• Ik vroeg me af wie daar last van heeft?
    Ik ben niet zozeer bang voor de dood van mezelf maar ik ben vooral bang voor de dood van mensen om me heen en dan vooral mijn vader omdat mijn moeder is overleden ben ik bang dat mijn vader ook dood gaat, en dat ik dan geen ouder meer heb.
    Wie heeft dat ook wel?
    x.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik. Ik kan mijn ouders nog niet missen. Er zijn ook nog een heleboel dingen die ik nog wil doen en meemaken.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ik ben eigenlijk nergens bang voor. Ik ben niet zo'n iemand die gaat denken 'Elke dag kan mijn laatste dag zijn', en ook voor vrienden of familie. Nop, ik ben hier niet bang voor. Wel natuurlijk wanneer iemand op het punt staat om... nja...


    I live for the applause, you will die for it.

    njah...ik heb het ook wel, mijn moeder is net genezen aan borstkanker. Maar ben bang dat het terug komt of dat ik het krijg O.o

    [ bericht aangepast op 16 juni 2010 - 17:06 ]


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    Héél soms. Maar je moet gewoon genieten van de tijden die er nù zijn, samen met je vader ;d


    Life begins at the end of your comfort zone

    Ik ben voor mezelf niet bang. Ik vind het niet erg of eng om dood te gaan. Maar als één van me vrienden of familieleden dood zou gaan, zou ik dat wel echt heel erg vinden.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Denmark schreef:
    Ik. Ik kan mijn ouders nog niet missen. Er zijn ook nog een heleboel dingen die ik nog wil doen en meemaken.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ik ben er heel bang voor..
    Als er iemand dood is of gaat van op tv ofzo dan denk ik altijd van zo rap kan het gedaan zijn, en dan word ik bang enzo, en ik probeer dan aan iets anders te denke ma ja :X
    Ik denk altijd aan de dood, en ik haat het en ik denk er al (bijna) heel men leven aan :X


    Stop wishing, Start doing..

    Ik ben bang voor mijn eigen dood. Als ik eraan denk, krijg ik het echt letterlijk benauwd (:


    Home is now behind you. The world is ahead!

    ik ben er absoluut niet bang voor. ik ben vorige zomer mijn opa verloren en mijn oma was al overleden. alle bij van mijn moeders kant. ik heb mezelf ook gewoon echt aan gepraat dat bang zijn voor de dood het zelfde is als een klein kind dat bang is voor het donker, veroorzaakt door verhalen en sprookjes.

    zo denk ik er over en zo zorg ik dat iedere angst verdwijnd. het leven is gewoon moeilijk en je zult veel dingen mee maken maar dat maakt je wel wie je bent.


    ik ben niet perfect, ook al zou je het wel zeggen.

    Dat had ik vroeger heel erg. Ik ben er overheen gestapt en heb nu een positieve instelling: Leef, want je valt niet 2 keer met je dikke ass op de aarde!


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik niet, wel bang voor de manier waarop. Soms denk ik echt wel eens van 'Zal ik lijden als ik doodga?'


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Caithlyn schreef:
    Dat had ik vroeger heel erg. Ik ben er overheen gestapt en heb nu een positieve instelling: Leef, want je valt niet 2 keer met je dikke ass op de aarde!


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Sinds 2 weken denk ik er veel meer over na. Ik heb in 2 weken nogal vaak slecht nieuws gekregen, daar wordt je echt gek van..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Semetal schreef:
    Ik ben eigenlijk nergens bang voor. Ik ben niet zo'n iemand die gaat denken 'Elke dag kan mijn laatste dag zijn', en ook voor vrienden of familie. Nop, ik ben hier niet bang voor. Wel natuurlijk wanneer iemand op het punt staat om... nja...


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik heb precies hetzelfde. Over mijn eigen dood denk ik niet zo vaak na. Nouja, ik hoop dat ik niet veel pijn zal hebben...
    Maar inderdaad ben ik meer bang voor de dood van familie of vrienden...


    You are beautiful, you are love.