• Als de zus van Cristiano Ronalo naar bed gaat met de bondscoach van het nationale elftal beseft ze niet wat er allemaal mis kan gaan. Het lekt uit naar haar broer en tot overmaat van ramp komen de spelers het ook te weten. En dat alleen maar om haar broer een plekje in de basis te bezorgen. De zus van Sergio Agüero heeft het ook niet al te makkelijk. Ze is haar broer kwijtgeraakt in het voetbal. Hij gaat er helemaal in op.
    Als de twee zussen elkaar tegenkomen op het wk is er gelijk een klik. Maar wat als de twee onherroepelijk verliefd worden op elkaars broers?


    Rollen:
    Bff van de zus van Cristiano Ronaldo
    Bff van de zus van Sergio Agüero
    Vrouw van de coach.
    Vriendinnen/verloofdes/vrouwen van voetballers


    BFF zus van Sergio Agüero + Toekomstige vriendin Jesús Navas: Luxury
    Hét vriendinnetje van dé allerschattigste Ronbinho. & Bff van de zus van Agüero: Argentina
    vriendin zus Cristiano Ronaldo: S0UNDTRACK
    Beste vriendin zusje Ronaldo & Vriendinnetje van Robin van Persie: Damonisme
    verloofde Stanislav Šesták: Maserati
    Vriendinnetje Fernando Torres: Springbreak
    Vriendinnetje Lionel Messi: Casanova.
    Vriendinnetje Ibrahim Afellay: Reckless
    Vriendinnetje David Villa & Vriendin van de zus van Agüero: Footballeur


    Je mag iedere voetballer naar keuze dus ook Agüero en Ronaldo.

    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Achternaam:
    Afkomst:
    Supporter van:
    Karakter:
    Foto+Beschrijving:
    Extra:
    Titel?

    [ bericht aangepast op 26 juni 2010 - 11:24 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ja, wie moet ik nou kiezen. (krul)


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Argentina schreef:
    Ja, wie moet ik nou kiezen. (krul)

    Ro- Ro- Robinhoooooo:9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    En dat is 10!


    SLOAN.

    Footballeur schreef:
    En dat is 10!

    Jep(krul) Dus nu vind ik dat iedereen een rol moet gaan nemen omdat dit de tiende is :Y)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Invullen:
    Rol: Vriendinnetje Villa, of Casillas -als Samira Villa liever heeft!'
    Naam: Holly
    Achternaam: Wood.
    Afkomst: Argetijnse afkomst, half spaans
    Supporter van: Spanje, en (soms) argetinie
    Karakter: Holly is een vriendelijk meisje, dat zorgzaam is voor iedereen. Ze is creatief, en daarom zit ze ook op de kunst academie. Ze houd er van om mensen te verwennen, en is zeer charmant.
    Foto+Beschrijving: Holly is donkerblond, met een licht gebruide huid, en heeft sproetjes op haar neus. Haar lippen zijn bloedrood. Haar ogen felgroen. Benen zijn lang en slank, en ze heeft maatje 36/38
    Extra: Holly schrijft graag liedjes, en zingt, en speelt gitaar.
    Titel? Sisterhood.


    SLOAN.

    Oh en een bf van Rose :3


    SLOAN.

    Iedereen wil natuurlijk mijn bf zijn, want ik ben beroemd&Onbereikbaar(krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Rol: BFF Hoofdpersoon + Toekomstige vriendin Jesús Navas.
    Naam: Kim
    Achternaam: Johansson
    Afkomst: Nederlands.
    Supporter van: Nederland.
    Karakter: Kim is vriendelijk, lief, sociaal, behulpzaam en soms een tikkeltje arrogant. Kim is absoluut geen dierenliefhebber maar doet ze toch geen pijn. Ze is een goed verzorgd meisje dat erg leergierig is op het gebied van mode. Kim is erg slim, en heeft daarom ook een grote hekel aan mensen die dommer zijn dan haar. Als ze ergens goed geconcentreerd mee bezig is dan kan ze nogal chagrijnig reageren als je haar stoort.
    Foto+Beschrijving: Kim is een behoorlijke lange meid met een prachtige uiterlijk. Voor vele jongens is Kim het droommeisje en ook veel jongens zullen over Kim dromen wanneer ze haar hebben gezien. Kim heeft lange slanke benen die spekglad zijn. Ze heeft lichtblond glanzend steil haar en lichtblauwe ogen. Kim heeft erg volle lippen waar ze vaak wat glinsterende roze lipgloss of lippenstift op doet. Kim heeft een slank tot mager postuur en is door haar beeldschone uiterlijk al meerdere malen als model gevraagd. Kim is iemand die het typische standaard blonde uiterlijk heeft van een Nederlands meisje, alleen is Kim wel heel erg mooi.
    Extra: Kim is een meisje dat alles weet op het gebied van mode. Kim heeft een tijd lang in de parfumerie Douglas gewerkt en ze werkt nu momenteel als succesvol kapster. Kim heeft een chihuahua als huisdier genaamd Princess die ze goed verzorgd. Kim is meerdere malen gevraagd als model maar dat heeft ze afgewezen omdat ze haar carrière als kapster niet graag wilt opgeven.
    Titel? Soccer Brothers.


