• Mijn moeder is buikdanser. [whaha] en bij Hollands Got Talent gaat ze optreden. Yay! En ik mag mee. DubbelYay!. We gaan er zo naar toe. Je moet maar opletten [als je kijkt naar dat] naar haar. Let op de 8ernaam Leerkes. Of een donkere vrouw met lang zwart haar. Ze praat denk ik wel, ik heb eigenlijk geen idee. Beeldt maar in dat mijn moeder daar tussen zit. Gehehe. Ik vind het nog steeds tof 8)

    één van jullie ook op tv geweest?


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Nee. Maar doe wel aan buikdansen(cool).


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    wens je moeder succes van mij.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Oeh, leuk (:
    Wanneer komt het op tv? Dan ga ik zeker erop letten ja. (krul)


    your eyes are like stars in the night.

    Ja, ik ben wel eens bij supernick op Nickelodeon geweest en een keer op het nieuws bij rtl4 en een keer bij ons op de plaatstelijke omroep :D

    Maar wens je moeder veel succes ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Oo jewel mijn benen zijn een keer op het jeugdjournaal geweest.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Ja, tijdens de Meet&Greet met Cinema Bizarre werd gefilmd hoe ik aan Yu vroeg of ik met hem op de foto mocht en vervolgens laten ze zien hoe een vriendin dan die foto maakt o.o
    -En nee, dat wist ik van tevoren niet.-(krul)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Poseidon schreef:
    Oeh, leuk (:
    Wanneer komt het op tv? Dan ga ik zeker erop letten ja. (krul)


    16 augustus denk ik, ik kreeg zo;n stempel daarvan dus 8D


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    mijn oude basisschool is een keer in het nieuws geweest met de pasgeboren scheitjes, en bij een stukje queensday dit jaar @museumplein zie je mij ook heel even in beeld. Yay!


    It's time to be happy again.

    wens haar succes van me!
    uh ff denken, ja bij de plaatselijke omroep, maar verder niet geloof ik..


    Never forget the things that make you smile

    Ben nooit op tv geweest:(
    ik ga hollands got talent wel kijken ^^

    Wat leuk. (:

    Ik ben weleens op TV geweest, was 2 jaar geleden op het programma 'de vlieg' van TV West. Ik was op vakantie in Zoetermeer, terwijl ik in Zoetermeer woonde. En die vrouw vond het nogal interresant om mij te interviewen over mijn 1e 'vriendje'. =.=
    Ik haat dat mens nog steeds door en door.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik had blijkbaar op mn 1 jaar is mee gedaan aan reclemen spot voor een winkel maar die is nooit uitgezonden.Ik heb ook een paar keer vorig jaar bij 1000 zonnen en garnalen geweest bij de verborgen camera en ook is op de wishcam bij disney channel.en een intervieuw voor de franse tv,dat was op het coincert van de Jonas Brothers en ze vroegen wie mijn favoriet was en mijn lievelings nummer enzo

    [ bericht aangepast op 19 juni 2010 - 13:03 ]


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Tof dat je moeder daaraan meedoet =D

    Ik ben al een paar keer op tv geweest, regionaal en nationaal (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Eum neeen. Maar ik heb wel al in de gazet gestaan, al veel eigenlijk. 8D