• Vinden jullie dat een blank meisje samen kan met een zwarte jongen?
    Ik vind van wel, als je nu eenmaal verliefd wordt kan je de toch niets aandoen? Over laatst was ik naar een tv-progamma aan het kijken op vt4 of 2be ik weet het niet meer, en dat ging over skinheads en nazi-mensen. Serieus dat was niet normaal. Een moeder leerde haar kinderen liedjes te zingen over zwarte te vermoorden etc.


    No regrets, just love

    OMG:O dat vind ik best wel laf van die moeder. & yup ik vind het kunnen

    [ bericht aangepast op 5 nov 2010 - 23:27 ]


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Ja, dat kan.
    Ik vind dat best wel schattig om te zien dan.
    Vooral als er dan ook nog hun lichtbruin kindje bijloopt.:9~
    En zo'n dingen vind ik echt belachelijk, joh.


    effort never betrays you

    Lipsy schreef:
    Ja, dat kan.
    Ik vind dat best wel schattig om te zien dan.
    Vooral als er dan ook nog hun lichtbruin kindje bijloopt.:9~
    En zo'n dingen vind ik echt belachelijk, joh.


    Een moulatje, of hoe schrijf je het hahah :D meestal zijn dat zooo'n prachtige kinderen oh!


    No regrets, just love

    natuurlijk vind ik het kunnen. Je bepaald toch zelf met wie je omgaat. Mensen kunnen soms zo bevooroordeeld zijn.


    And in that moment, we were infinite.

    omg?

    Ik vind het gewoon kunnen hoor, liefde heeft geen grenzen, denkik :')

    Ik voel me altijd zo aangesproken met zwart want ik ben donker
    Waarom zou dat niet kunnen weet je? Ik bedoel, uit bijv. een donkere man en een lichte vrouw komen altijd mooie kindjes voort. Het is echt vreemd dat mensen zo over andere mensen kunnen denken en zo.


    you're my favourite part of the day ~

    Lipsy schreef:
    Ja, dat kan.
    Ik vind dat best wel schattig om te zien dan.
    Vooral als er dan ook nog hun lichtbruin kindje bijloopt.:9~
    En zo'n dingen vind ik echt belachelijk, joh.


    Only losers can act the way you do

    CescKwijler schreef:
    Ik voel me altijd zo aangesproken met zwart want ik ben donker
    Waarom zou dat niet kunnen weet je? Ik bedoel, uit bijv. een donkere man en een lichte vrouw komen altijd mooie kindjes voort. Het is echt vreemd dat mensen zo over andere mensen kunnen denken en zo.


    Je had die mensen moeten bezighoren.. Ze zeiden heel de tijd dat wij gebrainstormed waren en dat ze weer een civil war wouden.. (Het was ergens in Amerika of course)


    No regrets, just love

    Lipsy schreef:
    Ja, dat kan.
    Ik vind dat best wel schattig om te zien dan.
    Vooral als er dan ook nog hun lichtbruin kindje bijloopt.:9~
    En zo'n dingen vind ik echt belachelijk, joh.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Lipsy schreef:
    Ja, dat kan.
    Ik vind dat best wel schattig om te zien dan.
    Vooral als er dan ook nog hun lichtbruin kindje bijloopt.:9~
    En zo'n dingen vind ik echt belachelijk, joh.


    Life is a beautiful struggle

    Lipsy schreef:
    Ja, dat kan.
    Ik vind dat best wel schattig om te zien dan.
    Vooral als er dan ook nog hun lichtbruin kindje bijloopt.:9~
    En zo'n dingen vind ik echt belachelijk, joh.


    None but ourselves can free our minds.

    CescKwijler schreef:
    Ik voel me altijd zo aangesproken met zwart want ik ben donker
    Waarom zou dat niet kunnen weet je? Ik bedoel, uit bijv. een donkere man en een lichte vrouw komen altijd mooie kindjes voort. Het is echt vreemd dat mensen zo over andere mensen kunnen denken en zo.

    Vaak zijn die mensen "gehersenspoelt" . Die zijn zo opgevoed,als je van jongst af aan dingen hoort is dat voor jouw de waarheid,die moeder leerde bijvoorbeeld haar kinderen zulke liedjes. Wij leren dat iedereen gelijk is dus is dat voor ons de waarheid, voor hun is dat de waarheid.
    Ik wil het niet goed praten of zo maar dat zie je gewoon heel vaak. Ik vind het ook niet goed,maar helaas is het zo.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Da was op 2B...heb ik ook gezien me die meisjes die aant danse ware op da hakekruis enzo


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Exercitus schreef:
    (...)
    Vaak zijn die mensen "gehersenspoelt" . Die zijn zo opgevoed,als je van jongst af aan dingen hoort is dat voor jouw de waarheid,die moeder leerde bijvoorbeeld haar kinderen zulke liedjes. Wij leren dat iedereen gelijk is dus is dat voor ons de waarheid, voor hun is dat de waarheid.
    Ik wil het niet goed praten of zo maar dat zie je gewoon heel vaak. Ik vind het ook niet goed,maar helaas is het zo.


    Die kinderen wisten zelfs niet eens waar het allemaal over ging.. Ze waren 11 ik vond het eigenlijk toch wel schandalig. Ze mochten zelfs niet naar school omdat de moeder vond dat ze geen goede dingen leerde ? Ik hoop voor die meisjes alleen dat ze later als ze daar weg zijn hun eigen mening nog kunnen vormen.


    No regrets, just love

    Mijn vriendin die nu hier is valt op negers dus.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse