• Hello,

    Zeiktopic hier. Okay. Misschien is het alvast even handig om m'n thuissituatie in het kort te horen.

    Mijn thuissituatie is, eh ja, verschrikkelijk kut. Ik heb, sinds m'n ouders op m'n tweede een vechtscheiding aangingen en ze elkaar ongeveer even graag zien als Hitler de Joden liefhad, tien jaar lang doordeweeks bij mijn moeder gewoond, tijdens de weekends bij mijn vader. Alleen begon het afgelopen jaar zwaar bergafwaarts te gaan met mij en werd ik weggehaald bij m'n moeder omdat men van mening was dat ze niet voor me kon zorgen - waar ik het geheel mee eens ben, omdat er thuis ook zo'n beetje Tweede Wereldoorlog heerst, en daar overdrijf ik echt niet in.

    Tot zover de geschiedenis dus.

    Nu sta ik officieel gedomicilieerd bij mijn vader, maar ga ik doordeweeks op internaat en wil de jeugdzorg/rechtbank/weet ik veel wat het is dat ik tijdens de weekends afwisselend bij moeder en vader ga, maar voorlopig blijf ik bij mijn vader. Daar zit ik nu dus ook, pas. Ik heb namelijk de vakantie bij mijn grootouders aan zee doorgebracht, wat best wel leuk was.
    Gisterenavond kreeg ik een sms'je van mijn vader dat er dozen met spullen in voor de deur stonden en dat hij ze in mijn studeerkamer had gezet. M'n moeder had me al verteld dat ze me mijn schoolspullen en wat kleren zou brengen, dus dat had ik wel verwacht. Het eerste wat ik deed toen ik een uur geleden thuiskwam, was dus naar boven gaan en de dozen checken.
    Wat zat erin? Well, letterlijk alles wat vroeger in mijn kamer heeft gezeten. Alles, behalve mijn bed en de kasten dan.
    De hele inhoud van mijn kleerkast. Papieren van jaren en jaren geleden, sommige foto's, zelfs nog uit de jaren 90, van toen m'n ouders nog happy samen waren. Al mijn boeken, inclusief oude studieboeken van de kleuterklas. Tekeningen, kaartjes en foto's van mij als baby en als klein meisje. Een cd van Queen die mijn moeder op mijn zevende voor me had gebrand omdat ik die mannen met hun gitaren en krachtige stemmen en mooie liedjes met Nieuwjaar op tv had gezien en ik ze nog eens wilde horen. Cadeautjes die ik met kerst vorig jaar heb gekregen. Een boek van One Direction dat ik in mijn 1D-fangirl-periode van een maand had gekregen. Ze heeft zelfs mijn opbergkastjes voor prulletjes van de IKEA, die er ongeveer zo uitzien, van de muur losgeschroefd en mee op straat gedropt. Kortom, mijn hele leven, letterlijk alle bezittingen van dertien jaar, heeft ze in twaalf van die hele grote, kartonnen dozen die je gratis in de supermarkt kunt krijgen, gedaan en voor de deur gezet.
    Nou ja. Ik kan op z'n zachtst gezegd wel zeggen dat het eerste dat in me opkwam, "holy fucking shit, wat krijgen we nu" was. Ik voel me nu ergens best wel rot, want ik heb het gevoel dat ik uit de familie ben gezet, dat dit een soort vaarwel is, dat ik niet meer hoef terug te komen. En nu ben ik die cd van Queen aan het beluisteren en voel ik me vreselijk nostalgisch omdat al die herinneringen weer naar boven komen. Morgen ga ik alles uitpakken en plaats vrijmaken om al mijn bezittingen op te bergen. Ik heb nog één sms'je van haar gehad: Je vindt je taken, toetsen en boeken tussen de rest, die moet je zelf uitzoeken. Dag, schattie. Ze heeft me nooit in haar leven schattie genoemd, verdomme.

    Aha, dat moest ik even kwijt, sorry voor het lange zeurverhaal waar waarschijnlijk toch niemand in geïnteresseerd is. :'D

    [ bericht aangepast op 30 aug 2014 - 23:49 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Awh, Lottatje...
    Let me hug you!


    16 - 09 - '17

    aw damn dit is niet niks :/ Hugs en er zijn wel mensen in geinteresseerd ik vind het ook echt vet klote voor je weet alleen niet zo goed wat ik erop kan zeggen :/ Maar mijn inbox staat altijd open als je iets kwijt wil.


    Everything should have a balance, There is no light without darkness.

    Soe schreef:
    Awh, Lottatje...
    Let me hug you!




    precies dit ^^

    En ik snap precies hoe je voelt, je kunt altijd een berichtje sturen via Q of whatsapp


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ben ik de enige die dat "schattie" best spottend vind klinken dan?
    En, wat ongelofelijk rot voor je!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    ^ Ik denk eerlijk gezegd niet dat het spottend bedoeld was. ;3
    Bedankt voor jullie lieve reacties. <3


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Misschien ben ik gewoon wantrouwig daarin dan, maar goddank dat ze het niet zo bedoelde.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    God, ik heb wel eens met je gepraat – maar echt kennen, dat is niet het geval. Waarom zit ik hier dan bijna te huilen? Je hoeft misschien geen medelijden, of betutteling, maar dit vind ik zo onmogelijk zielig.
    Veel sterkte, Lotta. Als je goesting hebt om met een volkomen vreemdeling te praten, mijn GB/PB zijn er voor je.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28


    Your make-up is terrible

    Ik snap wel dat het zo hard aankomt en dat je je erg rot voelt.

    Heel veek sterkte. Mn pb staat open voor je


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Soe schreef:
    Awh, Lottatje...
    Let me hug you!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Lottatje :c.
    Ik hoop echt heel, heel, heel erg voor je dat het snel goed komt en dat je het enorm, geweldig, fabuleus leuk gaat krijgen bij je vader. c:

    Als je met iemand wilt praten, je weet me altijd te vinden.
    Geef me trouwens 2 minuten, ik kom naar België je knuffelen.



    Een 1D periode? O_o Damn gurl

    [ bericht aangepast op 31 aug 2014 - 11:36 ]


    wat was dit ookalweer

    Morticia schreef:
    Ben ik de enige die dat "schattie" best spottend vind klinken dan?
    En, wat ongelofelijk rot voor je!


    Nee je bent niet de enige


    Firm believer of all that is magic

    Dat 'schattie' klonk meer als een: 'Ik ben nu van je af, dus lekker rust-schattie.' Dunno, denk daar altijd cryptisch/slecht over :').


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ah meid, dat is echt ontzettend rot :c
    Voel je welkom om met me te praten als het even niet gaat.

    Ik hoop dat je - je snel wat beter mag voelen.


    26 - 02 - '16

    Ik vind het echt heel zielig voor je en ik hoop dat het inderdaad snel beter gaat met de band tussen jou en je moeder, want dit klinkt echt heel vervelend.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.