• Heeya

    Ik woonde in de stad Berlijn en ik ben er geboren. En ik vind het echt een mooie stad. Maar er zijn ook mensen die het een rotstad vinden.

    Dus daarom vraag ik, wat vinden jullie van Berlijn?

    Prachtstad of rotstad?

    x3


    Simple, but effective.

    RememberXme schreef:
    Ik ben er geweest een aantal jaar geleden en ik vind het er geweldig, en de mensen die daar in die winkels werken zijn super lief xD


    Ja hea!
    In vergelijking met in België.
    Dat is ook een reden waarom ik enkel en alleen daar zou willen gaan shoppen en nergens anders!

    Ik ben er in mei nog geweest met school, 5 dagen lang.
    Ik vond het nogal een tochtgat op de een of andere manier, maar dat kan ook komen omdat het koud was en regende. Maar ik vond de sfeer ook niet echt super, mensen deden nou niet bepaald vriendelijk.
    En al die bedelaars op de hoek van elke straat vond ik af en toe echt eng ;o
    Anyway, ik vond het wel interessant om sporen van de oorlog terug te zien enzo.
    En de winkels zijn wel superleuk!

    [ bericht aangepast op 12 juni 2010 - 10:52 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nog nooit geweest, maar in de herfstvakantie ga ik daar heen. Volgens mij is het een hele mooie stad!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Anarchist schreef:
    Ik ben er nog nooit geweest, maar Berlijn staat hoog op mijn lijstje. Ik móet er gewoon heen.


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Ben er nog nooit geweest, maar wil er wel graag een keertje heen! :'D

    prachtstad

    de helft van m'n familie woont in duitsland,en m'n favo neef woont in berlijn,dat maakt het altijd een stuk leuker dan dat het al is


    If you believe in yourself anything is possible

    I love it!
    Ik ben er al twee keer geweest maar dan was het telkens in de winter en ofwel deze zomer of miscchien volgend jaar gaan we dan terug ^^


    But love's a malady without cure

    Ik ben er nog nooit geweest...


    Je moet worden wie je bent.

    Geen idee, ben er nog nooit geweest. Maar heb wel al veel positieve dingen erover gehoord.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik ben er nog niet geweest, maar wil er wel eens heen =)


    Stop wishing, Start doing..

    Dat kan ik in de grote vakantie zeggen, want dan ga ik er heen.
    Lijkt me wel heel erg mooi!