• Een hele tijd geleden kocht ik de sims 3.
    Ik heb het een tijdje gespeeld, maar werd het beu en verwijderde het. Nu juist heb ik het opnieuw geinstalleerd maar nu is da vraag. Hoe speel je dat eigenlijk? Oke, gezinnen maken, centjes verdienen, huizen bouwen, eigenlijk gewoon 'leven'.
    Maar ik vind het leuker als je geen limiet op je geld hebt en kasten van huizen kan bouwen. Kan je dat via via doen? Ik had al iets gehoord van iemand van credits.. ofzo, maar hoe kom je eraan?

    Wie heeft er dit spel en kan mij meer uitleg geven aub? D:
    Alvast bedankt.

    Ehm dan heb je een code nodig.
    Die van de Sims 2 is Motherlode ofzo, maar voor 3 moet je even op Google zoeken (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Everything you need :3


    All this dampness is damp.

    Soldier schreef:
    Everything you need :3


    Hahhaaa thank you D:

    DE cheet van de sims 3 is ook gwn Motherlode


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    goudhaartje schreef:
    DE cheet van de sims 3 is ook gwn Motherlode


    Oke bedankt.
    Maar nu klink ik vast heel dom.. maar waar moet je dat invoeren dan? xp

    SHIFT + C + CTRL en dan komt er een wit balkje bovenin en daar moet je het intikken! (:

    Bij sims 3 moet je Shift c en ctrl indrukken en dan Motherlode intikken ^^ Dan krijg je geld :P


    .

    zo ver ik weet zijn de codes voor de sims 2 het zelfde als de sims 3, alleen heeft de sims 3 iets meer, maar dat moet je maar even op internet kijken, weet ook niet precies :)


    Nvt

    MaxMotives is trouwens dat alle balkjes van die mensen weer helemaal groen -gevuld- worden :3 Dat is ook wel handig.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Highway schreef:
    MaxMotives is trouwens dat alle balkjes van die mensen weer helemaal groen -gevuld- worden :3 Dat is ook wel handig.
    Ik grbruik dan deze: testingCheatsenabled [true/false] (allee sims 3) dan kan je zelf die balkjes verschuiven. Kan je ze zelf dus groener maken, of juist niet:D

    [ bericht aangepast op 18 juni 2010 - 22:29 ]


    The grass is not always greener on the other side

    Ik heb gehoord dat je ook kindjes kan maken, een vriendin van mij heeft dat ooit eens laten zien. Echt zo grappig.(krul)


    *insert philosophical cringe expression here*