    *~* Proud Luxury *~*

    Rol: Hét vriendinnetje van dé allerschattigste Ronbinho. & Bff van de zus van Agüero.
    Naam: -nou moet ik weer een naam bedenken- Amore Maria
    Achternaam: Sanchez.
    Afkomst: Argentinië
    Supporter van: Brazilië & of course Argentinië
    Karakter: Een vrolijke, open meid die heel erg gek kan doen. Ze staat altijd voor haar vriendinnen klaar. Ze is een strek persoon en weet zich goed te redden tussen al die voetballers. Ze heeft een positieve kijk o het leven en heeft voor de meeste dingen wel een goede, of minder goede oplossing.
    Foto+Beschrijving: Amore Amore is ong. 1.70 lang en slank. Ze heeft lange benen. Haar haar is donkerbruin, lang en krullend en ze heeft kastanjebruine ogen.
    Extra: Amore kan zelf ook voetballen en kent toevallig een aantal spelers van het Argentijnse team en is daar bevriend mee. En het Braziliaanse team kent ze natuurlijk ook. (krul)
    Titel? -vraag dat niet aan mij-

    [ bericht aangepast op 25 juni 2010 - 13:05 ]


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Ik ben dus verplicht om het verhaal te lezen...


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    dude, deze ga ik zeker lezen (krul)
    Rol: vriendin Ibrahim Afellay + vriendin zus Cristiano Ronaldo
    Naam: Milou
    Achternaam: Kingsley
    Afkomst: Milou komt oorspronkelijk uit Engeland, daar heeft ze tot haar tiende gewoond en nou woont ze dus 11 jaar in Nederland
    Supporter van: Nederland & Argentinië, buiten het WK is Milou de grootste fan van PSV Eindhoven.
    Karakter: Milou is een jonge vrouw met een hart van goud, Milou zou nooit een vlieg kwaad doen. Milou is hoogbegaafd maar daar heeft ze soms nog vaak last van, ze is erg bijdehand omdat ze het altijd beter weet en ook altijd gelijk wil hebben. Milou is wel erg behulpzaam en ze probeert altijd iedereen tevreden te stellen, daarom faken mensen Milou vaak. ze wordt vaak gebruikt en daar is ze dus erg stilletjes van geworden, toch kan Milou nog wel erg los gaan en dan is ze weer helemaal de oude Milou. Milou is iemand die wel erg bot over kan komen en al helemaal haar mening zegt, je krijgt haar niet gauw van haar mening of standpunt af. Milou kan goed met mensen praten en kan er ook altijd dingen uitkrijgen, niemand kan iets voor Milou geheim houden. Milou belooft dan wel met heel haar hart dat ze het geheim nooit door zou vertellen, en ook niemand krijgt een geheim uit haar. Milou kan niet goed met haar zenuwen omgaan, als ze zenuwachtig is wordt ze heel druk en springerig.
    Foto+Beschrijving: Milou McKingsley heeft donkerblond gekruld haar, meestal heeft ze dat in een losse staart of gewoon los hangen. ze heeft grote bruine sprekende ogen en haar huid is licht getint.
    Extra: Milou heeft vroeger toen ze nog in Engeland woonde op een proffesionele dansschool gezeten, ze kon verschillende dansen erg goed maar omdat ze ging verhuizen is ze eraf gegaan en nooit ermee verder gegaan.
    Titel: the love of a sister -oké?xd-


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik wil geen rol, maar ik gaan hem wel lezen!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ga jij nu uit al deze mensjes kiezen Rose? Of gewoon allemaal? :9~

    Rol: Beste vriendin zusje Ronaldo & Vriendinnetje van Robin van Persie
    Naam: Fleur.
    Achternaam: Alejandro.
    Afkomst: Italië.
    Supporter van: Nederland.
    Karakter: Lief en Begripvol. Arrogant en Bitchy.
    Foto+Beschrijving: Fleur Fleur heeft lang bruin haar en chocolade kleur ogen, ze heeft een getinte huid.
    Extra: Fleur houd super veel van haar vriendje en als Robin vrij heeft van het voetbal gaan ze altijd op Vakantie naar Italië en bezoeken de Italiaanse boerderij van haar ouders.
    Titel? Sisters and Brothers.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik wil de vriendin van Torres zijn!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.