• En toen waren Portugal en Denmark opeens een team. Wij gaan samen een verhaal schrijven, en daar hebben we natuurlijk, rollen voor nodig.
    We zoeken nog steeds rollen

    You’ve just got hit by me

    Christine heeft de kans gekregen om mee te helpen bouwen aan het stadion in zuid Afrika. Ze is heel blij dat ze die kans heeft gekregen, want ze was 1 van de vele architecten in opleiding die daar aan mee wou werken. Maar zij heeft de kans gekregen. Christine reist naar Zuid Afrika en helpt met het ontwerpen en de bouw van het gebouw. De verloopt echter fantastisch. Wanneer het gebouw dan uiteindelijk klaar is, komen een aantal teams, waaronder andere het team van Oranje. Ze geeft rondleidingen en Christine heeft het heel druk. Maar als dan Ibrahim Affelay op haar pad komt lopen…


    Rollen:
    Beste vriendin(nen): Arrogant & Springbreak
    Vriendinnen: Guitarsolo
    Crush van Sergio Ramos: Cameroon
    Crush van Atsuto Uchida: Maserati
    Crush van Riccardo Montolivo: Arrogant
    Crush van Fernando Torres: Springbreak
    Vriendinnetje van David Villa: another Cameroon
    Crush van Cristiano Ronaldo: Portugal
    Crush van Simon Kjaer: Denmark. (I just own him)
    Andere architecten (in opleiding):

    Wat moet je invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Uiterlijk + foto:
    Karakter:
    Extra:
    Van welk land moet Christine zijn?:
    Welke voetballer wordt Christines crush?:

    -Wees wel zo aardig alles in te vullen, if possible meet foto-

    [ bericht aangepast op 16 juni 2010 - 15:50 ]


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Denmark schreef:
    Het verhaal van ons is er wel. En die van Sam, Renée en ik vergat de naam van Portugal:$ staat info van op het forum.

    Rose of Brodie (krul) whatever suits you gewoon Portugal mag ook haha :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Is Ronaldo nog vrij? :]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Riddikulus schreef:
    Is Ronaldo nog vrij? :]

    Nee. Hij is van mij :3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    evil face xD


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Portugal schreef:
    (...)
    Rose of Brodie (krul) whatever suits you gewoon Portugal mag ook haha :9~


    Dat ga ik proberen te onthouden ^^


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Zou ik nog een rol mogen invullen?

    Denmark schreef:
    evil face xD

    Ja wat nou haha. Ik zei het eerder dus ik vind dat hij van mij is (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Tuurlijk :)


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Allerbeste vriendin van Christine & Toekomstige vriendin van Georgios Samaras

    Naam: Xenia Galiatsos
    Leeftijd: 20 jaar,
    Nationaliteit: Half Nederlands en half Grieks.
    Uiterlijk + foto: Xenia heeft lang stijl zwart haar en donkerblauwe ogen. Ze heeft een prachtige en stralende glimlach en een prachtige blanke en gladde huid. Door het vele zwemmen wat Xenia doet, is haar postuur erg slank.
    Karakter: Xenia is een meisje dat zich vaak stoer en gevoelloos opstelt, terwijl ze eigenlijk heel erg gevoelig, verlegen en emotioneel is. Xenia is vriendelijk, lief en diervriendelijk. Ze houd erg van feesten en gaat dan ook helemaal los.
    Extra: Xenia doet aan wedstrijdzwemmen, waarmee ze vier keer wereldkampioen werd. Xenia houd ook erg veel van dolfijnen, dat vind ze werkelijk waar prachtige beesten. Wat bijna niemand weet is dat Xenia een tongpiercing heeft.
    Van welk land moet Christine zijn?: Portugal?
    Welke voetballer wordt Christines crush?: Ibrahim Afellay?

    Mag ik nog een rol invullen (a)?


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!