• Ik weet niet of dit bij relatie moet maar,

    Ik heb een vriendin die snel helemaal tot over haar oren verliefd word op een jongen. Nu is dat weer zo, en ze brengen ook wel veel tijd door met elkaar. Ik vind het heel egoistisch van mezelf, niet dat ik het haar niet gun, maar sinds ze hem kent praat ze alleen nog maar over hem. Als ik iets zeg wat er bv. niets mee te maken heeft, antwoord ze even kort zonder echt te luisteren en verteld ze daarna weer verder over hem.Ik word er echt zot van. Ik weet wel dat ze het niet slecht bedoeld, maar het voelt alsof hij nog alleen maar bestaat. Iemand die ook al zoiets heeft meegemaakt en me kan helpen?

    Respect als je dit hebt gelezen.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    nou ja spreek haar erover aan , zeg dat jij je er niet goed bij voelt. en dat gaat niet over egoïsme of niet , ik zou het ook hebben hoor (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik heb het al gehad, maar ik laat haar doen. Na een tijdje mindert het ;)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Je kan het haar gewoon vertellen wat je ervan vind. Ik had ook hetzelfde met een vriendin van me en ik heb het haar gezegd. Nu praat ze al veel minder over hem.


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Nee sorry.
    Als ik iemand leuk/verlieft vind/ben heb ik precies hetzelfde, dan wil ik alleen nog maar over hem praten.:9~


    Smiling but close to tears.

    Neh, das niet egoistisch, gewoon menselijk. Hoewel egoisme ook iets menselijks is. Nevermind. Ik ben het type dat meestal met een domme opmerking terug zou reageren. 'Oke, weten we ook weer dat ie zo schattig lacht, heb ik vandaag maar zo'n tien keer gehoord. Nu effe een ander onderwerp?' Maar misschien zou je het iets subtieler kunnen aanpakken :'] Of gewoon rechtdoorzee zeggen wat je op het hart ligt.


    No growth of the heart is ever a waste