• wat als Tom een one night stand met jouw zouw willen.
    Weiger je of ga je toch met hem mee?

    vertel het maar....


    I need you like a heart needs a beat

    Mee denk xD


    Vampire Heart.

    euhm...nee x]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Ik zou weigeren en dit meen ik! Ik zou me als een slet voelen moest ik het wel doen x']

    niet mee gaan(ik bedoel het zou wel leuk zijn maar achteraf kn je er misschien spijt van hebben)

    Ik sou weigeren ..
    Selfrespect (A)


    Crack a bottle

    ik weiger, .. als hij niets voor mij voelt, blijft hij lekker van me af! :Y)

    Dat doe ik niet.


    blame the bully.

    To be honest, het zou er serieus vanaf hangen.
    Al lijkt het mij echt kicke om gewoon mee te gaan en dan in die kamer gewoon TV te gaan kijken en hem negeren.
    Maarja goed, weet ik veel, als ik drank op heb zou het best kunnen dat. Net zoals met ieder anders. Maar ik drink vrijwel niet dus. ^^

    ik zou hem een trap in zn klote geve moest hij dat ok maar durven vragen aan een eerbaar meisje zoals ik xD

    [/nietserieus]


    PoisonTrash on camera

    Nee :]
    Dat doe ik nou evekes niet. XD


    It's not the same without you.

    Nee , ik ga niet mee.

    ik vind wat heb je dr aan als je toch maar het zoveelste in het rijtje bent?

    ik zou me een beetje een slet voelen.



    Ik proefde meer dan eens verlangen

    YEAH ONE-NIGHT STAND MET TOMMIBOII IK GA MEE MET HEM DUHH xD:9~


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Je kan nu wel zeggen nee ik doe het niet of ja ik ga mee maar het hangt vanaf het moment af. stel je bent heel emotioneel dan laat je je veel sneller mee sleepen. dus je kan nu niet zeggen ja of nee

    Tom neukt er helemaal niet zoveel.
    Dus mocht het gebeuren is dat toch wel bijzonder. For some reason.

    To be honest, het zou er serieus vanaf hangen.
    Al lijkt het mij echt kicke om gewoon mee te gaan en dan in die kamer gewoon TV te gaan kijken en hem negeren.
    Maarja goed, weet ik veel, als ik drank op heb zou het best kunnen dat. Net zoals met ieder anders. Maar ik drink vrijwel niet dus. ^^




    in die kamer gewoon TV te gaan kijken en hem negeren.
    die is goed!
    xD


    I need you like a heart needs a beat