• Oke, nouja. Vorig jaar had ik dus met Do, ik was ECHT verliefd op hem en ik hield ECHT van hem.
    Ik heb het uiteindelijk uitgemaakt omdat ik dacht dat ik niks meer voelde.
    Maar ik mis hem. Jaja, voorspelbaar.
    Nou, in ieder geval...

    Hij heeft dus iets waar hij waarschijnlijk over 2 jaar aan doodgaat. Leuk he.
    Ik zit net met hem op msn en eigenlijk word ik best wel warm vanbinnen als ik met hem praat :X Het is net uit met zijn andere vriendin en ik zit eigenlijk best wel met hem te flirten...

    Omg ik wil hem terug. Maar als ie nou aids heeft ofzo, dan ben ik echt screwed (letterlijk & figuurlijk) Ik moet me daar sowieso nog op laten testen sinds de vorige keer dat ik met hem was...

    Wat moet ik in godsnaam doen nu?


    Life is an art, not a science.

    Doe wat je hart je zegt werkt het beste denk ik


    Love sheds light one the darkest of times

    Ik denk dat jullie beter gewoon vrienden kunnen zijn. Het is ook lullig voor hem als meiden hem ineens als een baksteen laten vallen omdat hij misschien doodgaat, maar het is ook niet leuk als je echt van iemand houdt en die persoon gaat dood.


    Your make-up is terrible

    hart volgen.
    echt waar (:


    stay if I ever could, and pick up your pieces babe.

    doe waarvan je zelf dankt dat dat het beste is (:

    Sowieso zou ik, als ik jou was, jezelf eerst laten testen. :]
    En, wat betreft Do, inderdaad je hart volgen. Vaak weet je van binnen zelf het antwoord al, maar wil je het alleen van andere mensen horen. :'D


    And he's the only person who ever left me breathless.

    Als ik jou was, zou ik eruit halen wat erin zit. Vriendschappelijk of qua liefde.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Op dit moment kan je alleen doen wat je zelf echt wil. Denk eerst goed na, als je met hem bent wanneer hij op sterven ligt, denk na of je dat wel zou aankunnen, omdat je waarschijnlijk dan ook nog écht van hem houdt. Haal ook de keuze boven om goede vrienden te blijven, dan is de schok natuurlijk nog even hard, maar iets minder, omdat je er dan geen relationele band mee hebt. Laat je natuurlijk wel even testen (:

    Diffuse schreef:
    Op dit moment kan je alleen doen wat je zelf echt wil. Denk eerst goed na, als je met hem bent wanneer hij op sterven ligt, denk na of je dat wel zou aankunnen, omdat je waarschijnlijk dan ook nog écht van hem houdt. Haal ook de keuze boven om goede vrienden te blijven, dan is de schok natuurlijk nog even hard, maar iets minder, omdat je er dan geen relationele band mee hebt. Laat je natuurlijk wel even testen (:


    If you believe in yourself anything is possible

    Eerlijk tegen hem zijn. Eerlijk zijn dat je hem terug wilt. Een nee heb je en een ja kan je krijgen ;) En wat betreft over dat aids, doe een soa test of vrij veilig met een condoom. Ik hoop dat je de juiste beslissing maakt :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik zou eerst heel goed nadenken,
    Daarna bekijken wat je hart zegt..
    En als je hem echt terug wilt,
    Dan moet je daarvoor gaan!
    En ik zou je laten testen,
    Dat sowieso..


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.

    Hij heeft dus iets waar hij waarschijnlijk over 2 jaar aan doodgaat. Leuk he.

    Wtf is dat nou weer voor opmerking.
    Daarbuiten, ben ik het met Illuminati eens.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Outlaw schreef:
    (...)
    Wtf is dat nou weer voor opmerking.
    Daarbuiten, ben ik het met Illuminati eens.


    Die opmerking was sarcastisch bedoeld.


    Life is an art, not a science.