• De stelling van vandaag luidt:
    Nederland geeft té snel geld uit aan andere landen (bv Haïti.) Wie helpt Nederland als er iets in Nederland gebeurt?

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Geen idee!
    Ben van België.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    nou... hier gebeurt ook niet zoiets als in Haïti, maar ik denk dat als wij hier nog een watersnoodramp ofzo zouden hebben dat er ook wel geholpen word

    Niemand. Haha ;3 maar nee ik denk niet dat Nederland té snel geld uit geeft aan andere landen want die mensen hebben dat geld hard nodig en ik denk dat als er hier wat gebeurt er misschien niet zo veel landen ons zouden helpen, maar dat komt omdat wij niet zo'n arm land zijn en de regering hier best zelf het land kan helpen. Bij landen als Haïti enzo ligt dat heel anders want dat zijn landen met een verneukte regering die niet eens bereid zijn hun eigen land te helpen.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Portugal schreef:
    Niemand. Haha ;3 maar nee ik denk niet dat Nederland té snel geld uit geeft aan andere landen want die mensen hebben dat geld hard nodig en ik denk dat als er hier wat gebeurt er misschien niet zo veel landen ons zouden helpen, maar dat komt omdat wij niet zo'n arm land zijn en de regering hier best zelf het land kan helpen. Bij landen als Haïti enzo ligt dat heel anders want dat zijn landen met een verneukte regering die niet eens bereid zijn hun eigen land te helpen.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Haha mijn stelling :3

    Maar ik ben het wel met Rose (Portugal) eens. (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Portugal schreef:
    Niemand. Haha ;3 maar nee ik denk niet dat Nederland té snel geld uit geeft aan andere landen want die mensen hebben dat geld hard nodig en ik denk dat als er hier wat gebeurt er misschien niet zo veel landen ons zouden helpen, maar dat komt omdat wij niet zo'n arm land zijn en de regering hier best zelf het land kan helpen. Bij landen als Haïti enzo ligt dat heel anders want dat zijn landen met een verneukte regering die niet eens bereid zijn hun eigen land te helpen.


    Maar ik denk dat de rijke landen ons ook niet zoveel geld zou geven hoor.


    Smiling but close to tears.

    Argentinia schreef:
    (...)

    Maar ik denk dat de rijke landen ons ook niet zoveel geld zou geven hoor.

    Dat zeg ik toch haha. Niet veel landen zouden ons helpen maar dat komt doordat de regering best zelf voor Nederland kan zorgen dus hebben wij véél minder hulp nodig dan mensen in Haïti enzo.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Portugal schreef:
    (...)
    Dat zeg ik toch haha. Niet veel landen zouden ons helpen maar dat komt doordat de regering best zelf voor Nederland kan zorgen dus hebben wij véél minder hulp nodig dan mensen in Haïti enzo.


    oh ja, maar de regering is kut. (krul)
    En sommige landen weten nieteens dat wij bestaan volgensmij. (krul)


    Smiling but close to tears.

    Argentinia schreef:
    (...)

    oh ja, maar de regering is kut. (krul)
    En sommige landen weten nieteens dat wij bestaan volgensmij. (krul)

    Haha XD '=.=' haha nee. Maar ik denk dat bestwel veel landen weten dat wij bestaan want wij zijn belangrijk voor de wereld (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Portugal schreef:
    (...)
    Haha XD '=.=' haha nee. Maar ik denk dat bestwel veel landen weten dat wij bestaan want wij zijn belangrijk voor de wereld (krul)


    weet je zeker?
    Als je in Australië aan zon gozer vraagt: Do you know where the Netherlands is?
    dan zeggen ze: ehhhhhhhhhhhh. no. (krul)
    van die surfergozers weetjenog ahahahaha.


    Smiling but close to tears.

    Argentinia schreef:
    (...)

    weet je zeker?
    Als je in Australië aan zon gozer vraagt: Do you know where the Netherlands is?
    dan zeggen ze: ehhhhhhhhhhhh. no. (krul)
    van die surfergozers weetjenog ahahahaha.

    Hahaha. Maar die surfergozers in Australië weten nog niet eens waar Australië ligt. (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Niemand, ik denk dat we behoorlijk in ons eentje staan als we hulp nodig hebben..


    "POTATOOOOOE!"

    Nouja heel vaak belandt 't bij de regering van 't desbetreffende land, want meestal zijn die zo corrupt als de pest :Y) Misschien als ze d'r wat meer toezicht op houden en ik denk dat er wel genoeg landen zijn die Nederland zouden helpen in tijden van nood. We zitten wel bij de EU.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ja dat denk ik wel =3
    Soms word er gewoon zelfs teveel geld opgehaalt, zoals toen bij die tsunami. En waar blijft het geld dan? Mensen krijgen het niet terug, de slachtoffers zien het niet en niemand weet precies waar het heengaat dan.
    Het mag best iets minder vind ik.


    Your make-up is terrible

    Jap, mee eens. Denk ook aan Griekenland bijv.


    Life is hard and then we die