• Megan, hier het beloofde topic.

    Yes guys. Gisteren was ik met nog een stel andere mensen Q en ik vertelde dat het mij echt een keer leuk lijkt om een soort Quizlet kamp te hebben. Dus bij deze het topic.
    Natuurlijk is er nog niks gepland. Ik wil namelijk eerst weten of er mensen hier oprecht interesse in zouden hebben. Daarnaast zoek ik nog mensen die willen helpen met organiseren. :Y)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Het idee vind ik erg leuk, maar het lijkt me lastig uit te werken, al zou ik daar opzich wle interesse voor hebben. ^


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Hahaha, misschien wel, ja.


    Your make-up is terrible

    Het klinkt leuk!


    Freedom is a length of rope. God wants you to hang yourself with it.

    Oeh, klinkt leuk ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Klinkt gaaf!


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Het klinkt als een leuk idee


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niks voor mij maar voor inspiratie zou je eens moeten zoeken op andere leeskampen, ik weet dat er iets is van Young Adults (de uitgeverij of whatever), binnenkort. Misschien heb je daar wat aan!


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Het klinkt heel leuk maar ook aardig onmogelijk.:'D


    You were born original, don't die as a copy.

    Geheel onmogelijk is het niet denk ik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    SPECS schreef:
    Het klinkt heel leuk maar ook aardig onmogelijk.:'D


    Hoezo onmogelijk?
    Een kamp zelf organiseren is totaal niet moeilijk. Zolang je een locatie hebt (hoogstwaarschijnlijk een camping) die goed bereikbaar is met het openbaar vervoer is het goed te regelen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    SPECS schreef:
    Het klinkt heel leuk maar ook aardig onmogelijk.:'D

    Nee hoor. Er is toch een Q festival georganiseerd?


    -

    Trouwens, ik vind het echt een leuk idee. Maar ik zelf niet mee kunnen doen / helpen organiseren.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2015 - 16:40 ]


    -

    Klinkt leuk!

    Klinkt leuk!

    Het organiseren is niet onmogelijk, maar er komt zeker genoeg bij kijken. Ik zou het zelf wel leuk vinden, maar het ligt er wel echt aan wat er gedaan gaat worden en waar het is en kosten e.d.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Organiseren is idd niet onmogelijk, alles kan toch ;) Ik bied me wel aan om te helpen hoor! :)

    [ bericht aangepast op 17 juli 2015 - 18:20 ]