• Guitarsolo en Denmark hebben de WK-fever. Het is niet zo goed. En jullie gaan natuurlijk nooit raden welke voetballer wij gaan gebruiken als hoofdrolspeler...

    Simon Kjær


    Loveletters of a Stranger

    Araya schrijft brieven, aan een persoon. Een persoon die in het Denemarkse team van voetbal zit. Alleen weet Araya niet dat ze brieven schrijft met Simon Kjaer. Zal Simom ooit vertellen dat hij een profvoetballer is, en zal Araya er op een andere manier achterkomen?
    De antwoorden worden geschreven.


    Je kunt je natuurlijk altijd nog aanmelden als een vriendinnetje van een voetballer, maar je kunt je ook aanmelden als een vriend/vriendin van Araya of Simon.


    Beste vriendin van Araya: Riddikulus
    Vriendinnen van Araya: GossipSas
    Beste vriendin van Simon: xVERVEINE
    Vriendin van Messi: Casanova
    Vriendin van Ronaldo: Portugal
    Vriendin van Ramos: Argetina
    Vriendin van Torres: Italie
    Vriendin van Kuijt: Luxury
    Vriendin van Van Persie: Jimataku
    Vriendin van Affelay: Reckless

    Lijstje die je in moet vullen van ons:
    Rol:
    Naam:
    Achternaam:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk en/of Foto:
    Verliefd/relatie:
    Extra:
    Titel?:

    We nemen niet de eerste maar de beste

    [ bericht aangepast op 20 juni 2010 - 12:17 ]


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Deel 1 staat er al hoor Bella, kijk maar op mijn profiello


    SLOAN.

    en hier ergens staat een link :)


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Sandraaaaaaa. ik ga je smeken of ik Cristiano ná Riddikulus mag. -smeek smeek- (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Jammer hoor. Geen van Van Persie. )':


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Rooosseeee. Lotte stuurde me ook al een mail. Ik vind het wel goed. We kunnen je natuurlijk ook ruilen met Riddikulus, maar dat vind ik ook zielig voor haar.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Denmark schreef:
    Rooosseeee. Lotte stuurde me ook al een mail. Ik vind het wel goed. We kunnen je natuurlijk ook ruilen met Riddikulus, maar dat vind ik ook zielig voor haar.

    En toen snapte ik niet wat je bedoelde haha (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Rol: Toekomstige vriendin van Georgios Samaras
    Naam: Xenia
    Achternaam: Galiatsos
    Nationaliteit: Half Nederlands en half Grieks
    Karakter: Xenia is een meisje dat zich vaak stoer en gevoelloos opstelt, terwijl ze eigenlijk heel erg gevoelig, verlegen en emotioneel is. Xenia is vriendelijk, lief en diervriendelijk. Ze houd erg van feesten en gaat dan ook helemaal los.
    Uiterlijk en/of foto: Xenia heeft lang stijl zwart haar en donkerblauwe ogen. Ze heeft een prachtige en stralende glimlach en een prachtige blanke en gladde huid. Door het vele zwemmen wat Xenia doet, is haar postuur erg slank.
    Verliefd/relatie: Stiekem verliefd op Georgios Samaras
    Extra: Xenia doet aan wedstrijdzwemmen, waarmee ze vier keer wereldkampioen werd. Xenia houd ook erg veel van dolfijnen, dat vind ze werkelijk waar prachtige beesten. Wat bijna niemand weet is dat Xenia een tongpiercing heeft.
    Titel?: Reading My Message!

    Het draait allemaal om Ronaldo he :9~


    we've only said goodbye with words

    Eh, jah:O(A)


    SLOAN.

    xD


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Reckless schreef:
    Het draait allemaal om Ronaldo he :9~

    Ja want like, hij is omin lekkeeeeer :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Rose, look up :)


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Denmark schreef:
    Rose, look up :)

    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa YEAAAAAH :3 ;'DDD. Ik hou van jullie :9~ (krul)

    [ bericht aangepast op 17 juni 2010 - 17:17 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Jah, hehe. Je hebt hem :3 Verdikkeme, ik wil er verder voor schrijven, briefvorm schrijven is heerlijk!


    SLOAN.

    Guitarsolo schreef:
    Jah, hehe. Je hebt hem :3 Verdikkeme, ik wil er verder voor schrijven, briefvorm schrijven is heerlijk!

    Gaaaa schrijveeeee (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3