• addicted
    Als je geïnteresseerd ben, kan je een rol invullen.. vul dit in:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk/foto:

    Rollen:

    Vriendin Tom: Captivity
    Vriendin Bill: HeroineBill
    Vriendin Georg: DefectGirl
    Vriendin Gustav: Daesung
    Zusje vriendin Tom: Lyrics
    Beste vriendin Tokio Hotel: MiaMoon
    Dochter van Gordon: JimatHatiku

    Of wees creatief, en bedenk zelf een rol ;D. Alles is welkom, je mag je ook vaker voor een rol aanmelden. Ik zet het erbij als een rol bezet is.
    Dank jullie wel! <3

    [ bericht aangepast op 16 juni 2010 - 15:14 ]

    vriendin Tom
    Naam: Ilse "Milano Rosa" Dubaï
    Leeftijd: 18
    Karakter: Ilse is spontaan en erg vriendelijk naar mensen en dieren. ze is een echte dierenvriend en houd erg van uitgaan. Verder is ze wat nieuwsgierig en chaotisch maar als je met haar mee gaat! weet je zeker dat je vanalles mee maakt!
    Uiterlijk/foto: Ilse heeft blond haar en groene ogen. ze heeft een slank postuur en is ongeveer 1.72M lang.
    Ilse en haar zusje Elisa(17)

    [ bericht aangepast op 14 juni 2010 - 16:34 ]

    Bam bam bam..
    Meer?

    [ bericht aangepast op 14 juni 2010 - 16:38 ]

    whoops xD
    sorry voor dat ;x

    xHopeless schreef:
    whoops xD
    sorry voor dat ;x


    haha maakt niet uit, ik heb het veranderd in Tom goed? omdat vriendin Bill al bezet is ^^

    Captivity schreef:
    (...)

    haha maakt niet uit, ik heb het veranderd in Tom goed? omdat vriendin Bill al bezet is ^^


    Yaah, is goed ;D

    Good.. stomme Quizlet, ik kan me bericht nieteens bewerken 8D

    [ bericht aangepast op 14 juni 2010 - 16:37 ]

    Rol: Vriendin Gustav
    Naam: Courtney hendriks
    Leeftijd:18
    Karakter: lief en zorgzaam meisje, is niet op haar mondje gevallen, is snel geirriteerd
    Uiterlijk/foto:Courtney

    [ bericht aangepast op 14 juni 2010 - 16:45 ]


    I solemny swear i am up to no good

    Dankjeee <<33:Y)

    Geen dank ;D
    Als je een rol hebt, wil je hem dan Bitte gaan lezen, anders heb ik er nog niks aan xD

    Heey k had een vraagje en die was;

    zou ik mss zusje Tom & Bill kunnen ofzo :$

    En anders vriendin van Georg,of heb je mss een andere leuke rol ?:)

    xx


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Rol: Zusje vriendin Tom -als dat mag-
    Naam: Leike
    Leeftijd: veertien
    Karakter: Leike is een slim meisje, die meestal met haar hersens onder haar irritante streken uit weet te komen. Leike is dus ook een verschrikkelijk irritant meisje, omdat ze erg bijdehand is en erg van mensen irriteren houdt. de meeste mensen zouden eerder zeggen dat ze tien jaar is inplaats van veertien, maar daar trekt ze zich niks van aan. toch is Leike erg populair op school, omdat ze erg behulpzaam en lief is. ook is Leike heel erg ongeïntereseerd, ze geeft niks om haar uiterlijk en doet er eigenlijk ook nooit zo veel aan. ze heeft haar haren meestal maar slordig in haar gezicht hangen, en met make-up kan ze al helemaal niet om gaan. toch heeft ze al veel vriendjes gehad, en heeft er nu weer eentje.
    Uiterlijk/foto: Leike


    Big girls cry when their hearts are breaking

    JimatHatiku schreef:
    Heey k had een vraagje en die was;

    zou ik mss zusje Tom & Bill kunnen ofzo :$

    En anders vriendin van Georg,of heb je mss een andere leuke rol ?:)

    xx


    Uhm.. nee, liever niet. Je kan wel het stiefzusje zijn, dus dochter van Gordon ;D

