• Hoop ik echt dat we reïncarneren.
    Dat geloof ik eigenlijk niet, maar helemaal dood zijn kan ik me niet voorstellen en een leven na de dood zou ik echt niet willen. Dan kan je gezellig vanuit de hemel of hel (of Tartarus of weet ik veel wat er allemaal is) gaan zitten kijken hoe je nabestaanden om je zitten te janken. Dat lijkt me echt niks.
    Dat bedacht ik me opeens, verder niet zo boeiend ofzo.


    Alis volat propriis

    Slimmert_O_


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik wil een geest worden en dan iedereen pesten die ik haatte toen ik nog leefde(duivel).


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Ik geloof ook dat we geïncarneerd worden. Als we dood gaan, dan kan onze geest twee dingen doen: Oftewel wordt hij direct herboren en oftewel blijft de geest op aarde dwalen totdat zijn opdracht op aarde is volbracht. Als die is volbracht, wordt die ook herboren in een andere vorm.

    Zo denk ik dat het is. Een cyclus van leven.


    Let the Night embrace you

    volgens mij is dood gewoon dood , ik geloof niet in van die zieltoestanden :')
    dus daarom moeten we genieten van elke seconde die we hier rondlopen ;D


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    ik denk hier nooit overna, omdat ik dit gewoon te ver gezocht vind.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    FATASS schreef:
    Ik wil een geest worden en dan iedereen pesten die ik haatte toen ik nog leefde(duivel).


    I'm joining.

    Ontopic; Ik heb er eigenlijk nooit zoveel over nagedacht..
    Het lijkt me raar, dat als je bijvoorbeeld een klein meisje tegenkomt, dat het bijvoorbeeld je oma zou kunnen zijn, in haar volgende leven o_o.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Mensen denken wel dat ze een ziel hebben. Maar het is bewegen dat het gewoon allemaal chemische processen zijn, en we bestaan uit cellen, die als we dood zijn weer iets anders gaan vormen. Maar veel mensen vinden het een eng idee om er niet meer te zijn, daarom houden ze ook vast aan godsdiensten/geesten etc.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Ik hoop niet dat ik reïncarneer want dan word ik vast een luis ofzo :Y)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik denk precies hetzelfde :3
    Ik hoop het zo, en ik vind het zo'n mooie gedachte,
    maar ik geloof er niet in en daar kan ik ook niet voor zorgen :]


    wth.

    FATASS schreef:
    Mensen denken wel dat ze een ziel hebben. Maar het is bewegen dat het gewoon allemaal chemische processen zijn, en we bestaan uit cellen, die als we dood zijn weer iets anders gaan vormen. Maar veel mensen vinden het een eng idee om er niet meer te zijn, daarom houden ze ook vast aan godsdiensten/geesten etc.

    Ja natuurlijk en dat + waarom we denken, zijn, doen, bestaan is gewoon toevallig ontstaan, zonder reden. En als we dood zijn is ook alles weer weg, zonder reden. Wetenschappers zijn mensen die zó graag antwoord op de 'waarom' vraag willen hebben, ook omdat ze bang zijn. Maar die zullen ze nooit vinden.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2010 - 18:08 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    FATASS schreef:
    Mensen denken wel dat ze een ziel hebben. Maar het is bewegen dat het gewoon allemaal chemische processen zijn, en we bestaan uit cellen, die als we dood zijn weer iets anders gaan vormen. Maar veel mensen vinden het een eng idee om er niet meer te zijn, daarom houden ze ook vast aan godsdiensten/geesten etc.

    Dan zou ik zeggen: waarom ben jij dan jij? Waarom ben jij niet mij? Waarom besta jij/ik sowieso?
    Dat zijn geen chemische/natuurlijke processen of iets dat met biologie te maken heeft.
    Waar of niet?(nerd)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Waarom stelt iedereen hier zo'n fylosofenvragen????:S


    Death is a promise

    CandyxKikk schreef:
    Waarom stelt iedereen hier zo'n fylosofenvragen????:S


    ja precies het is zo vergezocht ><'


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik zeg nooit geloof, ik zeg meestal ik weet, maar laat ik het zo brengen: Ik denk dat als je dood gaat dat je dan gewoon dood bent. klaar is klaar, hoor!


    "Let them eat cake!"

    CandyxKikk schreef:
    Waarom stelt iedereen hier zo'n fylosofenvragen????:S

    Je moet toch iets hebben om over na te denken? Het is helemaal niet ver gezocht, het is de zin van het leven :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.