• Ik heb geen beste vriend meer sinds een uurtje.. In een eerder geopend topic (deze), staat een uitgebreidere uitleg.
    Het komt erop neer dat hij een hekel aan mijn vriendje heeft en dat hij me niet meer wou zien totdat het uit is. Dat pikte ik niet en nu is onze vriendschap gestopt, want hij heeft geen zin meer in mijn rotkop en mijn kankerproblemen. Zijn woorden, maar oké, sorry voor het taalgebruik.

    Ik voel me nu zo leeg en naar, maar ik heb ook geen zin om het goed te praten...
    Wat moet ik doen? >.<

    [ bericht aangepast op 12 juni 2010 - 19:59 ]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ga wat leuks doen met andere vrienden, of iets voor jezelf?
    Ik ken het, want mijn ex-bf heeft ongeveer hetzelfde geflikt.
    Wel.. kut, maar dat soort mensen zijn je niet waard.
    Slaap er een nachtje over ofzo, ga iig jezelf niet helemaal gek lopen maken ;$


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Misschien is hij zelf verliefd op je, maar durft hij het niet zeggen. En is hij jaloers op jouw vriendje en daarom wil hij dat het uit gaat tussen jullie?
    En dat gescheld is uit frustratie en jaloezie, volgens mij.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Mensen zeggen nou eenmaal gemene dingen als iets hun niet aanstaat. Trek het je niet aan, hij meende het vast niet.
    Ik denk dat je er gewoon over moet nadenken. Wie is het belangrijkste voor je ? Je vriendje of je beste vriend? Als je daar niet uitgeraakt, maar je beste vriend echt niet kan missen, is het best dat jullie eens kalm praten, zonder uit te vliegen.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2010 - 20:09 ]


    -

    Lieverd, hij was dan geen echte beste vriend. Die doen zoiets niet zomaar. mijn beste vriend in verliefd op me en dat schaadt onze vriendschap niet eens, jouw beste vriend heeft het recht niet met je te breken om een vriendje. Daar zou vriendschap niet onder mogen lijden.

    Ik kan begrijpen dat je je leeg en naar voelt, ik hoop dat alles nog wel goed komt tussen jullie twee. <3


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    ik denk dat ik weet wie je bedoelt met N. en T. :x
    maar geesje,
    eigenlijk moet je de reactie van Maserati zien,
    want dat wou ik ook zggen, in andere woorden :3

    Misschien was hij jaloers...?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Misschien was hij jaloers...?


    wajo.
    ik wou dus précies hetzelfde zeggen.


    Smiling but close to tears.

    Als hij zo doet, dan vind ik dat het geen echte vriend is..


    Stop wishing, Start doing..

    JustLikeYou schreef:
    Als hij zo doet, dan vind ik dat het geen echte vriend is..


    tenzij hij verliefd op haar is.


    Smiling but close to tears.

    gewoon uit laten razen,komt vanzelf wel weer goed


    If you believe in yourself anything is possible

    Tja, hij is waarschijnlijk heel jaloers? Misschien moet je hem even laten doen, hem even laten uitrazen. Dan komt hij misschien weer bij zinnen. ^^


    > Maar dit had eigenlijk ook in je vorige topic gekunnen toch? Nog eentje is een beetje nutteloos, zeker als het zo recent is. :x

    PUKKELxDING schreef:
    Misschien was hij jaloers...?


    Dat was precies mijn gedachte!


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell