• Wie heeft hier een Ipod Touch? (:
    Ik wil er ook 1 gaan halen alleen wil ik ff wat horen van jullie hoe die is, wat je er allemaal bij krijgt (oplader? usb kabel? oordopjes? itunes?) etc.

    Ik ga waarschijnlijk wel een 8 gig halen want 32 is te duur volgens me pap :/ dus nog een vraag voor de mensen die een Ipod Touch 8 gig hebben: Kan er veel op? (:

    Oeh ik heb me pap zo ver dat ik misschien toch een 32 gig mag =D

    [ bericht aangepast op 8 juni 2010 - 22:16 ]


    dream, dare, fly!

    Nou, bij een standaard zit geen oplader (die moet je los kopen (25 euro)), wel een usb kabel, en oordopjes. iTunes moet je zelf instaleren, maar dat is zo makkelijk.

    CACHAREL schreef:
    Nou, bij een standaard zit geen oplader (die moet je los kopen (25 euro)), wel een usb kabel, en oordopjes. iTunes moet je zelf instaleren, maar dat is zo makkelijk.


    Okey die oplader word niet zo'n probleem aangezien ik die nog wel heb van mijn oude iPod Nano (:


    dream, dare, fly!

    Net zoveel als op een gewone mp3 met 8 gyg. Heb zelf zo'n ding en ben er redelijk tevreden mee :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik wil er ook één (cat)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Mijn zus. En je krijgt er een kabeltje bij voor aansluiten via iTunes, en euh. Oordoppen ook.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Valerius schreef:
    (...)

    Okey die oplader word niet zo'n probleem aangezien ik die nog wel heb van mijn oude iPod Nano (:

    Dat wordt misschien een probleempje; ik heb ook een standaard oplader voor 'gewone' iPods maar daar doet de iPod Touch het niet op. Bij jou kan het misschien een uitzondering zijn, maar misschien kan je het het best vragen aan een mederwerker in de winkel.
    Mijn zus heeft geen oplader, maar als je hem aan het kabeltje van je iTunes doet dan laadt ie ook op. (:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Elien -sprinkles-
    heeft die een.
    ik neit :'D

    het leukste er aan vind ik dat je gratis op internet kan. :Y)


    Life is a beautiful struggle

    Ivan schreef:
    Net zoveel als op een gewone mp3 met 8 gyg. Heb zelf zo'n ding en ben er redelijk tevreden mee :]


    Owkeej maar hoeveel aplicaties kunnen er ongeveer op/foto's etc? =D
    En hoe download je applicaties?


    dream, dare, fly!

    Rifles schreef:
    (...)
    Dat wordt misschien een probleempje; ik heb ook een standaard oplader voor 'gewone' iPods maar daar doet de iPod Touch het niet op. Bij jou kan het misschien een uitzondering zijn, maar misschien kan je het het best vragen aan een mederwerker in de winkel.
    Mijn zus heeft geen oplader, maar als je hem aan het kabeltje van je iTunes doet dan laadt ie ook op. (:


    Serieus? :/
    Ik heb zeg maar die adapter voor je Ipod waar je die kabel in kan steken... Ik zal het bij het kopen nog wel vragen voor de zekerheid


    dream, dare, fly!

    Highway schreef:
    Ik wil er ook één (cat)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik heb er één van 8 gig en ben er erg tevreden mee. Er zitten oordopjes bij en een usb aansluiting bij maar de oplader moet je er voor 25 euro bijkopen want dat is beter voor het behoud van je batterij. Dus het is beter dan hem aan de computer op te laden. Dat is naar mijn mening het enige nadeel aan de iPod maar hij is echt geweldig het is een goede aankoop!

    [ bericht aangepast op 8 juni 2010 - 18:13 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Valerius schreef:
    (...)

    Owkeej maar hoeveel aplicaties kunnen er ongeveer op/foto's etc? =D
    En hoe download je applicaties?

    Via de iTunes store gewoon met iTunes die je gratis van de officieele site kan downloaden! En er kan echt veel op!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Springbreak schreef:
    Ik heb er één van 8 gig en ben er erg tevreden mee. Er zit een usb aansluiting bij maar de oplader moet je er voor 25 euro bijkopen want dat is beter voor het behoud van je batterij. Dus het is beter dan hem aan de computer op te laden. Dat is naar mijn mening het enige nadeel aan de iPod maar hij is echt geweldig het is een goede aankoop!


    Okey (:
    Hoeveel kan er ongeveer bij jou op aan applicaties, foto's, video's, music etc.?
    -ik heb geen idee hoeveel er op 8 gig kan :')-


    dream, dare, fly!

    Valerius schreef:
    (...)

    Okey (:
    Hoeveel kan er ongeveer bij jou op aan applicaties, foto's, video's, music etc.?
    -ik heb geen idee hoeveel er op 8 gig kan :')-

    God ik zal even voor je kijken!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.