• ik heb tot de laatste seconde gewacht tot die coundown gedaan was voor de tickets voor die fanparty
    ik moest op refreach (ofsoiet) site drukken.
    Begint da te blokeren

    k start die site van th opnieuw op ,wil die ni meer oopstarte die site

    heeft er nog iemand van jullie dat voor?

    WANT IK WORD HIER F*CKING KWAAD VAN

    x eva

    gwoon de hele tijd probere heb k owk gedaan maar nu kom k erachter dat je 16 jaaar en ouder moet zijn

    BIJ MIJ IS DA OOK !!


    And all the girls in the front row scream your name.

    win je een kaart of een duo kaart?

    ik doe er niet eens aan mee, iedereen doet er aan mee, dus is de kans toch klein dat je het wint, dus doe ik er geen moeite voor(A)

    duo

    elke dag geven ze 10 keer 2 kaarten

    't Ligt soms aan de pc hoor ;
    sluit alles af , behalve de th-site ..
    en wacht ; wacht hééél lang =D


    /

    ik heb mij geregistreerd
    het zit zo xD GMOET 16 zijn
    als ge u registreerd en ge verzint een leeftijd en gwint dat staat op u ticket komt ge daar toe gaan ze u ticket met u Paspoort vergelijken dus klopt het niet hebj expres tot hamburg gereden
    dus mense doe het gewoon niet alsj geen 16 bent !


    Gilles (ll)

    whiehoeew gerigistreed
    ts in 1keer gelukt geen enkele keer geblokt xD ts een wonder
    ts een duo kaart morgen zeggen ze wie de 10finaliste zijn benje er niet bij moogde opnieuw registreren ^^ handig toch
    in totaal kun je 27 keer probere


    Gilles (ll)

    Bij iedereen slaagt da vast of wa dan ook.Maar je moet 16 zijn om mee te doen.

    omg! ik krijg een mail aan da ik gewonnen heb ofzo¨:O


    We'll never be as young as we are tonight

    pfff ik vind het gwn foking niet eerlijk... het is altijd voor 16 en ouder.. zo krijgen wij toch ook nooit een kans.. echt hoor.. altijd bij dat soort dinge bij dingen diej je echt leuk vind moet je 16 zijn nee nee echt een hele eerlijke kans krijgt iedereen hoor.. NOT!!


    A Noble was Born in Chaos

    ik sta ook geregisteerd! best lullig 30 november -_- 29 november vier ik mijn verjaardag

    Khep gewoon meegedaanxD terwijl ik 15 ben haha maarja boeiend als ik daar dan niet binnen kom. Dan blijf ik daar voor de deur staan want als ik daar eenmaal ben in Hamburg dan ga ik ook niet meer weg tot het dan afgelopen is dan heaxD

    pfff ik vind het gwn foking niet eerlijk... het is altijd voor 16 en ouder.. zo krijgen wij toch ook nooit een kans.. echt hoor.. altijd bij dat soort dinge bij dingen diej je echt leuk vind moet je 16 zijn nee nee echt een hele eerlijke kans krijgt iedereen hoor.. NOT!!


    Ik denk echt wel dat ze je daar niet buiten gaan laten staan omdat je geen 16 bent ...
    Er zijn toch zoveel wedstrijden waarvoor je bijvoorbeeld 16 of ouder moet zijn .. en op 't moment zelf kijken ze 'r niet naar ..


    /