• Want dit's em junge. (krul) Casanova en Portugal die samen gaan werken haha :9~

    De zeventienjarige Riley Valdez werd door haar vader iedere avond een verhaal voor het slapen gaan verteld, toen ze vijf jaar was. Steeds weer ging het over een meisje dat verliefd zou worden op een voetballer genaamd [...] en samen zouden ze een hoop problemen doorstaan maar ze stonden altijd sterk. Ze was zo onder de indruk van het verhaal en geloofde het zodanig dat ze alleen relaties aanging met voetballers, maar wel onbekende amateurs. Twaalf jaar later gaat Riley naar Zuid-Afrika voor het WK en ziet daar de knappe bekende voetballer die precies de naam draagt als in het verhaal van haar vader.

    Beste vriendin:
    Vriendinnen:
    Vriendinnetjes van voetballers.

    De volgende rollen zijn bezet:
    Vriendinnetje Cristiano Ronaldo: Portugal
    Vriendinnetje Lionel Messi: Casanova.

    Vriendinnetje Ibrahim Afellay: Reckless
    Vriendinnetje Fernando Torres: ImNotOkay
    Vriendinnen: Carcass, Genius.
    Eerste Vriendinnetje van Simon Kjaer: Denmark
    Vriendinnetje David Villa: VivaEspana
    Vriendinnetje Keisuke Honda: Merte
    Vriendinnetje Sergio Ramos: Argentina
    Beste vriendin Simon Kjaer en later zijn vriendinnetje: Guitarsolo
    Vriendinnetje van Hidetoshi Nakata: Lunalight
    Vriendinnetje van Dirk Kuijt: Luxury
    Vriendinnetje van Argentinia: Mark Gonzaléz

    Rol:
    Naam:
    Achternaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Foto + Beschrijving:
    Angsten:
    Extra:
    Titel:
    Welke voetballer moet er als 'hoofdrol'?:

    Alles invullen anders krijg je de rol niet! En wij kiezen niet de eerste maar de beste.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2010 - 16:29 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Portugal schreef:
    (...)
    Oh okay :9~


    :3


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Die titel vind ik gewoon dramatisch grappig.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Mijn titels zijn altijd dramatisch grappig (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Rol: Best friend Simon Kjaer, en later zijn vriendinnetje (Neh neh, Denmark)
    Naam: Jess(ica)
    Achternaam: Davids.
    Leeftijd: 21.
    Karakter: Jess is een serieus meisje wat niets met voetballen heeft. Ze háát het zelfs. Ehm, sportief, arrogant tegen bitches, Verlegen tegen vreemden. Ze is creatief, want ze is een van s'werelds beste tekenaars.
    Foto + Beschrijving: Volgt.
    Angsten: Jess is bang voor dat ze een loser wordt genoemd, en dat niemand haar meer leuk vind, dat zelfs haar beste vrienden haar zijn vergeten. Jess wilt niet vergeten worden, zelfs niet als ze dood is.
    Extra: Jess heeft een tattoo op haar schouderblad van een draak, en is de béste vriendin van Simon Kjaer.
    Titel: The Fairytale of the future.
    Welke voetballer moet er als 'hoofdrol'?: Ah, Suarez, vooral omdat Amber hem een Ajaxied vind
    .

    Hahaha, In dít verhaal mag jij hm hebbeen :3 Ik neem Ehr. Ik wil eeeeeehm. Ik wil em. Dus ik ga hem toch invlullen :3


    SLOAN.

    Guitarsolo schreef:
    Rol: Best friend Simon Kjaer, en later zijn vriendinnetje (Neh neh, Denmark)
    Naam: Jess(ica)
    Achternaam: Davids.
    Leeftijd: 21.
    Karakter: Jess is een serieus meisje wat niets met voetballen heeft. Ze háát het zelfs. Ehm, sportief, arrogant tegen bitches, Verlegen tegen vreemden. Ze is creatief, want ze is een van s'werelds beste tekenaars.
    Foto + Beschrijving: Volgt.
    Angsten: Jess is bang voor dat ze een loser wordt genoemd, en dat niemand haar meer leuk vind, dat zelfs haar beste vrienden haar zijn vergeten. Jess wilt niet vergeten worden, zelfs niet als ze dood is.
    Extra: Jess heeft een tattoo op haar schouderblad van een draak, en is de béste vriendin van Simon Kjaer.
    Titel: The Fairytale of the future.
    Welke voetballer moet er als 'hoofdrol'?: Ah, Suarez, vooral omdat Amber hem een Ajaxied vind
    .

    Hahaha, In dít verhaal mag jij hm hebbeen :3 Ik neem Ehr. Ik wil eeeeeehm. Ik wil em. Dus ik ga hem toch invlullen :3


    Toch maakt het me niet uit, al krijg ik hem niet, xD ik ga het verhaal toch wel lezen, en je blijft nog steeds goed :)


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Verdeel die rollen nou maar Rose :9~


    we've only said goodbye with words

    Als Amber over 10 minuten nog niet online is dán ga ik ze verdelen :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Lol, wat een drama


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Portugal schreef:
    Als Amber over 10 minuten nog niet online is dán ga ik ze verdelen :9~

    Goedzo. (flower)


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Ik ik wil Kjaer. En anders mag Denmark hem hebben haha


    SLOAN.

    Portugal schreef:
    Als Amber over 10 minuten nog niet online is dán ga ik ze verdelen :9~


    Hahah, oke. Maar ik ben weg want seizoenfinale van mijn soap is op tv. :9~ Morgen ga ik beginnen met mijn niet zo geniale WK story. Doei Rose. :Y)


    we've only said goodbye with words

    Amber is nog niet Online ö


    SLOAN.

    Oke ik ga bekend maken.
    En doei Mozarella D:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Als ik Sergio maar krijg vind ik alles best. :Y)


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Geef mij maar Mark Gonzalez. (krul)
    Met zn grappige hoofd. :9~


    Smiling but close to tears.