• Mijn laptop is net besteld bij de Neckermann. Woehoe. Mijn vader gaat 'm per maand betalen, want wij kunnen dat bedrag niet in een keer missen. Ja, dan betaal je extra, I know..
    Ik had een vraagje, er staat dat je een e-mail krijgt.. Staat daar een bevestigingscode in? ;$
    De oude computer is de enige computer waar mijn vaders e-mail het doet, en die computer is helemaal naar de kloten. Hij kan maar 5 minuten aan, daarna valt hij uit door de 10000000000en virussen..

    Weet iemand dat? (krul)
    Want ik ben echt zoooooooooooo genaaid als dat moet..
    En ik haat het dat je voor 21:00 moet bestellen. Ik was er 5 minuten te laat mee, nu moet ik een dag extra wachten. *grom*


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    aaahw.
    Mijn laptop heb ik besteld bij Dell, dus ik weet het niet ;(


    Life is hard and then we die

    Ik heb geen idee. Ik heb nog nooit iets bij Neckermann besteld.


    Destroy what destroys you.

    Als ie verstuurd wordt wel ja, zegt mijn papa.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Shokubeni schreef:
    Als ie verstuurd wordt wel ja, zegt mijn papa.


    Moet je dan percé bevestigen of komt hij anders ook wel? Wij kunnen serieus die mail niet meer in.. +__+ *vervloekt de oude computer*


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    IvoryCoast schreef:
    (...)

    Moet je dan percé bevestigen of komt hij anders ook wel? Wij kunnen serieus die mail niet meer in.. +__+ *vervloekt de oude computer*


    Ja, hij zegt van wel. Maar, kun je dan niet inloggen op een andere computer bij de buren of zo, of bij vrienden?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Shokubeni schreef:
    (...)

    Ja, hij zegt van wel. Maar, kun je dan niet inloggen op een andere computer bij de buren of zo, of bij vrienden?


    Nee, want op onze nieuwe computer kunnen we dat rotaccount van mijn vader niet openen. Fuck, ik haat de neckermann. Maar, als je uit dat boekje besteld.. Dan hoeft dat niet, dus ik ga smeken dat het niet hoeft en anders dwing ik mijn vader om er heen te bellen.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Neckermann .. dat is toch een reisbureau? :/


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Same schreef:
    Neckermann .. dat is toch een reisbureau? :/

    Zwamworst x'd
    Grapje hoor. (flower)


    Where there is a sea there are pirates...

    IvoryCoast schreef:
    (...)

    Nee, want op onze nieuwe computer kunnen we dat rotaccount van mijn vader niet openen. Fuck, ik haat de neckermann. Maar, als je uit dat boekje besteld.. Dan hoeft dat niet, dus ik ga smeken dat het niet hoeft en anders dwing ik mijn vader om er heen te bellen.


    Als je gewoon zegt dat je de mail niet kán bevestigen krijg je heus wel een andere manier hoor. (krul)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Sutherland schreef:
    (...)
    Zwamworst x'd
    Grapje hoor. (flower)

    Ik ben geen zwamworst! x'D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Er staat op de site: Heeft u uw e-mailadres achtergelaten, dan krijgt u een ontvangstbevestiging in uw mailbox.

    Dus ik heb besloten dat het niet superbelangrijk is en dat mijn laptop er vrijdag MOET zijn, want anders word ik heeeeeeeeeeeeel erg boos. (krul)
    Ik heb geen geduld, haha.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'