gig hebben: Kan er veel op? (:

    Oeh ik heb me pap zo ver dat ik misschien toch een 32 gig mag =D

    [ bericht aangepast op 8 juni 2010 - 22:16 ]


    dream, dare, fly!

    Ik heb er 1, maar die is na een tijdje kapot gegaan :\
    De ingang van de oordopjes is zegmaar van binnen kapot, en mijn pap kan het bonnetje niet weer vinden. Dus nu heb ik op zijn kosten een andere gehaald.
    Ohja, en ik vind iTunes irritant, dus voor mij geen spul van Apple :3


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik heb er een en I love it !
    Oh by the way zo'n gewone oplader voor iPods heb ik en dat lukt wel om mijn iPod Touch daarmee op te laden, zelfs m'n zus laadt haar iPhone daarmee op.


    But love's a malady without cure

    Ik heb er 1tje van 32 gig en ik heb er super blij mee. Normaal gezien krijg je er oortjes bij en een usb kabel een oplader dus niet, maar die kan je erbij kopen :D


    Your Butt is Mine!

    VSx schreef:
    het leukste er aan vind ik dat je gratis op internet kan. :Y)

    Dat is idd super handig, als je een netwerk vind zndr wachtwoord^^.
    Nu kan ik elke middag mijn mails nakijken als ik iets ga drinken tijdens mijn middag pauze.


    Your Butt is Mine!

    Ik ben er ook heel tevreden mee. Hij kan redelijk veel en je kunt er heerlijk mee msnen :]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    xSKITT schreef:
    (...)
    Dat is idd super handig, als je een netwerk vind zndr wachtwoord^^.
    Nu kan ik elke middag mijn mails nakijken als ik iets ga drinken tijdens mijn middag pauze.

    Heb jij geen wifi op school dan? :] Bij ons kun je op school wifi van de school vangen


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Stokbrood schreef:
    (...)
    Heb jij geen wifi op school dan? :] Bij ons kun je op school wifi van de school vangen

    Nee, dat hebben wij spijtig genoeg niet >.<, Zou echt wel zalig zijn =D


    Your Butt is Mine!

    RoyalBlood schreef:
    Ik heb er een en I love it !
    Oh by the way zo'n gewone oplader voor iPods heb ik en dat lukt wel om mijn iPod Touch daarmee op te laden, zelfs m'n zus laadt haar iPhone daarmee op.


    Oeh dat is beter =D Dan probeer ik dat gewoon


    dream, dare, fly!

    xSKITT schreef:
    Ik heb er 1tje van 32 gig en ik heb er super blij mee. Normaal gezien krijg je er oortjes bij en een usb kabel een oplader dus niet, maar die kan je erbij kopen :D


    Aah ik heb mijn vader ongeveer zo ver dat ik misschien de 32 gig mag =D


    dream, dare, fly!

    Heb geen.....Wil er wel een.......
    XN

    [ bericht aangepast op 8 juni 2010 - 22:24 ]

    Met 8 gig kan je toch iets van 2000 nummer hebben? Ik dacht van wel namelijk.


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik heb er eentje van 64 gig en ik ben er super blij mee.


    behind very angel is a demon

    Ik heb geen i-pod touch maar ik heb wel een andere mp3 met 8 gig en ik denk dat je op je touch films en spelletjes en notities wilt zetten. Ik heb dat allemaal niet maar ik heb wel bijna vol (1500 nummers) Dus misschien is het te weining


    Het komt wel goed schatje <3

    ik heb 8 gig en er staan meer dan 250 nummers op, dus als je dat veel vindt kan er idd veel op
    ik heb een usbkabel, geen normale oplader maar die van mij komt dan ook uit amerika


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Ik zou voor de 16 GB gaan, want ik heb er een van 8 GB en die zit nu vol. Echt kut, nu moet ik dingen gaan verwijderen. Maar er staan ook meer dan 2000 foto's op mijn iTouch, haha maar ook filmpjes enzo. :'D


    -