• Hoi,

    Nou, ik ben van plan om ratjes te nemen! Ik heb al heel wat op internet gekeken, maar nu hier mijn vragen: Wat kost een normale rat? En wat kost alles eromheen? Moeten ze ingeschreven staan bij de dierenarts? Ik hoop dat iemand me kan helpen!

    -Mythical.


    "Let them eat cake!"

    Sorry ik zou het niet weten! Maar succes!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Niets voor mij (':


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    geen idee (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ooh, ik ben echt jaloers op jou! Ik wil ook ratjes, maar mijn ouders zijn daar niet voor. Maar ik kan je jammer genoeg niet helpen.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Undesirable schreef:
    Ooh, ik ben echt jaloers op jou! Ik wil ook ratjes, maar mijn ouders zijn daar niet voor. Maar ik kan je jammer genoeg niet helpen.


    Wij hebben twee huizen, dus ik heb daar geen problemen mee :P


    "Let them eat cake!"

    Ik had wel eens gehoord. 1 of 2 euro per ratje ofzo? xd, Ik wil ook graag ratjes. Maar mijn moeder is heel erg bang voor muizen XD

    Ik heb niet zoveel verstand van ratten, maar ze zullen vast niet zo erg duur zijn. Je moet wel een stevige kooi hebben want ratten knabbelen overal aan. Verder kost het eten en zaagsel (of wat je ook op de bodem van de kooi gooit) natuurlijk ook geld. Ik denk niet dat je ratten hoeft in te schrijven bij de dierenarts, dat heb ik tenminste nooit gedaan met kleine huisdieren.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik heb hier dat de prijs varieert tussen 7 en 15 euro.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Brrr, Ratten.:X


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik heb er als klein kind gehad en ik zou ze eigenlijk niet aanraden. Je hebt meer aan een kat/hond/.... :X


    Let the Night embrace you

    ik heb zelf ratten gehad.
    ik raad wel aan om er minimaal 2 te houden (2 meisjes of 2 jongens, anders krijg je babies).
    hoeveel ratten kosten is per winkel verschillend.
    hetzelfde geldt voor de kooi.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2010 - 16:25 ]

    Ik zou het niet weten. Ik wil het denk ik ook wel niet weten. Ik hou niet echt zo van ratten ;x Maar kun je niet eens gaan informeren in een dierenwinkel in jou buurt ? (':


    Some people make the world special just by being in it

    Alysse schreef:
    Ik zou het niet weten. Ik wil het denk ik ook wel niet weten. Ik hou niet echt zo van ratten ;x Maar kun je niet eens gaan informeren in een dierenwinkel in jou buurt ? (':


    Zal ik binnenkort even doen !


    "Let them eat cake!"

    Nyx schreef:
    Ik heb er als klein kind gehad en ik zou ze eigenlijk niet aanraden. Je hebt meer aan een kat/hond/.... :X


    We hebben in ons andere huis een hond, een kat, een konijn, een cavia, vissen en kippen en hier in het huis waar ik ben een hamster en die is ongezellig XD Dus ik wil twee ratjes!


    "Let them eat cake!"

    Ik weet niet of ratjes ook zo gezellig zijn. Een hond of een kat komt op je schoot liggen, ratjes beginnen aan je broek te knabbelen denk ik:S


    Death is a promise