• Wie heeft hier een Ipod Touch? (:
    Ik wil er ook 1 gaan halen alleen wil ik ff wat horen van jullie hoe die is, wat je er allemaal bij krijgt (oplader? usb kabel? oordopjes? itunes?) etc.

    Ik ga waarschijnlijk wel een 8 gig halen want 32 is te duur volgens me pap :/ dus nog een vraag voor de mensen die een Ipod Touch 8 gig hebben: Kan er veel op? (:

    Oeh ik heb me pap zo ver dat ik misschien toch een 32 gig mag =D

    [ bericht aangepast op 8 juni 2010 - 22:16 ]


    dream, dare, fly!

    MakeBelieve schreef:
    Ik zou voor de 16 GB gaan, want ik heb er een van 8 GB en die zit nu vol. Echt kut, nu moet ik dingen gaan verwijderen. Maar er staan ook meer dan 2000 foto's op mijn iTouch, haha maar ook filmpjes enzo. :'D


    Als ze de 16 gig nog hadden had ik die gedaan maar die hebben ze niet meer in de 3e generatie =/


    dream, dare, fly!

    Ik heb een Touch van 8 GB,
    en daar zit een oplader bij (voor aan je pc),
    en als je hem aankoppelt,
    kan je automatisch Itunes downloaden.
    Er raken iets van een 1000 liedjes op, en filmpjes.
    Je kan er ook spelletjes voor downloaden, en
    mee op internet.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Btw:
    ik heb die van 8 ook maar gekregen, maar persoonlijk zou ik voor een groter geheugen gaan.

    X


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik heb 16. Ik kan bijna niet zonder dat ding (krul)

    iTunes kun je gratis downloaden, je krijgt een usb kabel en die pink je aan de pc zodat je iTouch gesyn hroniseerd wordt en ook iTunes heeft, je krijgt weloortjes maar geen oplader. Die is echt vreselijk duur btw.
    32gb heeft wel een betere processor, hè?

    En dit is gepost vanaf mijn iTouch (32gb) xD


    Alis volat propriis

    Ik heb van 8GB of 16 :') Ik weet het niet meer. Maar je krijgt oortjes + oplaadkabel en kabel voor in je pc derbij :3


    All was well.

    Architect schreef:
    Ik heb van 8GB of 16 :') Ik weet het niet meer. Maar je krijgt oortjes + oplaadkabel en kabel voor in je pc derbij :3

    In mijn geval kreeg ik geen oortjes + oplaadkabel. Maar het ligt er ook aan wanneer je je ipod hebt aangeschaft. Vroeger gaven ze er oortjes en een kabel bij, zo heb ik twee van die dingen maar de laatste tijd zit Apple nogal op de centen geloof ik (kutkapitalisten).


    No growth of the heart is ever a waste