• Op deze dag, om 11:55 precies, was mijn laatste les van dit schooljaar afgelopen._O_
    Nu een week doorzetten voor de testweek, en hopen dat ik overga.
    Meiden, ik wens degenen die ook binnenkort een testweek hebben heul veul succes, en wens mij ook succes, haha. (':

    Bijna vakantie. Bijna._O_
    Behalve voor de examen mensen dan.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Succeeeeeees! _O_

    Mijn laatste lesuur was woensdag, maar toen ben ik gewoon niet geweest, dus was het op dinsdag. :Y)

    mijn laatste lesdag was 19 mei al _O_ bijna vakantie als de examens voorbij zijn en hopelijk niet te veel herexamens _O_ SUCCES ;D


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Aah ik wil ook al mijn laatste lesweek hebben!:O
    maar ik heb nu/aankomende toetsweek, en daarna nog 1 of 2 weken school ofzo:P

    maar, lucky you!
    und goodluck met je toetsweek(H)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Sterkte!
    En ik heb me examens al gehad XD


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    RescueMe schreef:
    Aah ik wil ook al mijn laatste lesweek hebben!:O
    maar ik heb nu/aankomende toetsweek, en daarna nog 1 of 2 weken school ofzo:P

    maar, lucky you!
    und goodluck met je toetsweek(H)

    Haha, ja dat heb ik ook. Maar dat is dan voor de mensen die toetsen moeten inhalen omdat ze ziek geweest zijn, en tijd voor eindfeesten, etc.(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    ik haat je shireen, ik heb volgende week nog les en daarna pas toetsweek. jak.


    We can only learn to love by loving.

    Laatste lés had ik op woensdag. Laatste examen heb ik op 23 juni.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Dankje :]
    Mijn toetsweek is vandaag al begonnen zelfs.
    En jij ook succes!


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Sneakpeek schreef:
    ik haat je shireen, ik heb volgende week nog les en daarna pas toetsweek. jak.

    Ik hou ook van jou <3


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Haha, vandaag om half 5 is mijn laatste echte les afgelopen, vanaf volgende week is het aanmodderen. Telt toetsen em daarna les ook nog als les?


    SLOAN.

    laatste les vorige week woensdag gehad, vandaag is pww begonnen.. scheikunde flink verkut, NL ging heel goed dus ja. Iedereen heel erg veel succes en ik hoop dat jullie allemaal overgaan!


    It's time to be happy again.

    Succes! :3


    your eyes are like stars in the night.

    Succes,
    ik heb nu nog een week stage en dan moet ik nog twee dagen terug naar school voor sollicitatieshit en dan zit mijn middelbare school erop. (cat)
    Mijn laatste lesdag had ik al in maart. ><

    Mijn laatste lesdag was op donderdag en gedaan om 12.15u. Nu heb ik alleen nog 2weken examens en dan 1 week thuis en dan 2 dagen voor mijn rapport en dan vakantie.

    Succeees!
    Ik heb nog een schoolweek, daarna toetsweek.


    Life is hard and then we die