• En toen waren Portugal en Denmark opeens een team. Wij gaan samen een verhaal schrijven, en daar hebben we natuurlijk, rollen voor nodig.
    We zoeken nog steeds rollen

    You’ve just got hit by me

    Christine heeft de kans gekregen om mee te helpen bouwen aan het stadion in zuid Afrika. Ze is heel blij dat ze die kans heeft gekregen, want ze was 1 van de vele architecten in opleiding die daar aan mee wou werken. Maar zij heeft de kans gekregen. Christine reist naar Zuid Afrika en helpt met het ontwerpen en de bouw van het gebouw. De verloopt echter fantastisch. Wanneer het gebouw dan uiteindelijk klaar is, komen een aantal teams, waaronder andere het team van Oranje. Ze geeft rondleidingen en Christine heeft het heel druk. Maar als dan Ibrahim Affelay op haar pad komt lopen…


    Rollen:
    Beste vriendin(nen): Arrogant & Springbreak
    Vriendinnen: Guitarsolo
    Crush van Sergio Ramos: Cameroon
    Crush van Atsuto Uchida: Maserati
    Crush van Riccardo Montolivo: Arrogant
    Crush van Fernando Torres: Springbreak
    Vriendinnetje van David Villa: another Cameroon
    Crush van Cristiano Ronaldo: Portugal
    Crush van Simon Kjaer: Denmark. (I just own him)
    Andere architecten (in opleiding):

    Wat moet je invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Uiterlijk + foto:
    Karakter:
    Extra:
    Van welk land moet Christine zijn?:
    Welke voetballer wordt Christines crush?:

    -Wees wel zo aardig alles in te vullen, if possible meet foto-

    [ bericht aangepast op 16 juni 2010 - 15:50 ]


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Mag ik invullen voor lover van Atsuto Uchida? :9~


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Maserati schreef:
    Mag ik invullen voor lover van Atsuto Uchida? :9~

    Natuurlijk.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Cameroon schreef:
    (...)

    Moet ik nog mensen verzinnen anders?

    En want vind je van mn nieuwe naam(A)


    Je mag mensen verzinnen, maar we kunnen ook opties open laten voor andere mensen. Heel aardig en sociaal zijn wij. :)

    Ik dacht, who the ... heeft mij nou weer toegevoegd xD


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Denmark schreef:
    (...)

    Je mag mensen verzinnen, maar we kunnen ook opties open laten voor andere mensen. Heel aardig en sociaal zijn wij. :)

    Ik dacht, who the ... heeft mij nou weer toegevoegd xD


    haha zeg maar mij maakt niet uit.
    ik verveel me. dus wil best wel iemand verzinnen
    Náh Ik heb je toegevoegd. Lief toch ^^(krul)


    It's never the right time to say goodbye.

    Daar kwam ik ook achter dat je me had toegevoegd. Je bent heel aardig hoor ^^ :)

    Je mag eventueel nog wel een persoon bedenken, ik ga nu toch de rolletjes duidelijk maken. :)


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Denmark schreef:
    Daar kwam ik ook achter dat je me had toegevoegd. Je bent heel aardig hoor ^^ :)

    Je mag eventueel nog wel een persoon bedenken, ik ga nu toch de rolletjes duidelijk maken. :)


    okayokay
    wie zijn dr al bezet?
    En zal ik david villa doen fzo? Dan is hy dit keer niet getrouwd xD


    It's never the right time to say goodbye.

    Cameroon schreef:
    (...)

    okayokay
    wie zijn dr al bezet?
    En zal ik david villa doen fzo? Dan is hy dit keer niet getrouwd xD


    Je doet je best maar.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Denmark schreef:
    (...)

    Je doet je best maar.


    Okaaay


    It's never the right time to say goodbye.

    Naam: Sierra Reavens.
    Leeftijd: 22.
    Uiterlijk + foto: Donkere haren en lichte ogen zijn Sierra haar kenmerk, ze heeft een neusring. En blonde plukken door haar haar, ze draagt graag skinny jeans enz. -bn lui met invullen-
    Karakter: Sierra is een vriendelijk meisje, maar heeft een grote bek, en hoopt op een dag haar ware liefde te vinden. Tot die tijd doet ze ht met one night stands haha
    Extra: Sierra speelt in een bandje
    Van welk land moet Christine zijn?: Ohla Espanola
    Welke voetballer wordt Christines crush?: Simon Kjaer


    SLOAN.

    Thank you ^^


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    rol: Lover Atsuto Uchida (rugnummer 6 van het Japanse team)
    Naam: Samantha Chevalier.
    Leeftijd: 19
    Uiterlijk + foto: Samantha Heeft lang, donkerbruin krullend haar en donkerbruine ogen. Mensen zeggen vaak, dat ze bambi ogen heeft. Ze is ongeveer 1.74 meter lang, dus niet groot, maar ook niet klein. Ze heeft lange benen en haar vrouwelijke vormen zitten ook wel goed.
    Karakter: Samantha is een aardig en lief meisje, maar wel verlegen en houdt dan ook niet van de aandacht die gepaard gaat met een voetballer als vriend hebben. Toch zet ze haar ongemak opzij voor hem. Ze is kalm en denkt bijna altijd logisch na. Als je haar suiker of energiedrank geeft, dan stuitert ze echter overal heen. Ze heeft een hele droge soort humor, die niet iedereen altijd even goed begrijpt. Ze is gehecht aan haar vrienden en familie en vind het vaak dan ook moeilijk hun achter te laten. Ze is altijd op zoek naar nieuwe vrienden en geeft mensen altijd meerdere kansen. Ze is bijna altijd vrolijk, maar in de ochtend is het vaak erg moeilijk om haar uit bed te krijgen.
    Extra: Ze houdt van lezen, vooral van oude boeken. Ze houdt van die geur en de hoe de baldzijden voelen. Ze ontmoette Atsuto, toen ze met haar klas van de universiteit naar Duitsland gingen. (Hij zit in het Duitse team namelijk x] alleen in het WK niet.) Het was geen liefde op het eerste gezicht voor haar, maar het was een liefde die groeide naarmate ze hem leerde kennen. Ze studeert criminologie.
    Van welk land moet Christine zijn?: Engeland?
    Welke voetballer wordt Christines crush?: Ronaldo misschien? x] I dunno..


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Naam: Celine Delores
    Uiterlijk + foto:Celine
    Draagt het liefst een jurk. Maar een broek is ook niet erg. Heeft een grote inloopkast met één wand vol schoenen.
    Leeftijd:26
    Karakter:Celine is lief, en vaak verlegen. Maar kom je aan dr vrienden, kom je aan haar. Mag ze je niet, kun je maar beter weggaan.
    Extra: Celine is de oudere zus van Nanda. Ze hebben de zelfde smaak. En zijn 2handen op een buik. Ookal verschillen ze enorm. Ook heeft ze al 1 1/2 jaar een relatie met David Villa.


    It's never the right time to say goodbye.

    En al achter de naam? xd


    It's never the right time to say goodbye.

    De rollen zijn bekend, take a look ^^


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Hé hé hé waar blijft de 'Vriendinnetje van Cristiano Ronaldo: Portugal'? o-o :9~


    Smiling but close to tears.