• Want dit's em junge. (krul) Casanova en Portugal die samen gaan werken haha :9~

    De zeventienjarige Riley Valdez werd door haar vader iedere avond een verhaal voor het slapen gaan verteld, toen ze vijf jaar was. Steeds weer ging het over een meisje dat verliefd zou worden op een voetballer genaamd [...] en samen zouden ze een hoop problemen doorstaan maar ze stonden altijd sterk. Ze was zo onder de indruk van het verhaal en geloofde het zodanig dat ze alleen relaties aanging met voetballers, maar wel onbekende amateurs. Twaalf jaar later gaat Riley naar Zuid-Afrika voor het WK en ziet daar de knappe bekende voetballer die precies de naam draagt als in het verhaal van haar vader.

    Beste vriendin:
    Vriendinnen:
    Vriendinnetjes van voetballers.

    De volgende rollen zijn bezet:
    Vriendinnetje Cristiano Ronaldo: Portugal
    Vriendinnetje Lionel Messi: Casanova.

    Vriendinnetje Ibrahim Afellay: Reckless
    Vriendinnetje Fernando Torres: ImNotOkay
    Vriendinnen: Carcass, Genius.
    Eerste Vriendinnetje van Simon Kjaer: Denmark
    Vriendinnetje David Villa: VivaEspana
    Vriendinnetje Keisuke Honda: Merte
    Vriendinnetje Sergio Ramos: Argentina
    Beste vriendin Simon Kjaer en later zijn vriendinnetje: Guitarsolo
    Vriendinnetje van Hidetoshi Nakata: Lunalight
    Vriendinnetje van Dirk Kuijt: Luxury
    Vriendinnetje van Argentinia: Mark Gonzaléz

    Rol:
    Naam:
    Achternaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Foto + Beschrijving:
    Angsten:
    Extra:
    Titel:
    Welke voetballer moet er als 'hoofdrol'?:

    Alles invullen anders krijg je de rol niet! En wij kiezen niet de eerste maar de beste.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2010 - 16:29 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ja, zij die een rol hebben worden gewaarschuwd wanneer het verhaal online staat. Als je alleen gewaarschuwd wilt worden en geen rol hebt/wilt dan moet je dat zeggen.
    +
    @ Merte
    tuuuuurlijk wel dit topic zal gewoon lekker op de eerste pagina staan vind ik haha (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Portugal schreef:
    @ Merte
    tuuuuurlijk wel dit topic zal gewoon lekker op de eerste pagina staan vind ik haha (krul)

    Ja. Topic's met rollen voor een WK story blijven lang op de eerste pagina. Dat is nog serieus ook zo


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    VivaEspana schreef:
    (...)
    Ja. Topic's met rollen voor een WK story blijven lang op de eerste pagina. Dat is nog serieus ook zo

    Dat komt doordat er fanatiekelingen zijn ja ik ook haha die het hoog houden (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Portugal schreef:
    (...)
    Dat komt doordat er fanatiekelingen zijn ja ik ook haha die het hoog houden (krul)



    Ik ook -.-' xD


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Portugal schreef:
    Dat komt doordat er fanatiekelingen zijn ja ik ook haha die het hoog houden (krul)

    EN ZOALS MIJ. SPAM SPAM SPAM. Goed, maar ik wil even een voetbal verhaal lezen :Y)


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Moeten er wel veel mensen zijn die een rol willen haha (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Trouwens, de mensen die gereageerd hebben; je moet wel alles invullen he anders krijg je de rol sowieso niet (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    ik had nog geen foto xD, ik ga wel ff zoeken


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    JAAAAAAAAAA GO AMBER EN ROOOOSE. INFO KOMT ZO.

    Rol: Vriendin Ibi. :3
    Naam: Faye Aubrey
    Achternaam: von Mortez
    Leeftijd: 20
    Karakter: Faye is echt een 'goeroe' van nu. Rustig maar sportief. Ze heeft een grote liefde voor voetbal. Het spel, de spelers en de uitslag. Ze is een harde werkster & doorzetter. Ze mag vaak mee naar voetbalwedstrijden van Ibrahim en vind het geweldig, ze bezoekt veel wedstrijden, maakt niet uit van wie. Maar ook is ze kalm, houdt van lezen, muziek luisteren en luieren. Faye is gul, geeft veel als het om haar dierbaren gaat. Ze is kan zich verdedigen en soms sust ze de ruzies, soms veroorzaakt ze ze. Haar ouders zijn gescheiden en ze woont bij haar vader. Ze heeft een kleine labrodor wie ze heeft leren overpasen. Ze heeft een stijl dat is gemixt. Casual met sjiek, hippie, lief en baggy.
    Foto + Beschrijving: Faye
    heeft blond haar en grijsblauwe ogen. Een slank en lang figuur en gezicht.
    Angsten: Geen mobieltjes en voetbal meer.
    Extra: Faye kan gitaar spelen, heeft ze van haar 4e tot 11e gedaan. Ze kan niet zonder haar mobiel waar ze in contact blijft met Ibrahim.
    Titel: Soccer´s Fairtyale
    Welke voetballer moet er als 'hoofdrol'?: Ëh. Eh. Rose, er zijn zo veel voetballers ;3. Ronaldo? Torres? Villa? Messi?
    .[/i]

