• Wel, ik was daarnet weer in een ik-wil-boefje-spelen-bui en ik herinnerde me opeens dat er een spel was dat ik altijd speelde.
    Het bestond uit verschillende series, en in elke serie had je een verhaal, en dan was je een personage dat ergens vastzat, en daaruit moest weten te ontsnappen met allemaal raadsels. Binnen een bepaalde tijd, want dan kwam er zo een zwarte schaduw, en was je dood. In een van de series zit je in een theaterzaal, en in nog een op een kerkhof, en je hebt er ook een met een veld met menhirs op. Het had ook een rare naam, en ik speelde 'm vroeger op spele, maar hij staat er nu precies niet meer op.
    Weet iemand waar ik het over heb?

    Ik heb 'm ondertussen zelf gevonden : Arcane

    [ bericht aangepast op 11 juni 2010 - 20:21 ]

    volgensmij was dat Nightmares met Victor

    En ghet gaat over victor met zn nachtmerries en het is een duivel iedere keer als je iets fouts deed werd de schaduw zichtbaarder in en duivel en werd victor gepakt

    Smenkie schreef:
    En ghet gaat over victor met zn nachtmerries en het is een duivel iedere keer als je iets fouts deed werd de schaduw zichtbaarder in en duivel en werd victor gepakt

    het is 'm niet, victor is een getekend, maar dit spel leek echt, maar nu je het zegt, die is ook lang geleden!

    Ik ken veel spellen. Maar in gene enkel kwam een kerk of theater in voor, ik kan je niet helpen. D:


    All this dampness is damp.

    Heb je het spel al gevonden zoja stuur de link xD