• De stelling van vandaag luidt:
    'Met alle respect' wordt zelden oprecht gebruikt.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Let the Night embrace you

    Inderdaad. Zo veel mensen zeggen het maar niet eens de helft meent het ook echt.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik denk dat de werkelijke uitdrukking sowieso anders is dan wat er vroeger mee bedoeld werd.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik leef op sarcasme, dus bij mij klopt dat in ieder geval wel. Maar bij overledenen en zo meen ik het wel als ik zoiets zeg.


    You move me ......... Kurt

    Volgens mij wordt het daar ook niet echt voor gebruikt, het is gewoon een truuk om beleefder over te komen. :^)


    Where there is a sea there are pirates...

    Ze zouden eens stil moeten staan bij wat het echt betekend. Want je zegt het snel maar ze weten niet wat ze er echt mee bedoelen!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Vind ik soms ook.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Soms.


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    Meestal wel.


    Great minds think alike.

    Shakur schreef:
    Ik leef op sarcasme, dus bij mij klopt dat in ieder geval wel. Maar bij overledenen en zo meen ik het wel als ik zoiets zeg.

    Eeeeens!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Mja, het wordt zó vaak gezegd dat het zijn waarde verliest.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Highway schreef:
    Ik denk dat de werkelijke uitdrukking sowieso anders is dan wat er vroeger mee bedoeld werd.


    And he's the only person who ever left me breathless.

    Paraguay schreef:
    Eeeeens!


    .

    Nee, ik vind van niet. 'Met alle respect' is gewoon een uitdrukking om iemand op zijn of haar fouten te wijzen zonder die persoon aangevallen te laten voelen. Zo zie ik het iig.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Reventon schreef:
    Nee, ik vind van niet. 'Met alle respect' is gewoon een uitdrukking om iemand op zijn of haar fouten te wijzen zonder die persoon aangevallen te laten voelen. Zo zie ik het iig.


    Only losers can act the way you do