    [ bericht aangepast op 16 juni 2010 - 18:39 ]


    we've only said goodbye with words

    We rock :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Merte schreef:
    Rol: Vriendinnetje van Keisuke Honda. (hij is leuk -zucht-)
    Naam: Jade
    Achternaam: Bitoria
    Leeftijd: 21
    Karakter: Ze heeft goede vrienden waar ze zeker van weet die ze kan vertrouwen en haar respecteren zoals ze is. Als ze iemand niet mag, zegt ze er gelijk wat van en kan je een stevig woord te pakken krijgen - ze laat zich niet zo snel op haar kop zitten. Wanneer er vrienden in de problemen zitten, helpt ze hun en laat ze hun vooral niet achter - alles behalve dat (behalve negatieve dingen). Verder is ze muziekaal aangelegd en is ze rustig, kan soms heel gemeen zijn en zegt gelijk wat ze ervan vindt. Ze is niet bitchy, maar meer rustig en direct. Als het over jongens gaat, is ze heel kieskeurig en vind ze geen players of dat soort jongens leuk. Ze heeft een aparte smaak en als ze een jongen wel leuk vindt, bloost ze snel. (en hoopt ze dat hij het niet ziet)
    Foto + Beschrijving: Het mooie meisje links op de foto is dan Jade <3 Zwart, stijl/golvend haar tot net onder haar schouderbladen, waar haar vaak spierwitte, scherpe nagels vaak doorheen gaan. Ze heeft felblauwe ogen en een zandloper figuur, ook al draagt ze vaak van die kleding waardoor je dat niet ziet. (ook alleen als ze thuis is, etc)
    Angsten: Heeft een erg vage angst van benauwde en kleine ruimtes (claustophobie) en is ook bang voor hoogtes, al kan ze daar wel meer tegen dan tegen de kleine ruimtes.
    Extra: Jade is een perfecionist (geen idee of ik het zo goed schrijf, maar boeiend XD) en is netjes en laat niet snel dingen slingeren. Behalve dat is ze ook SMS-verslaafd en houdt ze van haar mobiel - ze gaat niet snel weg zonder haar mobiel, want dan heeft ze het idee dat ze het niet overleeft. Houdt van alle soorten muziek, als het maar niet Nederlands, Harcore (of muziek dat eindigt op 'core') is, verder vindt ze alles wel best.
    Titel: Didn't know love could be this way?
    Welke voetballer moet er als 'hoofdrol'?: Eentje die je zelf leuk vindt?

    Jij wilt die rol echt heel graag o-o


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Rol: Vriendin van MIJN Sergio Ramos. Ahdoh.
    Naam: Kyra Emelle
    Achternaam: Rivera Sanchez
    Leeftijd: 21
    Karakter: Prettig gestoord, staat altijd voor haar vrienden klaar. Fanatiek, kan ongelofelijk chagrijnig zijn, maar is meestal heel vrolijk.
    Foto + Beschrijving: Klik. Lang slank. -goh wat origineel- groenblauwe ogen en lang steil bruin haar. Draagt het liefst korte broeken/ lange skinnies met een leuk topje.
    Angsten: Ehm, kwallen, inktvissen. Sergio kwijtraken.
    Extra: Heeft Sergio ontmoet toen hij nog maar net bij Real Madrid speelde, maar is vrij snel daarna naar Barcelona verhuist door problemen. Woont daar nog steeds, en ja dat is niet echt handig. Sergio wil het liefst dat ze bij hem komt wonen.
    Heeft een katje; Diablo
    Titel: My own fairytale.
    - And I thought he was fiction.
    - Prince in the [kleur] shirt. -ligt aan speler waar het over gaat-
    Welke voetballer moet er als 'hoofdrol'?: CR? (nerd) Dat is het eerste wat ik hierbij dacht. Wat dacht je van Robinho? Of Cesc. Sergio is van mij. Leo? -geen ibi, die vind ik hier niet geschikt voor- David Villa :9~
    Nee Piqué, Agger. Ehm. Dit is best wel moeilijk.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2010 - 18:29 ]


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Zomaar zonder mij schrijven? -cryyyyyyyy- (krul)(krul)


    Smiling but close to tears.

    Argentinia schreef:
    Zomaar zonder mij schrijven? -cryyyyyyyy- (krul)(krul)

    De vólgende keer schrijven we wel met z'n drie. Pfoe dan moet ik zeven verhalen schrijven o-o


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Portugal schreef:
    (...)
    De vólgende keer schrijven we wel met z'n drie. Pfoe dan moet ik zeven verhalen schrijven o-o

    Haha, succes. (flower)
    Trouwens, willen jullie het zeggen als het eerste deel der is.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.