• Kennen jullie dat je zit op msn te praten en elke keer loopt het gesprek zo:
    A: Hoi
    B: Hee
    A: Alles goed?
    B: Ja met jouw?
    A: Ook!
    B: Jij nog iets te vertellen?
    A: Nee jij?
    B: Nee
    en dan is ineens het gesprek afgelopen!
    Wie ergerd zich daar ook zo aan?
    Dan weet ik teminste of ik gek word of niet :P

    [ bericht aangepast op 17 juni 2010 - 18:43 ]

    Daarom zit ik dus maar zelden tot nooit op msn. (krul)
    Haat zulke gesprekken!


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik ben het wel met Acapella eens.
    Ik vind MSN sowieso niet zo geweldig =']
    Geef mij maar e-mail =D


    Life is hard and then we die

    volgens mij is het 'wie ergert' met een t ;D

    ik vind dat alleen erg als ik het een leuk persoon vind,anders boeit het me niet zo (
    :


    everybody needs a song.

    Boyiloveyou schreef:
    volgens mij is het 'wie ergert' met een t ;D

    ik vind dat alleen erg als ik het een leuk persoon vind,anders boeit het me niet zo (
    :
    *kijkt*
    *verbaast*
    Hee, je bent online =D!


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)*kijkt*
    *verbaast*
    Hee, je bent online =D!

    ja net =D !


    everybody needs a song.

    @Acapella
    @PUKKELxDING
    ook mee eens, en als je dan weer eens op MSN komt praat iedereen tegelijk tegen je!

    marjotjuh95 schreef:
    of er zijn van die mensen die doen dat, t/m hoe het gaat weetje. en dan opeens; hee, heb jij misschien de antwoorden van ...? of zoiets dan doen ze eerst even aardig . :S


    Snap ik, ik vraag dan direct wat moet je? En dan komt het haha ;D Nouja ik ben best random dus het ligt aan de andere persoon dan -lekker ego- Of nja ik praat tegen een stuk of 10 mensen elke keer, de rest is irritant.

    Ivan schreef:
    IK. En niet zo'n beetje ook. Werkelijk strontziek word ik ervan.


    All this dampness is damp.

    Ugh, da's verschrikkelijk. Hou je mond als je niks zinnigs te zeggen hebt. -motto- :Y)


    Great minds think alike.

    Miauw schreef:
    Dat vind ik echt zo irritant. Praat dan gewoon niet als je niks te vertellen hebt.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik had een tijd terug - ik was zo chagrijnig dat wil je niet weten - uiteindelijk nadat persoon nummer 8 had gevraagd hoe het met me ging in m'n msnnaam gezet: 'Het gaat prima met me, voor zover mogelijk. Dus laat verdomme niemand het meer vragen.'

    Zo nijdig kan ik er dus om worden. Als het echt niet goed met me gaat laat ik dat vanzelf wel merken daar heb ik echt de halve msnlijst niet voor nodig.


    No growth of the heart is ever a waste

    Of dan lullen ze opschool niks meer tegen je, en op msn de grootse veerhalen o.0 juist.


    Some angels have no wings.

    Ik vind het echt irritant, en daarom zet ik altijd in mijn naam dat ik bezig ben zodat ze niet tegen me praten. En als ze dat toch doen heb ik toch een 'reden' om niets terug te zeggen hahaha! :')

    das idd echt facking vervelend >.< heb ik ook altijd :')


    She said: I gotta find out for myself