    Rol: Vriendin Georg
    Naam: Dunya
    Leeftijd: 18
    Karakter: Dunya is een meisje dat veel lol trapt. Met vrienden gaat stappen, vaak dronken is maar ook weer niet te veel. Wel eens een keertje vreemd gaat. Niet dom of achterlijk is. Heeft vwo gedaan. Weet wat ze wilt en als ze ergens haar zinnen op heeft gezet gaat ze er helemaal voor. Ook kan ze gitaar spelen en speelt ze in een band. Die alleen niet van de grond wilt komen. Haar broer zit in de bak wegens drugs dealen haar vader is dood gegaan aan een overdosis en haar moeder is overspannen, met zelfmoord neigingen. De straat is haar uitvlucht of haar vrienden waar ze haar angsten en hart kan luchten.
    Uiterlijk/ Foto: Dunya

    [ bericht aangepast op 14 juni 2010 - 18:14 ]


    Love sheds light one the darkest of times

    Rol: verzonne Beste vriend-in gwn goede vriend van de jongens
    Naam:Marous Mcbride
    Leeftijd:16
    Karakter:Lief,zorgzaam,draait muziek,vind fijn om dingen te doen met de jongens en meiden.en feesten te maken met de jongens en hun vriendinnen en haat opstaan o god laat em dat niet doen van 7 uur in ochtned.Heeft mening mag ik je niet hoor je het wel^^.Houd van leuke knappe jongens maar haat players(Tom uitzondering als vriend)en hopt dat ze later goede vriendje krijgt
    Uiterlijk/foto:
    http://erikatt.deviantart.com/art/Behind-blue-eyes-100138514

    [ bericht aangepast op 14 juni 2010 - 18:38 ]


    Never regret something that made you Smile

    xHopeless schreef:
    (...)

    Uhm.. nee, liever niet. Je kan wel het stiefzusje zijn, dus dochter van Gordon ;D


    Rol: Dochter Gordon.
    Naam: Lysa Trümper(spreek je uit als ; Laisa)
    Leeftijd: 16 jaar
    Karakter: Lysa is een vrolijk en een druk meisje,ze trekt zich in het algemeen niks van mensen aan die wat van haar vinden en is best onbeschoft tegen leraren op school,Verder kan Lysa ook héél erg onhandig en slordig zijn waar door ze vaak iets laat vallen of iets kwijt raakt zoals sleutels,ze heeft ook nog eens een handje van luiheid ze blijft het liefst dagen lang in bed roesten en spijbelt ook zo nu en dan,Maar daar blijft het niet alleen bij ; Lysa drinkt én rookt in het geheim want als haar vader het zou weten zou ze regelrecht weer terug naar haar moeder en dat is het laatste wat ze wilt.Lysa kan wel heel goed geheimen bewaren en zal hoe je wend of keert nóóit iets verklappen wat in het geheim is gezworen.Lysa is ook erg brutaal tegen haar vader en Simone heeft het soms ook te voorduren met haar uitbarstingen.Lysa houdt vooral niet van drukte en heel veel gezelschap waardoor ze in het begin erg moest wennen aan haar stiefmoeder en stiefbroers.Zo peste ze Bill omdat hij nagellak op heeft,en schold ze Tom uit voor zaadlozeplayer.Maar ze weet nu beter,Ze zijn alle 3 hartstikke aardig voor haar en dat bevalt haar wel!Buiten de slechte eigenschappen is Lysa ook nog eens erg slim en haalt vaak hoge cijfers,Is ze vriendelijk tegen oudere mensen en zal ze nooit 1 slecht ding over haar vrienden zeggen.Ze kan ook goed met kinderen op schieten en daar wil ze later ook haar baan van maken,maar over de toekomst in het algemeen maakt ze haar niet heel erg druk.Ze maakt zich liever druk over jongens,Lysa is een soort jongensgek,naja ze doet het alleen voor de lol,ze versiert een jongen totdat hij haar zó leuk vind en dan alles voor haar wilt doen,en dan vind ze weer dat hij moet oprotten.Maar wat je ook vind van Lysa,ze gaat voor haar vrienden en familie door het vuur!
    Uiterlijk/foto: Lysa 1
    Lysa 2

    xx


    Listen to your heart and your dreams come true ~