• Haloow! (krul)
    Okey dan. Ik wil heeeeeeeeeeel graag jullie allemaal hier een goed gevoel over zichzelf geven en de minderwaardigheidscomplex voorkomen. Wat goed van me.
    Dus kom maar op met al je talenten al zijn ze volgens jou stom en onzinnig :Y) (Overal goede kanten in zien is geen onzin)
    Even voor de duidelijkheid: talenten als Ik kan heel goed alles verprutsen bedoel ik niet. En graag ook niet zeggen ik heb er geen, want iedereen heeft wel wat.

    btw dit is niet egoistisch, dit noem ik zelfkennis (A)

    Schrijven, als ik echt mijn best erop doe. Ik heb een verhaal teruggevonden en ik dacht 'Wtf, schreef ik dat. Wat goed o.o' Dat verhaal staat niet op Q, but care :'D Heel, heel soms vind ik mijn schrijven wel goed.

    Ik kan redelijk tekenen, maar ook niet echt geweldig ofzo. Ik heb laatst een tekening gemaakt - tot nu toe mijn beste vind ik zelf (staat niet op Q).

    Nog eentje, maar das zowel een talent als een vloek: mijn bewust zijn van mijn omgeving en het leven.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2010 - 21:43 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Uh, ik haat het om te zeggen: Tekenen.


    I live for the applause, you will die for it.

    Overtuigen. :Y)


    Life is hard and then we die

    luisteren(cat)

    ik ben een professionele praatpaal ;)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Als ik me ergens in interesseer, wil ik er ook altijd graag veel over te weten. Zo weet ik toch al heel wat over filosofie, wat ik zeer boeiend vind.
    Mijn eigen mening ontdekken en formuleren.
    Mijn eigen kijk op de maatschappij/samenleving.
    Niet opgeven wanneer ik naar mijn doel toestreef.
    Ik ben ook wel zeer geliefd bij mensen en heb heel wat vrienden (mijn vrienden noemen me populair, maar dit vind ik eerder negatief klinken dus gebruik ik die term liever niet).

    Oké, nu voel ik mij ego. Maar als jij het zegt... dit is gewoon zelfkennis. (':

    [ bericht aangepast op 15 juni 2010 - 21:50 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik heb het talent om het positieve in iemand te zien die iedereen haat. Dat is meestal alleen het geval bij leerkrachten, bij leeftijdsgenoten heb ik niet zo vaak dat ik positieve dingen in hatelijke mensen kan zien. Mede doordat ik die leeftijdsgenoten zelf niet kan uitstaan. :'D

    Best waardeloos talent, als het al een talent is. Maar kom (':

    [ bericht aangepast op 15 juni 2010 - 22:03 ]


    Only losers can act the way you do

    Cappuccino schreef:
    Ik weet dat je het niet graag hoort; maar ik heb er geen. Serieus, ik meen het.

    In dat geval ga ik brainstormen 8D
    Kun je:
    -van momenten genieten
    -goed iets bepaalds koken
    -kun je dingen waarderen
    -kun je je onderlip krullen of i. d.
    -heb je een boeiende fantasie
    -trek je beestjes of i. d. aan
    -enzovoort

    dan heb je zeker weten een talent:Y)

    [ bericht aangepast op 15 juni 2010 - 22:03 ]

    Ik kan heel goed doorzetten. Ook al gaat iets nog zo kut, als ik iets echt wil dan ga ik ervoor.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Cappuccino schreef:
    Ik heb het talent om het positieve in iemand te zien die iedereen haat. Dat is meestal alleen het geval bij leerkrachten, bij leeftijdsgenoten heb ik niet zo vaak dat ik positieve dingen in hatelijke mensen kan zien. Mede doordat ik die leeftijdsgenoten zelf niet kan uitstaan. :'D

    Best waardeloos talent, als het al een talent is. Maar kom (':

    Het is helemaal niet waardeloos!

    Ik heb eigenlijk geen idee wat mijn talent is. Ik respecteer de natuur heel erg,je zou mij nooit een dier zien doden,maar of dat nu een talent is? Ik denk het niet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik kan heel goed hockeyen en geef mensen vaak een goed gevoel :']


    -

    Ik heb een talent om nogal veel totaal te verzieken. *fluit*


    I am an idiot, I move.

    Anarchist schreef:
    Ik heb een talent om nogal veel totaal te verzieken. *fluit*
    Foei!
    En nu iets positiefs!


    Life is hard and then we die

    Ik wil en kan mensen graag helpen.
    Ik kan mensen snel doorzien, zien wat voor persoon het is.
    Mensen zeggen mij dat ik goed kan schrijven, maar als ik verhalen hier lees voel ik me echt geintimideert.
    Ik ben goed in talen.
    Ehm..?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?