• Guitarsolo en Denmark hebben de WK-fever. Het is niet zo goed. En jullie gaan natuurlijk nooit raden welke voetballer wij gaan gebruiken als hoofdrolspeler...

    Simon Kjær


    Loveletters of a Stranger

    Araya schrijft brieven, aan een persoon. Een persoon die in het Denemarkse team van voetbal zit. Alleen weet Araya niet dat ze brieven schrijft met Simon Kjaer. Zal Simom ooit vertellen dat hij een profvoetballer is, en zal Araya er op een andere manier achterkomen?
    De antwoorden worden geschreven.


    Je kunt je natuurlijk altijd nog aanmelden als een vriendinnetje van een voetballer, maar je kunt je ook aanmelden als een vriend/vriendin van Araya of Simon.


    Beste vriendin van Araya: Riddikulus
    Vriendinnen van Araya: GossipSas
    Beste vriendin van Simon: xVERVEINE
    Vriendin van Messi: Casanova
    Vriendin van Ronaldo: Portugal
    Vriendin van Ramos: Argetina
    Vriendin van Torres: Italie
    Vriendin van Kuijt: Luxury
    Vriendin van Van Persie: Jimataku
    Vriendin van Affelay: Reckless

    Lijstje die je in moet vullen van ons:
    Rol:
    Naam:
    Achternaam:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk en/of Foto:
    Verliefd/relatie:
    Extra:
    Titel?:

    We nemen niet de eerste maar de beste

    [ bericht aangepast op 20 juni 2010 - 12:17 ]


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Of ze zijn getrouwd :3


    SLOAN.

    Guitarsolo schreef:
    Of ze zijn getrouwd :3

    Of ze gaan niet mee naar het WK (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Of, er zijn te veel dingen niet leuk zijn.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Of 1 van jullie gaat gewoon verder. Haha :Y)


    we've only said goodbye with words

    Ik heb het al klaar, hij staat er zo op :)


    Rose, jij moet ook verder gaan :)


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Denmark schreef:
    Ik heb het al klaar, hij staat er zo op :)


    Rose, jij moet ook verder gaan :)

    Met welke van mijn 4 verhalen haha(krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Eh, die van ons :) Want dan kan ik ook verder


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Denmark schreef:
    Eh, die van ons :) Want dan kan ik ook verder

    Doe jij anders nu? want ik ga even eten en dan ga ik daarna wel schrijven (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Kan ook. Dan ga ik dat wel ff doen, ik had anders ook nog wel een ander verhaal waar ik aan kon werken.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Portugal schreef:
    (...)
    Met welke van mijn 4 verhalen haha(krul)


    Ja jonge Rose ö Heb je geen school ofzo? 4 verhalen jezus. Maar dat kan alleen een supergeniaaal persoon en wie is dat persoon? (cat)


    we've only said goodbye with words

    Rose xD


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Jesus, 4 verhalen. Ik moet ook nog 1 verhaal van mijn verder schrijven, maar daar heb ik geen inspiratie voor ö. Maar, ik schrijf nu verder voor Loveletters


    SLOAN.

    Reckless schreef:
    (...)

    Ja jonge Rose ö Heb je geen school ofzo? 4 verhalen jezus. Maar dat kan alleen een supergeniaaal persoon en wie is dat persoon? (cat)

    Ikkeeee. Eigenlik 6, want nog 2 met Renée én Samira maar daar moeten we nog aan beginnen haha. En ja ik heb school -repetitieweek- maar ik blijf toch wel zitten dit jaar dus who gives a fuck. (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Portugal schreef:
    (...)
    Ikkeeee. Eigenlik 6, want nog 2 met Renée én Samira maar daar moeten we nog aan beginnen haha. En ja ik heb school -repetitieweek- maar ik blijf toch wel zitten dit jaar dus who gives a fuck. (krul)


    Een woord Abrikoos : RESPECT.

    Nu ga ik spaghetti maken en daarna eten en daarna leren en daar voetbal kijken. Dus houdoe :} Tot morgen, abrikoosjes.


    we've only said goodbye with words

    ^^ dat is niet zo slim van jouw xD

    Ik schrijf ook miljoenen verhalen, en ik schrijf daar ook alleen aan als ik inspiratie heb, en als ik dat niet heb, doe ik het niet, niemand wacht erop. Behalve met verhalen die ik dan met mensen schrijf, daar bedenk ik altijd wat randoms mee, de ene keer heb ik heel veel inspi en de andere keer helemaal niks.

    Maar inderdaad, who gives a fuck xD


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.