• Ik vroeg me af wie daar last van heeft?
    Ik ben niet zozeer bang voor de dood van mezelf maar ik ben vooral bang voor de dood van mensen om me heen en dan vooral mijn vader omdat mijn moeder is overleden ben ik bang dat mijn vader ook dood gaat, en dat ik dan geen ouder meer heb.
    Wie heeft dat ook wel?
    x.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik niet.
    Ik heb wel elke dag opnieuw dat ik zoiets heb van; misschien ga ik vandaag dood.
    Of als ik ga slapen; misschien word ik wel niet meer wakker.
    En ik denk veel na over de manier waarop ik zal sterven, ik ben onbewust allemaal dingen aan het verzinnen waarop ik zou kunnen doodgaan. Ook veel wrede moord manieren komen in me naar boven. Hoe meer ik erover nadenk, hoe mooier en fascinerender ze klinken. Ik moet die plannen echt een keer kwijt want ik ga doooood van frustratie.
    Ik denk maar dat ik gauw een nieuwe story over agressieve moorden moet bedenken.

    Maar of ik er bang voor ben? Nee. Het enige waar ik bang voor ben is dat er na de dood nog een soort van leven is, maar je dan niet meer dood kan gaan omdat je dat al bent, voor ALTIJD. Tot de oneindigheid voortleven. Dat zou ik echt niet trekken.

    Edit; natuurlijk moet ík weer een ultra lange reactie achterlaten.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2010 - 23:57 ]


    Scream for mercy!

    Als je je bewust bent van de dood dan haal je het meeste uit de tijd die je hebt (niet dat ik dat doe ofzo, zit om 00:10 achter de pc terwijl ze eigenlijk moet leren xD)


    Procrastination is the art of keeping up with yesterday

    Ik ben alleen bang voor hoogtes, en spinnen. Voor de rest ben ik nergens bang voor.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben niet bang voor de dood, ook niet voor die van familie en vrienden. Natuurlijk denk ik wel eens van: "wat als..." maar het is niet zo dat ik daar vaak bij stil sta.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    De dood is een verlossing van het leven.
    Het lichaam blijft misschien op aarde, maar de ziel gaat naar het volgende leven.
    Een plek waar het beter is.
    Op aarde moet je jezelf verbeteren zodat het goddelijke zelfs nog goddelijker zal zijn, omdat je al heel goed bezig was in het leven.
    En als je jezelf verbeterd, word je zelf ook gelukkiger.
    Natuurlijk is het niet leuk om iemand te zien overlijden, je mist diegene.
    Maar denk eraan dat die persoon naar iets veel beters gaat, waar het makkelijker is om gelukkig te zijn.

    Heel droog gezegd;
    Het leven is de hel, en je moet sterven om in de hemel te komen.

    succes <3

    SHARRxAngel schreef:
    De dood is een verlossing van het leven.
    Het lichaam blijft misschien op aarde, maar de ziel gaat naar het volgende leven.
    Een plek waar het beter is.
    Op aarde moet je jezelf verbeteren zodat het goddelijke zelfs nog goddelijker zal zijn, omdat je al heel goed bezig was in het leven.
    En als je jezelf verbeterd, word je zelf ook gelukkiger.
    Natuurlijk is het niet leuk om iemand te zien overlijden, je mist diegene.
    Maar denk eraan dat die persoon naar iets veel beters gaat, waar het makkelijker is om gelukkig te zijn.

    Heel droog gezegd;
    Het leven is de hel, en je moet sterven om in de hemel te komen.

    succes <3


    Door deze tekst ben ik gelijk minder bang om dood te gaan(cat)

    on-topic
    Ik ben niet bang voor de dood. Zolang ik een mooi leven heb geleefd, en niet al te langzaam en pijnlijk sterf, vind ik het goed;)
    En als ik dood ga, wil ik het liefst sterven in de plaats van iemand anders..
    Bijvoorbeeld dat ik dan iemand red van verdrinkingsnood, en dan zelf dood ga:$

    [ bericht aangepast op 17 juni 2010 - 11:43 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik ben d'r wel bang voor, maar het is niet zo dat ik er elke dag bewust mee bezig ben.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik was banger voor de dood vroeger. Toen kreeg ik het benauwd, en kon ik niet meer slapen. Ik ben er nu eigenlijk over heen gegroeid, en ben ik niet bang meer voor de dood, maar een beetje nieuwsgierig er voor, ik bedoel maar, wat staat er te wachten hierna, en hoe. Al geniet ik nu met volle teug van het leven, want ik weet dat het zomaar kan afgelopen zijn. Stiekem wil ik net zo zijn als mijn opa. Maar ik denk als ik 21 ofzo ben, en dan moet ik een hartoperatie, dat ik dan echt bang ga zijn, maar weet je. Als doodgaan net iets is als in slaap vallen bij narcose, dan ga ik het niet erg vinden.


    SLOAN.

    Hmm , ik totaal niet
    en ik ben ook niet echt bang voor andere sterfgevallen
    het is freaky , maar het lijkt me niet het einde vanz de wereld , ik heb zo het gevoel dat het moest gebeuren , iets zoals het lot.

    Ik ga er zelfs licht over , soms denk ik , wat is het ergste wat er kan gebeuren? Dood gaan. En dan denk ik , en dan? dan ben ik alweer op mij gemak (lol)

    Ik gebruik het ook als argument als m'n moeder begint te zagen over school omdat ik liever iets anders doe dan leren. dan zeg ik : 'Morgen lig ik misschien onder de banden van een auto , wat heb ik dan gehad aan leren?' geniet van het leven nu het kan.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2010 - 12:32 ]


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Semetal schreef:
    Ik ben eigenlijk nergens bang voor. Ik ben niet zo'n iemand die gaat denken 'Elke dag kan mijn laatste dag zijn', en ook voor vrienden of familie. Nop, ik ben hier niet bang voor. Wel natuurlijk wanneer iemand op het punt staat om... nja...


    Only losers can act the way you do

    Ik ben niet bang om dood te gaan maar om dierbaren te verliezen.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Nee, alles gaat dood op een dag, de ene sneller dan de ander.

    Ben wel bang om iemand waarvan ik veel houd te verliezen, maar verder niet echt ö


    I don't need words to feel those lips.

    Niet de dood zelf, wel de manier waarop.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Jep. Ik ben als de dood (Toepasselijke woordkeuze) dat er iets met mijn familie overkomt. Niet alleen ouders, ook mijn zus, opa oma, nichten, neven, tante, ooms.. Ik weet niet hoe ik er mee om zal gaan om een van hun te verliezen.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?