• oke ff kort uitleggen :$
    ik heb al bijna 2 maanden een crush op een gast van mijn school
    en ik hou heel erg van zingen
    dus wou ik een liedje maken
    alleen 1 probleem
    ik kan geen liedjes schrijven
    dus...
    nu was mijn vraag wil iemand mij helpen????
    groetjes
    xxx
    (flower)(flower)

    [ bericht aangepast op 2 juni 2013 - 15:29 ]


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Ik zou als jongen heel hard schrikken als ik opeens een zelfgeschreven liedje kreeg van iemand die ik niet/nauwelijks ken. Als meisje trouwens ook, maar okee.
    Ik kan zelf geen liedjes schrijven dus ik kan je niet helpen.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2013 - 15:25 ]


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Zing gewoon een liedje van een bekende zanger(es)? Dat is even leuk, want een liedje schrijven is best moeilijk.


    Pretty is just a pretty word.

    - Sterker nog je ken helemaal niet schrijven -


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    - Sterker nog je ken helemaal niet schrijven -[/quote/]
    ja sorry ik zit hier met de ipad....


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    en ik wil het liedje niet perse aan hem laten horen ik moet gewoon mijn gevoelens in een liedje zien te krijgen :)


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Als jij jouw eigen gevoelens wil uitdrukken, kunnen wij jou echt niet helpen.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2013 - 15:31 ]


    Alleen maar tranen van geluk

    sommige mensen kunnen wel helpen
    bc they know my story
    ( sorry, ik heb geen flauw idee wrm ik dat zo schrijf)


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Vraag het dan aan de mensen die het verhaal wel weten.


    Reading a good book is like taking a journey.

    CityGirlx schreef:
    sommige mensen kunnen wel helpen
    bc they know my story
    ( sorry, ik heb geen flauw idee wrm ik dat zo schrijf)


    No offense, maar jij zegt dat jij jou gevoelens wil uiten, is het dan niet zo dat anderen je alleen tips kunnen geven, maar niet zozeer jou daar verder mee kunnen helpen? En omdat jij al aangeeft dat je een liedje wil schrijven, kunnen ze daar ook niet echt meer tips bij geven.
    Het klinkt misschien heel vaag, maar moet je niet gewoon schrijven wat in jou opkomt?


    Alleen maar tranen van geluk

    Schrijf anders gewoon op hoe je over hem denkt/wat je voelt. Zo verwerk je ook je gevoelens. Het hoeft toch niet perse een lied te zijn , probeer een gedicht of verhaal.


    Can't control my second personality

    ja...kijk, de tekst heb ik meestal wel maar de melodie klopt langs geen kanten
    als ik dat aan mijn zus vraag zegt ze dat ik het op een bekend liedje moet plakken, maar dat gaat dan niet
    oh damm ik ben gwn eencfaalkind :o


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    CityGirlx schreef:
    ja...kijk, de tekst heb ik meestal wel maar de melodie klopt langs geen kanten
    als ik dat aan mijn zus vraag zegt ze dat ik het op een bekend liedje moet plakken, maar dat gaat dan niet
    oh damm ik ben gwn eencfaalkind :o


    Nee joh, gewoon doen wat jij leuk vind klinken!


    Alleen maar tranen van geluk

    Elly4ever schreef:
    Schrijf anders gewoon op hoe je over hem denkt/wat je voelt. Zo verwerk je ook je gevoelens. Het hoeft toch niet perse een lied te zijn , probeer een gedicht of verhaal.


    Dan raad ik een gedicht aan, zo heb ik mijn vriend verovert:Y)

    even weer on topic, met een gedicht kun je goed spelen met gevoelens en dingen mooier uitdrukken


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    thx


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    kitty, jij hebt mijn verhaal van hem gelezen

    als je DE nieuwsflits ervan wil weten stuur dan ff pb


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3