• De stelling van vandaag luidt:
    Zwarte nagellak is voor emo's en gothics

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Matix schreef:
    Natuurlijk niet! Dat zou het zelfde zijn als je ze zwart haar hebt ben je gothic, terwijl je je er misschien gewoon mee bent geboren.

    Dacht ik ook al -peutert aan d'r haar-


    No growth of the heart is ever a waste

    amaaai dan ben ik gothic seeg


    Imperfection Is Beautiful

    huh, nee, echt niet. black manicure is juist super mooi, maar in de zomer niet echt.


    It's time to be happy again.

    Best wel eens. Roze nagellak blijft het mooist, believe it or not maar zwarte is nog steeds eerste keus voor alle emo's en goths hier op Quizlet. Of eerder wannabe's.


    You like that huh bitch

    gna ECHT niet


    #WWED - What Would Emma Do?

    Oneens.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Oneens!


    Emo<3

    Oh, dat doet me eraan denken dat ik nog steeds witte en lichtroze nagellak moet gaan halen met zo'n nailart gevalletje van Essence om symbooltjes mee te maken.
    Dank je Krul :'D


    No growth of the heart is ever a waste

    Shikari schreef:
    amaaai dan ben ik gothic seeg

    Portugal schreef:
    Oneens. Het kan ook zijn dat je het gewoon een mooie kleur vind en het daarom draagt of omdat het je leuk staat. Dan ben je nog niet meteen emo of gothic.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Oneens..


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    oneens


    I need you like a heart needs a beat

    Oneens!

    Een vriendin van nmij draagt ook zwarte Nagellak en zij is dus echt Geen! Emo! of Gothic!


    Ivar Oosterloo.

    Nope oneens

    Waldo schreef:
    Best wel eens. Roze nagellak blijft het mooist, believe it or not maar zwarte is nog steeds eerste keus voor alle emo's en goths hier op Quizlet. Of eerder wannabe's.


    ja, dat slaat -sorry- echt nergens op. Iedereen heeft de keuze de kleur op zijn nagels te doen die hij zelf wil. Ik ben echt het tegenovergestelde van een emo, echt een meisje-meisje, maar ik heb nu ook zwarte nagels. Gewoon, omdat ik dat mooi vind. En het kan ook net zo goed mijn eerste keus zijn. Ik kon bijvoorbeeld vanochtend uit zo'n 20 verschillende kleurtjes kiezen, maar zwart was ook mijn eerste keus. Dat maakt mij dan toch geen emo?


    It's time to be happy again.