• jhaa dr zijn ier al 2à3 topics over
    maar mensen luister nu toch
    iedereen zaagt hier van dat je 16moet zijn.
    jhaa ook ik vind dat erg , maar ik ben 16 waar ik heel blij om ben,
    maar jullie zitten nu allemaal te zeggen DE POT OP MET TH , ik ben toch geen fan meer,blablabla en al dieje zever
    maar mense ts nie TH of het manegment da daar iets aandoet ze
    das is de WET in duitsland ,onder de 16 mag je gewoon nog niet naar party's gaan en drinken enzo, jha je kan zeggen ik ga niet drinken alsof ze dat gaan geloven, je kan zeggen wat je wil,... ookal ben je 16jaar daar mag je maar uitgaan tot 24uur.
    drm is de party ook maar tot 23uur , dat iedereen zou weg zijn tegen 24 uur, mense begrijp dat nu eens
    dat het NIET TH is en NIET HET MANEGMENT
    maar WEL de WET in DUITSLAND !

    dus begrijp het gewoon, en ben je fan haak niet af van wege een domme party ofs , jaa ik noem het wel dom HET IS OVER DE HELE WERELD en er zijn maar 270mensen die geluk zullen hebben om een duoticket te winnen, en hoeveel THfans zullen daar niet aanmeedoen?
    besluit, doe eerst meee met de wedstrijd en win je kom dan een beetje zagen...
    btw doe niet mee onder een valse leeftijd , en zeg dan ik ga mijn ticket verkopen , GAAT NIET want hoogstwaarschijnlijk is het een afdrukversie en al u gegevens zullen daar op staan, dus degene die het dan koopt van u heeft u gegevens en zal ook niet binnen mogen ! .
    AMEN !! en ik wil hier nu geen gezeik van HET IS DOM de fans onder de 16 tellen niet meee boem ik ben geen fan meer <_< dat is ZIELIG !


    Gilles (ll)

    [AMEN/] (:

    ja das waar
    ge hebt gelijk
    daarom ben ik blij da ik al 16 ben :)

    ja das waar
    ge hebt gelijk
    daarom ben ik blij da ik al 16 ben :)

    dnkuu ,ik ben ook wl blij maar ga toch niet winnen,
    ik ben het gewoon beu dat iedereen hier van zaagt , het is nu eenmaal de wet van duitsland ,
    en ze zeggen allemaal wnr meer info over die party ewel ze hebben het en ze zijn weer niet blij die fans moeten veeeel te veel hebben <_<


    Gilles (ll)

    jhaa dr zijn ier al 2à3 topics over
    maar mensen luister nu toch
    iedereen zaagt hier van dat je 16moet zijn.
    jhaa ook ik vind dat erg , maar ik ben 16 waar ik heel blij om ben,
    maar jullie zitten nu allemaal te zeggen DE POT OP MET TH , ik ben toch geen fan meer,blablabla en al dieje zever
    maar mense ts nie TH of het manegment da daar iets aandoet ze
    das is de WET in duitsland ,onder de 16 mag je gewoon nog niet naar party's gaan en drinken enzo, jha je kan zeggen ik ga niet drinken alsof ze dat gaan geloven, je kan zeggen wat je wil,... ookal ben je 16jaar daar mag je maar uitgaan tot 24uur.
    drm is de party ook maar tot 23uur , dat iedereen zou weg zijn tegen 24 uur, mense begrijp dat nu eens
    dat het NIET TH is en NIET HET MANEGMENT
    maar WEL de WET in DUITSLAND !

    dus begrijp het gewoon, en ben je fan haak niet af van wege een domme party ofs , jaa ik noem het wel dom HET IS OVER DE HELE WERELD en er zijn maar 270mensen die geluk zullen hebben om een duoticket te winnen, en hoeveel THfans zullen daar niet aanmeedoen?
    besluit, doe eerst meee met de wedstrijd en win je kom dan een beetje zagen...
    btw doe niet mee onder een valse leeftijd , en zeg dan ik ga mijn ticket verkopen , GAAT NIET want hoogstwaarschijnlijk is het een afdrukversie en al u gegevens zullen daar op staan, dus degene die het dan koopt van u heeft u gegevens en zal ook niet binnen mogen ! .
    AMEN !! en ik wil hier nu geen gezeik van HET IS DOM de fans onder de 16 tellen niet meee boem ik ben geen fan meer <_< dat is ZIELIG !


    AMEN! Ik heb het hier al gezegd dat het gewoon de wet is [/anders geformuleerd, in ander topic, maar het kwam erop neer] En ja, ik zaag ook, en ja ik heb gister ook gezegd: I'm done with TH for a while, but for a while is waarschijnlijk tot morgenvroeg ofzo. Dan was gewoon even van de frustratie, nog geen 10min later zat ik weer te kwijlen op mijn posters, om het zo te zeggen ^^
    Hmpf, ik vind het ook dom, ik kan me zo ergeren aan sommige fans n_n


    Shakin' their ass like they just don't care.

    (...)

