• Omdat er altijd uitzonderingen zijn

    De inleiding bij deze story zal jullie misschien een totaal andere verwachting geven van de inhoud... of misschien heb je na de inleiding te hebben gelezen nog geen idee wat je te wachten staat...

    Ik zal een hint geven: elk hoofdstuk van deze story is gemiddeld genomen stukken kleiner dan de inleiding zelf. Véél kleiner.

    Zou je mijn story niet gauw even het voordeel van de twijfel geven?

    Mysare.


    Tussen de woorden door, ligt het ritme van mijn hart.

    Na veel positieve reacties op mijn eerste story heb ik voor de liefhebbers toch maar even kort iets over mezelf geschreven:

    Kort iets over Mysare

    (ik was het eigenlijk niet van plan, maar uiteindelijk kon ik het niet laten)

    [ bericht aangepast op 15 juni 2010 - 22:00 ]


    Tussen de woorden door, ligt het ritme van mijn hart.

    ik vind ze echt super leuk. Net van die spreukjes waarvan je er elke dag eentje moet lezen. Geweldig! Super mooi geschreven


    The grass is not always greener on the other side

    Dankjewel :)

    ik heb daarnet weer 2 nieuwe stukjes geplaatst, heb er nu in totaal twintig.(A)


    Tussen de woorden door, ligt het ritme van mijn hart.

    Met bijna 50 vier-regel-hoofdstukjes, 10 abonnementen, en heel veel lieve reacties ga ik overmorgen op vakantie. Dat betekent dat er na morgen ongeveer 3 weken lang geen nieuwe stukjes bij zullen komen. Daarna pak ik het met net zo veel liefde weer op (dus wees gerust:)). Iedereen een fijne vakantie alvast!


    Tussen de woorden door, ligt het ritme van mijn hart.

    (H)


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    And Mysare is back! Terug van weggeweest zal ik gelijk een paar geschreven stukjes erbij gaan zetten:)


    Tussen de woorden door, ligt het ritme van mijn hart.

    Hey, ik probeer sinds een week of twee weer actief te schrijven in deze story. Sorry dat jullie zo lang moesten wachten!


    Tussen de woorden door, ligt het ritme van mijn hart.