    AMEN! Ik heb het hier al gezegd dat het gewoon de wet is [/anders geformuleerd, in ander topic, maar het kwam erop neer] En ja, ik zaag ook, en ja ik heb gister ook gezegd: I'm done with TH for a while, but for a while is waarschijnlijk tot morgenvroeg ofzo. Dan was gewoon even van de frustratie, nog geen 10min later zat ik weer te kwijlen op mijn posters, om het zo te zeggen ^^
    Hmpf, ik vind het ook dom, ik kan me zo ergeren aan sommige fans n_n

    jaaah kheb da gelezen van u gistrn in een topic van i'm done ,.... kvond da wel grappig
    maar ik ben ook minder fan dan vroeger maar ik blijf gwn fan en gwn wachten op een concert, dvd,nieuwe cd , ik ga niet zeggen het duurt te lang ik haak af , want zie fans van paramore die krijgen in belgie,nederland nei vlug een concert hoor,(was gwn als voorbeeld)
    oh sommige fans ik erger mij dr soms zo hard aan dat ik ze een mep kan geven


    Gilles (ll)

    naja -

    ik was toch nooit van plan om mee te doen -
    alsof ik dat zou mogen
    mij pa vind het al erg als ik met mn vrienden naar de cinema of naart stad ga ;o
    dusja, stel je voor.. naar een party in duitsland


    en ik word pas in februari 16


    We're all going to hell, and I am driving the bus

    Amen !

    Phaha.. Ok , je hept wel gelyk x3


    A. ikmisje.

    (...)
    jaaah kheb da gelezen van u gistrn in een topic van i'm done ,.... kvond da wel grappig
    maar ik ben ook minder fan dan vroeger maar ik blijf gwn fan en gwn wachten op een concert, dvd,nieuwe cd , ik ga niet zeggen het duurt te lang ik haak af , want zie fans van paramore die krijgen in belgie,nederland nei vlug een concert hoor,(was gwn als voorbeeld)
    oh sommige fans ik erger mij dr soms zo hard aan dat ik ze een mep kan geven


    Nja, het was dus niet gemeen bedoeld ofzo van mij ^^
    But, ik ben ook minder fan, logisch na een jaar en 4 maanden. En ja, ik geef toe, in het begin deed ik mee met iedereen door Amerika uit te kakken enal, maar nu boeit het mij like 0% da ze in Amerika zitten, het is hun droom en ze doen in mijn ogen niets verkeerd. Tokio Hotel vergeet ons niet, ze komen terug, de dvd's/cd's komen er ook. Ja, we moeten een tijdje wachten, so what? Hoe langer we moeten wachten, hoe beter de muziek etc, mijn gedacht erover ^^
    Al moesten we nog een jaar wachten op een cd/dvd, ik heb geduld, en zal zeker niet afhaken! En ik heb ook veel zin om fans een mep te geven, like ze vragen véél te véél van TH, echt ze denken dat ze alles kunnen eisen n_n Ik ben blij dat er enkele mensen denken zoals ik en jij.


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Weetje das het zelfde in Be. Ik mocht vorige week vrijdar niet binnen in Thila Boom Boom ook een party maar ik had wel een kaart van 5euro gekocht. Ik mocht ni binnen om dk geen 16was maar zeg das dikke zver e ik ehb gwn gezegt me vriendinnen zen al binnen en die ehbbe gwn me ticket gescheurt en kmocht binnen da warte zelfse mensen van 13jaar -_-' dikke bullshit.
    Ik weet dat da strafbaar is maar iedereen doet zoiets dus boeie!!!


    *He's the one.

    das ook ni eerlijk tegen over de fans die geen zestien zijn. Weetge dan geve ze ma een party zonder alchol wij wordne nu wel ferm beoordeeld.


    *He's the one.

    das ook ni eerlijk tegen over de fans die geen zestien zijn. Weetge dan geve ze ma een party zonder alchol wij wordne nu wel ferm beoordeeld.

    Ploep, het is dé wet van Duitsland, je mag onder de 16 niet naar een party en geen alcohol drinken. Deal with it, zou ik zo zeggen ><


    Shakin' their ass like they just don't care.

    (...)
    Ploep, het is dé wet van Duitsland, je mag onder de 16 niet naar een party en geen alcohol drinken. Deal with it, zou ik zo zeggen ><


    Bby das ook In Be, dnek ej dat ik mij daar aan hou!!


    *He's the one.

    Helemaal waar.
    Ik ben dan net geen 16.
    Maar het kan me niet schelen x)
    Ik vind het wel grappig eigenlijk.
    En wat is er trouwens zo speciaal aan die fanparty?
    Zie je het al voor je; al die beveiliging enzo.
    Zet je er gewoon over.

    (...)

    Bby das ook In Be, dnek ej dat ik mij daar aan hou!!

    Zo'n fanparty met beroemdheden is totaal anders.
    Dit getuigd maar eens van je onvolwassenheid.

    SHUT up gij!!! Ik ben nu ni in een goeie bui dus zeg me nu hoe ik ebn wnt gij kent me ni!


    *He's the one.